Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 919349

Topicstarter
Ik heb al een tijdje last van scherm overlay. Wat Schermoverlay als oplossing weergeeft werkt niet. Clean master werkt ook niet. Dat heb ik tot nu toe uitgeprobeerd. Ik heb een samsung galaxy s6 Android versie 6.0.1 Ik zou niet weten wat ik er nu tegen kan doen. Hopelijk weet een van jullie het. Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat bedoel je met scherm overlay? Heb je een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zal kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op Tweakers.

Op tweakers is het wel de bedoeling om iets meer eigen inzet te tonen dan dat je nu gedaan hebt. Heb je bijvoorbeeld onze search al gebruikt?

Je komt dan uit bij dit topic: Schermoverlay Samsung Galaxy s6 en die persoon heeft volgens mij precies hetzelfde probleem (en een oplossing)

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 08-05-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat heb ik allemaal uit uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Umbrah heb geen screen

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 72% gewijzigd door rens-br op 08-05-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Je zult toch echt iets meer informatie moeten geven dan dit. Verder is het dus ook handig (lees verplicht) om aan te geven wat je al gedaan hebt. Dit voorkomt dus dat wij met oplossingen aan komen zetten die je al geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als je het leest zie je dat ik al wat heb uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:12

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Anoniem: 919349 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:10:
Als je het leest zie je dat ik al wat heb uitgeprobeerd
Misschien moet je het dan wat duidelijker voor ons verwoorden, want ik snap in elk geval niet wat je nou bedoelt. Kan je bijv. verduidelijken wat je bedoelt met schermoverlay? Is er een app die over je homescreens ligt? Of een waas over je scherm?

Een kleine tip: benader de mensen die willen helpen wat vriendelijker, je vangt veel meer vliegen met stroop dan met azijn (nog veel meer met stierenpoep, maar daar hebben we het niet over).

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik ken geen app die in de weg zit. Want, ik starten ineens een spek op die opslag nodig heeft en toen had ik het pas. Die dag daarvoor niet. In de tussentijd heb ik niks gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:12

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Anoniem: 919349 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:25:
ik ken geen app die in de weg zit. Want, ik starten ineens een spek op die opslag nodig heeft en toen had ik het pas. Die dag daarvoor niet. In de tussentijd heb ik niks gedownload.
Sorry, ik heb deze zin nu 4x gelezen maar ik kan er geen chocola van maken...

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zal het uitleggen ik heb geprobeerd. Instellingen>applicaties>aplicatiebeheer>meer>apps die boven kunnen worden weergeven>alles uitgeschakeld

En

Clean master>ikzelf>instellingen>iswipe uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 13:43
Heb je de scherm overlay vanuit de app Clean master? Ik begrijp niet wat je te zien krijgt in je overlay. Als het iswipe is, lijkt dit iets te zijn wat vanuit Clean master komt, kan je die app verwijderen en nogmaals proberen?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zal het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Uit je bovenstaande post kan ik concluderen dat je dus problemen hebt met de app Google Play: Clean Master Phone Boost?
Anoniem: 919349 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:30:
Ik zal het uitleggen ik heb geprobeerd. Instellingen>applicaties>aplicatiebeheer>meer>apps die boven kunnen worden weergeven>alles uitgeschakeld
Volgens mij moet je hier niet alles uitschakelen, maar juist alles inschakelen (of in ieder geval Clean Master toestemming geven)

Overigens is het nu van 'Cleaning apps' op Android nogal beperkt en doen ze vaak meer kwaad dan goed. Android is tegenwoordig zelf al goed in het optimaliseren van ram gebruik e.d., waardoor dit soort apps overbodig zijn en het natuurlijke verloop juist gaan tegenwerken. Maar goed dat is weer een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke ik zal alles. Is inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee heb het geprobeerd om alles in te schakelen maar het werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kan niet eens meer via whatsapp bellen nu. Icrofoon machtiging is uitgeschakeld en zie nu alleen nummers als ik het weer wil aanzetten heb ik er weer last van en ja het probleem komt waarschijnlijk uit clean master

Zoals al eerder gezegd: Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere posts onder elkaar zetten is niet toegestaan binnen 24 uur.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 08-05-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Misschien is het een idee om Clean Master er gewoon af te gooien? Waarvoor gebruik je die app eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Om mijn telefoon te. Boosten maar nu ik zie dat Android het dus al goed doet kan ik het eraf halen. ik ga het nu meteen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is eraf maar het werkt niet. Dus het ligt niet aan clean master

Derde en laatste keer: Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken?

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 08-05-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Ook dit is de laatste keer dat ik het je ga vragen: Ben eens wat duidelijker in je posts. Aan berichten zoals deze hebben we echt helemaal niks. Geef nu eens duidelijk aan in je post wat er niet werkt. Heb je nu nog problemen met Whatsapp, Clean Master, Schermoverlay, Bellen?

Dit is de laatste keer dat ik het vraag, daarna komt er een slotje op.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 08-05-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alles werkt niet ik heb op geeneen machtiging om iets te doen zoals microfoon, opslag, camer enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Als "alles" niet meer werkt zou ik het toestel een factory reset geven, daarna kan je weer helemaal vers beginnen. ;)

Maar goed ook je laatste post is weer zo onduidelijk en bevat geen informatie, zoals gezegd komt er nu dus een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.