Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC - Battlefield "Platoon Page"

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:

• laforte
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-10 21:32

laforte

Helemaal de weg kwijt!

BFV :)

Tweakers: laforte
OriginID: LaForte-NL
Discord: Laforte

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's to late to stop reading it

• DDR
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 18-10 15:54
BFV :)

Tweakers: DDR
OriginID: svN2K
Discord: svN2K

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online

NeHoX

www.nehox.eu

BFV

Tweakers: NeHoX
OriginID: NeHoX
Discord: NeHoX
Battlenet: NeHoX#2551
Steam: NeHoX!?

Website | Discord | Whatsapp Groep

• ViperTim
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13-10 12:24
0verkill schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 19:10:
graag wil ik weer bij het platoon dappels.
naam is 0verkill 101 air
in dicoord ook maar je kent mij al.
NeHoX schreef op woensdag 5 december 2018 @ 21:10:
BFV

Tweakers: NeHoX
OriginID: NeHoX
Discord: NeHoX
Battlenet: NeHoX#2551
Steam: NeHoX!?
In het spel ook graag even aanmelden.

ViperTim wijzigde deze reactie 05-12-2018 22:16 (29%)

• Zerosum
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 08:05
Doe graag mee als het nog kan!!

Tweakers: Zerosum
OriginID: Zer0sum
Discord: Zer0sum

Ik zal eind van de middag ook via BFV aanmelden!

• BramVSchoor
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 10-07 12:36
Aanmelding voor BFV!

Tweakers: BramVSchoor
Origin: CptSkumbag
Discord: CptSkum

Na het werk meld ik ook aan op BFV :)

• ProfaNe
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Kan je via web ook zien wie er in de platoon zitten? Ik weet niet of ik er al in zit of niet :P Of kan dit alleen in-game. Snap het hele doel van die platoon nog niet helemaal. Mis iets van een battlelog van BF4 voor BFV.

ProfaNe wijzigde deze reactie 06-12-2018 10:17 (11%)

• ViperTim
Momenteel is de platoon vol en kunnen er geen mensen meer bij.
ProfaNe schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:17:
Kan je via web ook zien wie er in de platoon zitten? Ik weet niet of ik er al in zit of niet :P Of kan dit alleen in-game. Snap het hele doel van die platoon nog niet helemaal. Mis iets van een battlelog van BF4 voor BFV.
Via de app bijvoorbeeld kan je zien wie er allemaal in de platoon zit. In het spel kun je geloof ik ook zien wie er allemaal in de platoon zit.

ViperTim wijzigde deze reactie 06-12-2018 20:32 (79%)

• Sylver84
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 13-10 10:08
Sylver84 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:47:
Tweakers : Sylver84
Origin : Hogensnogel
Discord : Sylver84
Kan zijn dat mijn discord nog ingesteld staat met een clantag, TC, BA ervoor ivm andere spielerij
Origin : Sylver1216
Discord : Sylver1216

Asus GL703VM

• MazeWing
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 20:01

MazeWing

passionate & cynical

BFV

Origin: MazeWing
Discord: MazeWing

Laptop: MacBook Pro 15 (2017) 2,9 GHz | 16GB | 512GB | Radeon Pro 560 Telefoon: OnePlus 7 Pro Camera: Nikon D750 | 24-120 F4 | 50 F1.8G Desktop: Ryzen 2700X | 16 GB | RTX 2080 | UWA (120Hz/G-Sync)

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 00:18

LankHoar

Professionele amateur

Hoe start je een game met mensen uit je platoon, of gaat dat niet echt? Ik zie in BF1 alleen de optie om een game met vrienden te starten, wat dus weinig helpt.

• nossienl
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 17-10 10:03
And again ..
TW: nossienl
Origin: nielsnos
Discord: Nossie

nossienl wijzigde deze reactie 15-12-2018 10:37 (46%)

• lowskilled-ftw
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 23-10 15:07
Aanmelding voor BF-V!

