Ik zoek een?
Relatief nieuwe videokaart i.v.m Game Development hobbies (en natuurlijk gamen
)
Wat is je budget?
plus minus 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
T liefst blijf ik bij Nvidia, dit oude besje heeft me goed voldaan de afgelopen jaren, maar begint inmiddels af te takelen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een MS-7848 V1.0 Motherboard, 1151 Socket
Een voeding van 450 Watt (Niet Modulair)
Een Intel i5-4430 quad core @ 3GHz als CPU
4 hardeschijven waarvan 3 HDD en 1 SSD.
Verder geen andere peripherals op usb aansluitingen en een SD Card Reader na.
Nu eigenlijk de daadwerkelijke vraag, tot wat voor GPU zou ik kunnen upgraden mits mijn voeding dat zal ondersteunen. Mijn kast is trouwens een kleintje, een medion akoya p5341 (niet de f versie) als ik het me goed herinner.
OF zeggen jullie "spaar nog even door, koop een nieuwe grotere kast, voeding, mobo, cpu, en gpu om sowieso nog een paar jaar vooruit te kunnen". Schijven en RAM neem ik dan gewoon over van mn huidige systeem.
Relatief nieuwe videokaart i.v.m Game Development hobbies (en natuurlijk gamen
Wat is je budget?
plus minus 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
T liefst blijf ik bij Nvidia, dit oude besje heeft me goed voldaan de afgelopen jaren, maar begint inmiddels af te takelen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb een MS-7848 V1.0 Motherboard, 1151 Socket
Een voeding van 450 Watt (Niet Modulair)
Een Intel i5-4430 quad core @ 3GHz als CPU
4 hardeschijven waarvan 3 HDD en 1 SSD.
Verder geen andere peripherals op usb aansluitingen en een SD Card Reader na.
Nu eigenlijk de daadwerkelijke vraag, tot wat voor GPU zou ik kunnen upgraden mits mijn voeding dat zal ondersteunen. Mijn kast is trouwens een kleintje, een medion akoya p5341 (niet de f versie) als ik het me goed herinner.
OF zeggen jullie "spaar nog even door, koop een nieuwe grotere kast, voeding, mobo, cpu, en gpu om sowieso nog een paar jaar vooruit te kunnen". Schijven en RAM neem ik dan gewoon over van mn huidige systeem.