Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem zal voornamelijk voor productiviteit gebruikt worden. Denk hierbij aan administratief werk. Ook foto's en video's worden op dit systeem gezet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de huidige prijs het liefst.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk niet dat ik een videokaart nodig heb voor dit systeem. Er zullen geen games op gespeeld worden of andere taken waarbij een gpu vereiste is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht is dat jullie je kritische blik op deze samenstelling werpen en hier opmerkingen over plaatsen over welke keuze ik beter kan maken en waarom.
Dit systeem zal voornamelijk voor productiviteit gebruikt worden. Denk hierbij aan administratief werk. Ook foto's en video's worden op dit systeem gezet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de huidige prijs het liefst.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk niet dat ik een videokaart nodig heb voor dit systeem. Er zullen geen games op gespeeld worden of andere taken waarbij een gpu vereiste is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7600 Boxed | € 234,50 | € 234,50 |
1 | Asus Z170I Pro Gaming | € 154,- | € 154,- |
1 | Fractal Design Node 202 + Integra SFX 450W PSU | € 143,- | € 143,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C14 | € 66,25 | € 66,25 |
1 | WD Blue SSD 2,5" 500GB | € 153,95 | € 153,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 751,70 |
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik verwacht is dat jullie je kritische blik op deze samenstelling werpen en hier opmerkingen over plaatsen over welke keuze ik beter kan maken en waarom.
[ Voor 1% gewijzigd door WillemDNL op 14-05-2017 17:33 . Reden: Foutjuh ]