Tweakers: lowskilled-ftw
OriginID: lowskilled-ftw
Discord: lowskilledftw

• ViperTim
Sorry maar de platoon is momenteel VOL. Er kunnen geen nieuwe mensen meer bij.

• koenvdlinden
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 21-10 21:13
ViperTim schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:48:
Is er een mogelijkheid om een tweede groep aan te maken?

• Luc77z
  • Registratie: november 2014
  • Niet online
Mocht er plek komen:

TW, Ori en Disc: Luc77z

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mocht er nog plek vrij komen voor het platoon?!
BF5
got_hollandhards
discord; hollandhards / himlims

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• nossienl
ViperTim schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 13:48:
Waarom gooit xanalux dan een berichtje in discord dat je je moet aanmelden weer via Tweakers. Om vervolgens te horen dat het vol zit .. het zit na mijn weten al een hele tijd vol . Ik zie nooit zoveel man in discord en het zijn altijd de zelfde. @ViperTim

• ViperTim
nossienl schreef op zondag 16 december 2018 @ 20:59:
[...]

Waarom gooit xanalux dan een berichtje in discord dat je je moet aanmelden weer via Tweakers. Om vervolgens te horen dat het vol zit .. het zit na mijn weten al een hele tijd vol . Ik zie nooit zoveel man in discord en het zijn altijd de zelfde. @ViperTim
Xanalux heeft dat bericht geplaatst, omdat er mensen steeds vragen hoe ze moeten aanmelden. Ik heb enkele weken geleden een heel deel inactieve spelers uit de platoon gezet. Nu omdat BF V er is gekomen is er een storm aan nieuwe leden gekomen. En vorige week was weer het maximum aantal leden weer bereikt en kan ik niemand meer toevoegen. Ik wil ook niet zomaar iemand uit de platoon gooien, omdat er een wachtlijst is. Elke maand hou ik de speel uren van alle leden bij en als er iemand tussen zit die heel weinig heeft gespeeld maak ik ruimte voor een ander. Dit doen we zolang deze platoon al bestaat.

Edit: ik zie dat jij de afgelopen maanden ook zeeeer weinig hebt gespeeld en daardoor heb ik jou uit de platoon gezet om ruimte te maken voor andere. Nu BF V er is kom jij ook ineens weer terug. Niets persoonlijks naar jou toe. Je mag altijd terug, maar dat is momenteel niet mogelijk door de maximum aantal leden.

ViperTim wijzigde deze reactie 16-12-2018 22:37 (13%)

• XanaLuXX
  • Laatst online: 22:39
ViperTim schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:30:
[...]

Xanalux heeft dat bericht geplaatst, omdat er mensen steeds vragen hoe ze moeten aanmelden.
Precies, dat/daarom dus. Er komen/zijn veel mensen die in discord komen vragen :
- kan ik joinen
- hoe moet ik joinen
- waar moet ik joinen
- waar moet ik heen
Dus wat is er dan makkelijker om een algemene post te doen, om ook de mensen die al lid waren er even aan te herinneren waar ze dienen te zijn.

Mensen die dus veel spelen en online zijn, hebben voorrang, daar die iets meer toevoegen tot de gezelligheid en het samenspel. Zie het net als een server die vol zit, ben je een tijdje AFK wordt je gekicked, en mag je aansluiten in de que.....
De beperking van platoons ligt nu eenmaal bij EA/Dice, niet bij "ons"

• nossienl
ViperTim schreef op zondag 16 december 2018 @ 22:30:
[...]

