Bug? Of ik snap het karma systeem niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:10
Ik besef me dat het karma punten systeem er al weer een tijdje is. Sinds de introductie ben ik in het Euro Truck Simulator 2 topic blijkbaar karmakeizer voor Trackir.

Terwij ik geen idee heb waarom. Ik heb niet eens zo'n ding, nooit gehad ook. Is dit een bug of begrijp ik het karma systeem niet?

Alle reacties

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-11 10:26

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Niet een bug, meer een gevolg van het feit dat er een heleboel dingen nog verkeerd gekoppeld staan op het forum.

Hier kan je zien wat er gekoppeld is aan het merk "trackir":
merk: Trackir

Zie bijvoorbeeld het topic wat jij benoemd: [SIM] Euro Truck Simulator 2

Daar zitten 8 producten aangekoppeld die daar helemaal niet horen (waaronder trackir), aangezien die veel te specifiek zijn voor een algemeen topic.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:04

BM

Moderator Spielerij
Ik heb voor dat topic in ieder geval de koppelingen opgeruimd die daar niet thuis horen. Geen idee hoe vaak karma herberekend word, maar daarna zou het (volgens mij) weer moeten kloppen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:14

MsG

Forumzwerver

Voor de karmakeizerwaardering wellicht niet, maar dat zijn precies games waar men TrackIR bij gebruikt en daar het ook over heeft, en er over wordt uitgewisseld. Bij een aanzienlijk deel van dat rijtje topics heb ik dat keyword dan ook als koppeling aangedragen.

Tweakers kan wmb eerder minder automatisch mensen een bepaalde status geven dmv de karmakeizer-functie, dan allemaal keywords ontkoppelen. Het hele idee is toch ook vindbaarheid dmv die keywords?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn