Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming FPS/MMO. Daarnaast wil ik het systeem gaan gebruiken voor zelfstudies (ICT) en virtuele machines
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- € 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD + HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Liefst stabiel en gefocust op gaming, tevens de mogelijkheid tot overklokken. Ik vermoed dat het huidige mobo daar niet aan voldoet. Ik vind een X370 dan weer wat overdreven, niet van plan om SLI/Crossfire te gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik twijfel aan de voeding, mobo en grafische kaart.
Ga je overklokken?
Ja dus, in de toekomst... andere CPU koeler word er voor aangeschaft.
Wat verwacht je van ons?
Ter bevestiging, prima selectie van hardware of andere suggesties en waarom? Zoals al aangegeven twijfel ik aan de grafische kaart, mobo en voeding of die allemaal wel prima functioneren met elkaar. Of wellicht overkill?
Waarom ik voor deze grafische kaart heb gekozen, hoogste turboklok. De Sapphire Nitro+ wordt genoemd in de Best Buy Guide, heb ik ook naar gekeken maar deze kaart levert volgens mij meer bang for buck...
N.a.v. de suggesties naar een tweede build gemaakt.
En een andere grafische kaart geselecteerd.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming FPS/MMO. Daarnaast wil ik het systeem gaan gebruiken voor zelfstudies (ICT) en virtuele machines
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- € 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD + HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Liefst stabiel en gefocust op gaming, tevens de mogelijkheid tot overklokken. Ik vermoed dat het huidige mobo daar niet aan voldoet. Ik vind een X370 dan weer wat overdreven, niet van plan om SLI/Crossfire te gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik twijfel aan de voeding, mobo en grafische kaart.
Ga je overklokken?
Ja dus, in de toekomst... andere CPU koeler word er voor aangeschaft.
Wat verwacht je van ons?
Ter bevestiging, prima selectie van hardware of andere suggesties en waarom? Zoals al aangegeven twijfel ik aan de grafische kaart, mobo en voeding of die allemaal wel prima functioneren met elkaar. Of wellicht overkill?
Waarom ik voor deze grafische kaart heb gekozen, hoogste turboklok. De Sapphire Nitro+ wordt genoemd in de Best Buy Guide, heb ik ook naar gekeken maar deze kaart levert volgens mij meer bang for buck...
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 223,95 | € 223,95 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Gigabyte AORUS Radeon RX 580 XTR 8GB | € 281,- | € 281,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,- | € 84,- |
| 1 | G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX | € 201,45 | € 201,45 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 550 G3 | € 100,68 | € 100,68 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.012,08 | |
N.a.v. de suggesties naar een tweede build gemaakt.
En een andere grafische kaart geselecteerd.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 223,95 | € 223,95 |
| 1 | Asus Prime X370-Pro | € 155,95 | € 155,95 |
| 1 | MSI RADEON RX 580 GAMING X+ 8G | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | EVGA SuperNOVA 550 G3 | € 100,68 | € 100,68 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.000,58 | |
[ Voor 22% gewijzigd door Niorun op 12-05-2017 11:38 ]