Xanalux heeft dat bericht geplaatst, omdat er mensen steeds vragen hoe ze moeten aanmelden. Ik heb enkele weken geleden een heel deel inactieve spelers uit de platoon gezet. Nu omdat BF V er is gekomen is er een storm aan nieuwe leden gekomen. En vorige week was weer het maximum aantal leden weer bereikt en kan ik niemand meer toevoegen. Ik wil ook niet zomaar iemand uit de platoon gooien, omdat er een wachtlijst is. Elke maand hou ik de speel uren van alle leden bij en als er iemand tussen zit die heel weinig heeft gespeeld maak ik ruimte voor een ander. Dit doen we zolang deze platoon al bestaat.

Edit: ik zie dat jij de afgelopen maanden ook zeeeer weinig hebt gespeeld en daardoor heb ik jou uit de platoon gezet om ruimte te maken voor andere. Nu BF V er is kom jij ook ineens weer terug. Niets persoonlijks naar jou toe. Je mag altijd terug, maar dat is momenteel niet mogelijk door de maximum aantal leden.
het klopt dat ik zeer weinig gespeeld heb, eerlijk gezegd helemaal niet, dit meer omdat er gezinsuitbreiding was gekomen.
En ik snap dat ik dan uit het platoon word gezet. Maar anyway ik hoor het wel, was meer gewoon een puntje.

Ik merk het wel wanneer ik weer word toegelaten en anders vind ik het geen gek idee om een 2de platoon op te zetten ? als de limitatie toch aan EA kant ligt ? maar dat is aan jullie :9

nossienl wijzigde deze reactie 17-12-2018 09:42 (0%)
Reden: tikfoutjes

• Sjoepap
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-10 08:05
is het mogelijk om te zien wie van de platoon op de discord af en toe verschijnt? Dat zou moeten bepalen wie er in de platoon zit en wie eruit gegooid wordt. Iemand die veel BF V speelt maar nooit op de discord verschijnt heeft denk ik geen nood aan een plekje

bvb met statbot (https://statbot.net/) zou dit mogelijk moeten zijn?

Sjoepap wijzigde deze reactie 18-12-2018 09:55 (12%)

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:03
:w

Afgelopen weekend ook eindelijk maar eens BFV gekocht, zal me binnenkort weer eens melden op discord :)
Sjoepap schreef op maandag 17 december 2018 @ 13:41:
is het mogelijk om te zien wie van de platoon op de discord af en toe verschijnt? Dat zou moeten bepalen wie er in de platoon zit en wie eruit gegooid wordt. Iemand die veel BF V speelt maar nooit op de discord verschijnt heeft denk ik geen nood aan een plekje

bvb met statbot (https://statbot.net/) zou dit mogelijk moeten zijn?
Met de bot die er al zit (of zat?) maakten we handmatig overzichten van wie wel/niet actief was, maar die bot verandert constant het format van de berichten die hij plaatst. Die is dus redelijk waardeloos geworden.

Die statbot ziet er opzich wel oké uit, zie dat je de statistieken ook op private kan zetten. Alleen zie ik zo niet of je kan zien wanneer iemand voor het laatst actief is geweest op de discord server. Dat is, in mijn ogen, juist één van de belangrijkste parameters bij het bepalen of iemand (nog) actief is.

• Sjoepap
Tankiej schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:40:
:w

Afgelopen weekend ook eindelijk maar eens BFV gekocht, zal me binnenkort weer eens melden op discord :)

[...]

Met de bot die er al zit (of zat?) maakten we handmatig overzichten van wie wel/niet actief was, maar die bot verandert constant het format van de berichten die hij plaatst. Die is dus redelijk waardeloos geworden.

Die statbot ziet er opzich wel oké uit, zie dat je de statistieken ook op private kan zetten. Alleen zie ik zo niet of je kan zien wanneer iemand voor het laatst actief is geweest op de discord server. Dat is, in mijn ogen, juist één van de belangrijkste parameters bij het bepalen of iemand (nog) actief is.
Joepieee! Blij je terug te hebben Tankiej!

