Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 800437

Topicstarter
Hallo,

Ik zit al sinds vanmorgen met een probleem dat maar niet opgelost raakt: ik kan met mijn samsung galaxy s6 niet meer op mijn apps (o.a. WhatsApp) om die geen machtingen meer hebben. Wil ik die machtigen activeren, wordt er gemeld dat ik naar "Instellingen>Apps" moet gaan omdat een schermoverlay is, maar ik vind het niet :( kan iemand mij helpen ?

P.S. ik heb ook een paar keer gelezen dat als je de app twilight hebt en het verwijdert, dat het probleem dan opgelost is, maar ik heb die app niet ..

Beste antwoord (via rens-br op 21-09-2016 07:22)

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 17:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Settings > Applications > Application Manager

dan rechtsboven de "MORE" button drukken en je krijgt een ,enu met 4 opties,
kies de tweede: "Apps that can appear on top"
en daarin kun je applicaties selecteren met toestemming om alerts over andere apps te genereren.

Bv bij Whatsapp kun je een checkbox aanklikken zodat hij groen is en dan kan Whatsapp meldingen over andere apps weergeven.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je ziet onderin het beeldscherm geen melding 'veilige stand'?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 800437 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:10:
Ik zit al sinds vanmorgen met een probleem dat maar niet opgelost raakt: ik kan met mijn samsung galaxy s6 niet meer op mijn apps (o.a. WhatsApp) om die geen machtingen meer hebben. Wil ik die machtigen activeren, wordt er gemeld dat ik naar "Instellingen>Apps" moet gaan omdat een schermoverlay is, maar ik vind het niet :( kan iemand mij helpen ?
Hallo Sephoratje,

Welkom op tweakers. Op tweakers is het de bedoeling om eerst zelf onderzoek te doen voordat je een topic opent. Verder is het ook de bedoeling om zo veel mogelijk informatie te geven over je probleem. Zou je dus je openingpost(OP) willen aanvullen met de software versie en screenshots van je probleem.

Lees ook de FAQ's nog een keer door:
Het algemeen beleid
Forum FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik zou even kijken naar een app die 's avonds het scherm dimt of rood kleurt, bv Lux Lite of Twilight. Bij mij heeft Lux Lite hetzelfde probleem, is deels te verhelpen door in de instellingen helemaal onderaan "Use alternative overlay" oid te gebruiken.

Nomen nescio

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-05 17:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Settings > Applications > Application Manager

dan rechtsboven de "MORE" button drukken en je krijgt een ,enu met 4 opties,
kies de tweede: "Apps that can appear on top"
en daarin kun je applicaties selecteren met toestemming om alerts over andere apps te genereren.

Bv bij Whatsapp kun je een checkbox aanklikken zodat hij groen is en dan kan Whatsapp meldingen over andere apps weergeven.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 815335

Ik heb de oplossing: Instellingen, Applicatiebeheer/apps, rechtbovenaan klik je op "apps de bovenaan kunnen worden weergegeven". Nog een keer rechtsbovenaan klikken op systeemapps ook weergeven en dan alles uit schakelen. Werkte voor mij ook en ik het galaxy s5

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 815335 op 20-09-2016 23:07 ]

• kiemenfan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-03-2020
Heb ook n samsung s6 edge van het ene op het andere moment doet de virus scanner het ook niet meer en krijg de melding schermoverlay detectie.
Software versie is 6.0.1 .

Heeft iemand de oplossing . Heb al alles uitgeprobeerd wat hier bij tweakers gepost is.

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
kiemenfan schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:32:
Heeft iemand de oplossing . Heb al alles uitgeprobeerd wat hier bij tweakers gepost is.

Maak even een nieuw topic aan, aangezien je een ander probleem lijkt te hebben. Geef dan wel even duidelijk aan wat je geprobeerd hebt, met 'alles' kunnen we helaas niet zoveel.
Pagina: 1