Jelle, dank voor deze heldere review. Als gebruiker ben ik het er grotendeels mee eens. Wel vielen mij 2 dingen op die mogelijk niet helemaal juist zijn. Verder wil ik nog een suggestie meegegeven.
1. Op de pagina waarover het gaat over de accu staat deze tekst
2. Dan staat er op de eerste pagina nog de volgende quote.
Tot slot een suggestie. Graag zou ik nog zien dat wat real life (game) tests worden toegevoegd. Bij alle reivews van de SB wordt 3D markt gedraaid, maar gametests ontbreken bijna overal. Alleen notebookcheck heeft er een aantal gedraaid Zie bijvoorbeeld deze link: https://www.notebookcheck...ible-Review.216890.0.html
De games geven een wat representatiever beeld van de GPU. De 965M heeft bijvoorbeeld in 2016 nog een refresh gehad en die variant is normaal gesproken ongeveer even snel als de 1050 (non Ti) bij een min-of-meer gelijke TDP.
1. Op de pagina waarover het gaat over de accu staat deze tekst
Dat is bij mij in ieder geval niet juist. Bij normaal gebruik worden de dock en tablet accu keurig gelijktijdig leeggetrokken (relatief). Dus bij het afsluiten gisteravond stonden beide accu's op 75%.Bij gebruik van beide delen van de Surface Book wordt eerst de accu in het dock leeggetrokken, zodat je nog een volle tablet hebt op het moment dat je die loshaalt.
2. Dan staat er op de eerste pagina nog de volgende quote.
Bij mijn exemplaar is dat ook het geval, maar door (iets) meer kracht te gebruiken kan het scherm bij mij nog een stukje verder naar achteren, waardoor je daarvan geen last meer hebt. ik vroeg mij af of je dat nog eens kan testen (als het reviewexemplaar nog beschikbaar is).Wat wel tegenvalt, is de uiterste kijkhoek. De Surface Book laat zich niet echt ver openklappen, waardoor het scherm soms te rechtop staat, zodat je niet recht, maar enigszins van boven op het scherm kijkt.
Tot slot een suggestie. Graag zou ik nog zien dat wat real life (game) tests worden toegevoegd. Bij alle reivews van de SB wordt 3D markt gedraaid, maar gametests ontbreken bijna overal. Alleen notebookcheck heeft er een aantal gedraaid Zie bijvoorbeeld deze link: https://www.notebookcheck...ible-Review.216890.0.html
De games geven een wat representatiever beeld van de GPU. De 965M heeft bijvoorbeeld in 2016 nog een refresh gehad en die variant is normaal gesproken ongeveer even snel als de 1050 (non Ti) bij een min-of-meer gelijke TDP.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...