Als ik zo even naar de statbot commands zie (https://statbot.net/help/commands) kunnen we bvb met het "stats" commando of met het "top" commando wel zien wie er actief was op de discord voice channel binnen een bepaalde tijdszone, niet? Dus dat zou dan toch moeten werken? Dan kunnen we vast wel bepalen wie er in de platoon zit maar nog niet in een discord voice channel heeft gezeten (wat er volgens mij best wel een hoop zijn). Enigste probleem is dat die bot de discord namen zal doorgeven, wat niet altijd gelijk staat aan de Origin namen. Dus dan moet er iemand manueel die mapping bijhouden, niet ideaal..

In ieder geval wil ik daar gerust wel bij helpen moesten jullie een Chinese vrijwilliger zoeken

Sjoepap wijzigde deze reactie 18-12-2018 12:53 (5%)

• Tankiej
Sjoepap schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:50:
[...]

Joepieee! Blij je terug te hebben Tankiej!

Als ik zo even naar de statbot commands zie (https://statbot.net/help/commands) kunnen we bvb met het "stats" commando of met het "top" commando wel zien wie er actief was op de discord voice channel binnen een bepaalde tijdszone, niet? Dus dat zou dan toch moeten werken? Dan kunnen we vast wel bepalen wie er in de platoon zit maar nog niet in een discord voice channel heeft gezeten (wat er volgens mij best wel een hoop zijn).
'stats' comando geeft: 'Text and voice stats for your server within your set timeframe.'
Vraag ik me wel af of hij dat alleen geeft voor spelers die ook in die periode actief zijn geweest, of voor alle users op de discordserver en dan de bijbehorende activiteit voor die periode.
Ik vermoed het eerste, dus dan moet wel iemand één keer per maand die stats oproepen en even ergens opslaan/bewaren.
Enigste probleem is dat die bot de discord namen zal doorgeven, wat niet altijd gelijk staat aan de Origin namen. Dus dan moet er iemand manueel die mapping bijhouden, niet ideaal..

In ieder geval wil ik daar gerust wel bij helpen moesten jullie een Chinese vrijwilliger zoeken
Als het goed is zouden die allemaal in de OP van dit topic moeten staan. Maar als ik de wijzigingsdatum van die post bekijk, dan denk ik dat de laatsten er niet in staan :+

Tankiej wijzigde deze reactie 18-12-2018 14:54 (16%)

• ViperTim
Tankiej schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:48:
[...]

'stats' comando geeft: 'Text and voice stats for your server within your set timeframe.'
Vraag ik me wel af of hij dat alleen geeft voor spelers die ook in die periode actief zijn geweest, of voor alle users op de discordserver en dan de bijbehorende activiteit voor die periode.
Ik vermoed het eerste, dus dan moet wel iemand één keer per maand die stats oproepen en even ergens opslaan/bewaren.

[...]

Als het goed is zouden die allemaal in de OP van dit topic moeten staan. Maar als ik de wijzigingsdatum van die post bekijk, dan denk ik dat de laatsten er niet in staan :+
Ik heb de bot toegevoegd, Deze houd nu bij hoeveel minuten iemand gebruikt maakt van een kanaal in Discord. Microfoon op mute of in het AFK kanaal zitten wordt niet erbij geteld. Zoals jullie al zeggen zie ik alleen de Discord namen in de lijst wat niet altijd 100% overeenkomt met de Origin account naam. De lijst in de openingspost is inderdaad niet bijgewerkt, omdat ik daar even geen zin had om daar moeite over te doen met alle verwijderingen en toevoegingen de afgelopen weken.

Hier kun je de statistieken terug zien
https://www.statbot.net/guild/231291834804994048/voice

ViperTim wijzigde deze reactie 18-12-2018 19:42 (5%)

• Sjoepap
werkt inderdaad, super! Dankjewel ViperTim!

• ViperTim
Ik was aan het denken om de toelating ook aan te passen. Mensen zouden eerst een x aantal uur actief op discord meedoen voordat ze toegelaten moeten worden tot de platoon. Dat scheelt een hoop werk voor mij want ik weet dat een hoop mensen die zich aanmelden nooit actief meedoen op Discord.

