Wijziging User Review - [menonv][Fragmaser]

Pagina: 1
Acties:
  • 625 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 13:32

menonv

Beunhazerij?

Topicstarter
In een open persoonlijk bericht contact opgenomen met Fragmaser om te kijken of hij of zij interesse heeft om mijn GTX1080 over te nemen vanwege niet volledig werken in mijn huidige build.
Fragmaser gaf aan dat hij twijfelde en meer tijd nodig had om te beslissen, waarbij ik in de tussentijd ook meerdere mensen heb aangeschreven of hij / zij interesse hebben.

De volgende dag vraagt Fragmaser mij een rit te gaan maken van ong ~2 uur om de kaart te komen afleveren in Brugge, waarbij ik aangeef dat me dat even net wat te ver gaat.

Hierbij heb ik besloten dat het een "long run" wordt, vanwege de twijfels .. en het is nogal wat om een kaart, 2e hands te gaan versturen voor zo'n geldbedrag. De voorkeur gaat natuurlijk uit naar iemand die de kaart direct kon komen afhalen.
Vervolgens heb ik de tweaker geinformeerd dat de kaart vergeven is, maar hierbij krijg ik geen reactie maar een direct een "wraak" recensie.
Ook met proberen hierover in discussie te gaan reaggeert de tweaker zelf nu niet meer.

[ Voor 16% gewijzigd door menonv op 08-05-2017 13:10 ]

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:27
Heb je dit draadje al gelezen?
How to - Feedback laten aanpassen

Het is niet de bedoeling onderlinge communicatie 1:1 op het forum te plaatsen.

Los daarvan, denk ik dat je er goed aan had gedaan om vooraf te vragen of het in orde was om de deal af te breken, ipv achtaraf mededelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menonv

menonv

Beunhazerij?

Topicstarter
Maar... er was nog helemaal geen deal. In afwachting op zijn antwoord is de kaart in de tussentijd verkocht. Waarom ga je dan bij vraag en aanbod iets plaatsen, om vervolgens te gaan twijfelen of je het er wel aan uit wilt geven? Dan kan ik ook een advertentie plaatsen dat ik graag een i7 7700K wil hebben voor 100 euro. Krijg ik iemand die hem wilt weg doen, ja wacht even - ik zal erover nadenken.
Ik wilde hem zelfs nog tegemoet komen door halverwege de kaart te komen afgeven, maar nee hoor. Zonder antwoord, of zonder uberhaubt nu nog te antwoorden direct een beoordeling plaatsen.
Ik zal de eerst post even aanpassen aan de richtlijnen, ik zag in een ander draadje dat dit wel zo werd opgelost waarin helder te zien is dat er geen akkoord, laat staan een transactie is geweest.

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menonv

menonv

Beunhazerij?

Topicstarter
Tot op heden nog geen reactie van de tweaker, kan deze beoordeling worden weggehaald?

https://tweakers.net/aanbod/rating/446223/

[ Voor 21% gewijzigd door menonv op 15-05-2017 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:19

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen transactie = geen beoordeling. Bij deze dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.