Beste tweakers,
Ik heb een nieuw ram setje aangeschaft, omdat(zie Instabiele PC na overclock)
Toen ik het ram setje erin zetten werkte de PC gewoon. Daarna ben ik even weggeweest (PC afgesloten). Toen ik hem weer aan wilde zetten kreeg ik eerst bootloops, daarna geen beeld. Uiteindelijk de ram eruit gehaald en opnieuw erin gestoken, toen deed hij t weer.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Ik zit nog steeds te denken dat er iets mis is met mijn voeding?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Onderdelen:
Onderdelen:
Videokaart: Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD7870 jokerCard XT 2GB HDMI/DP (Aftermarket koeler gelid solutions)
Geheugen: Kingston 2x8GB, DDR3, 1600MHz, CL10, HyperX Fury
en afgelopen week deze erbij geprikt Crucial 2x4GB, DDR3, 1600MHz, CL9, Ballistix Sport
Moederbord: Gigabyte Z87X-D3H
CPU Cooler: BeQuiet Dark Rock 3
CPU: Intel Haswell Core i5 4670K 3.40GHz 6MB Box
Voeding: Seasonic Voeding S12II-620 620W
Behuizing: Phanteks Enthoo Evolv ATX
Ik heb een nieuw ram setje aangeschaft, omdat(zie Instabiele PC na overclock)
Toen ik het ram setje erin zetten werkte de PC gewoon. Daarna ben ik even weggeweest (PC afgesloten). Toen ik hem weer aan wilde zetten kreeg ik eerst bootloops, daarna geen beeld. Uiteindelijk de ram eruit gehaald en opnieuw erin gestoken, toen deed hij t weer.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Ik zit nog steeds te denken dat er iets mis is met mijn voeding?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Onderdelen:
Onderdelen:
Videokaart: Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD7870 jokerCard XT 2GB HDMI/DP (Aftermarket koeler gelid solutions)
Geheugen: Kingston 2x8GB, DDR3, 1600MHz, CL10, HyperX Fury
en afgelopen week deze erbij geprikt Crucial 2x4GB, DDR3, 1600MHz, CL9, Ballistix Sport
Moederbord: Gigabyte Z87X-D3H
CPU Cooler: BeQuiet Dark Rock 3
CPU: Intel Haswell Core i5 4670K 3.40GHz 6MB Box
Voeding: Seasonic Voeding S12II-620 620W
Behuizing: Phanteks Enthoo Evolv ATX
[ Voor 31% gewijzigd door Nindoooo op 11-05-2017 17:18 ]