• Sjoepap
ViperTim schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:45:
Ik was aan het denken om de toelating ook aan te passen. Mensen zouden eerst een x aantal uur actief op discord meedoen voordat ze toegelaten moeten worden tot de platoon. Dat scheelt een hoop werk voor mij want ik weet dat een hoop mensen die zich aanmelden nooit actief meedoen op Discord.
Lijkt me een goed plan. Voorstel:
*Als je nieuw bent krijg je pas GOT tag na >30 minuten discord activiteit.
*bestaande leden worden eruit geknikkerd als er 3 maand lang geen discord activiteit is geweest

Wat denken jullie? Goed? Niet goed? Te streng? Niet streng genoeg?

Weet eigenlijk niet of het eigenlijk uberhaupt mogelijk is om met die statbot te checken wat de discord activiteit was de voorbije 3 maand, die commands laten precies enkel de volgende tijdspannes toe: 7 tot 30 dagen of "vanaf het begin der tijden". 90 dagen is precies geen optie?

Edit: net even in de discord gesprongen van het statbot team en heb het daar gevraagd, 90 dagen is blijkbaar niet mogelijk :( enkel 7 tot 30 dagen. Dus 30 dagen dan maar? Lijkt me wel misschien net iets te streng.

Sjoepap wijzigde deze reactie 19-12-2018 14:24 (9%)

• Tankiej
Sjoepap schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:11:
[...]

*bestaande leden worden eruit geknikkerd als er 3 maand lang geen discord activiteit is geweest

Weet eigenlijk niet of het eigenlijk uberhaupt mogelijk is om met die statbot te checken wat de discord activiteit was de voorbije 3 maand, die commands laten precies enkel de volgende tijdspannes toe: 7 tot 30 dagen of "vanaf het begin der tijden". 90 dagen is precies geen optie?

Edit: net even in de discord gesprongen van het statbot team en heb het daar gevraagd, 90 dagen is blijkbaar niet mogelijk :( enkel 7 tot 30 dagen. Dus 30 dagen dan maar? Lijkt me wel misschien net iets te streng.
Dat was me ook al opgevallen, vandaar mn eerdere opmerking :P
... dus dan moet wel iemand één keer per maand die stats oproepen en even ergens opslaan/bewaren.
Even een spreadsheet bij google aanmaken en het daar in plakken ofzo.

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23-10 15:36
Sjoepap schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:11:
[...]

Mooi idee.

Er was eerder inderdaad een statbots met de geregistreerde uren van de gebruiker in game en discord gebruik.
*Online zijn in de bepaalde voice channels.
Helaas heeft deze bot toen die tijd een update van boven af gekregen waar door het totaal onbruikbaar werd voor onze excel sheet.
(ivm dat de sheet bv vrijdag 1/10/2010 en 7/10/2010 gewoon als afgelopen vrijdag noteert en niet meer als datum.

Via de stats bot van discord en de crew van tweakers kwamen de logs binnen.
Vervolgens copy past in de Excel sheet + playtime van BF en kwam de rest netjes in de bestaande jaar log terecht.
(is hier al uit gehaald het discord gebeuren)
En zo was het goed te handhaven.

**

• Sjoepap
PatRamon schreef op woensdag 19 december 2018 @ 19:31:
[...]

Mooi idee.

Er was eerder inderdaad een statbots met de geregistreerde uren van de gebruiker in game en discord gebruik.
*Online zijn in de bepaalde voice channels.
Helaas heeft deze bot toen die tijd een update van boven af gekregen waar door het totaal onbruikbaar werd voor onze excel sheet.
(ivm dat de sheet bv vrijdag 1/10/2010 en 7/10/2010 gewoon als afgelopen vrijdag noteert en niet meer als datum.
[Afbeelding]
Via de stats bot van discord en de crew van tweakers kwamen de logs binnen.
Vervolgens copy past in de Excel sheet + playtime van BF en kwam de rest netjes in de bestaande jaar log terecht.
(is hier al uit gehaald het discord gebeuren)
En zo was het goed te handhaven.
De statbot die we nu proberen te gebruiken heeft helaas een bug waardoor de voice stats onbetrouwbaar zijn. Weet jij soms of er nog een andere bot is die dit kan tracken? Welke bot gebruikten jullie vroeger daarvoor? In afwachting van een oplossing zullen we dit idee aan de kant moeten schuiven en terug de Platoon opschonen in functie van de battlefield activiteit (ipv discord activiteit)

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23-10 15:36
Sjoepap schreef op donderdag 20 december 2018 @ 11:46:
[...]

De statbot die we nu proberen te gebruiken heeft helaas een bug waardoor de voice stats onbetrouwbaar zijn. Weet jij soms of er nog een andere bot is die dit kan tracken? Welke bot gebruikten jullie vroeger daarvoor? In afwachting van een oplossing zullen we dit idee aan de kant moeten schuiven en terug de Platoon opschonen in functie van de battlefield activiteit (ipv discord activiteit)
Volgens mij had ninjak met maikel en tankiej die stats bot geinstalleerd.
En ik kreeg van tankiej elke maand netjes de log door gestuurd van die bot.
Waardoor het in 10min was geupdate (Play en Voice time) met de log file op de excel sheet

Edit:
Was volgens mij tatsumaki bot.
En kreeg je ongeveer deze log (van plusminus duizend regels per maand)

Filter er overheen dat hij alleen de voice channel pakte en zo kreeg je ongeveer de log's er uit via de excel sheet waar je het importeerde

PatRamon wijzigde deze reactie 20-12-2018 12:21 (18%)

**

• MaikelG
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13-10 23:55
ViperTim schreef op woensdag 19 december 2018 @ 12:45:
Lijkt me een welkome aanvulling op de regels inderdaad :) Nu is het tijdelijk weer erg druk met aanmeldingen van mensen die roepen 'ik speel wel eens' maar vervolgens er (bijna) niks meer mee doen.

Ik denk dat niet zozeer die 30 min activiteit, maar het meerdere malen actief zijn ook wel van belang is. De periode waarin.. ja 30 dagen lijkt me idd net te streng.
Ik ben overigens niet degene die dat script en de registratie-sheet heeft ontworpen, ik heb wel een tijdje actief de adminstratie gedaan zoals @ViperTim dat nu doet.

MaikelG wijzigde deze reactie 20-12-2018 16:28 (21%)

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-10 17:41
Ik ben al een tijdje inactief. Vergeten te melden. Maar schrap break1985 voorlopig maar uit de platoon ;) (was lid geworden nog voordat BFV uitkwam, dus wellicht ben ik al geschrapt)
Ruimte maken voor actieve spelers :P

marapuru wijzigde deze reactie 21-12-2018 14:36 (21%)

• ViperTim
marapuru schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 14:33:
Ik ben al een tijdje inactief. Vergeten te melden. Maar schrap break1985 voorlopig maar uit de platoon ;) (was lid geworden nog voordat BFV uitkwam, dus wellicht ben ik al geschrapt)
Ruimte maken voor actieve spelers :P
Jammer. Je bent altijd welkom.

Wat vinden jullie een mooi aanvaardbaar aantal actieve voice chat minuten in Discord voordat je toegevoegd kan worden tot de platoon? 200 minuten?

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-10 19:37

Stronkie

Where wind is Trouble

Origin : Stronkie
Discord : Stronkie#2430

• XanaLuXX
  • Laatst online: 22:39
ViperTim schreef op zondag 23 december 2018 @ 16:44:
[...]

Jammer. Je bent altijd welkom.

Wat vinden jullie een mooi aanvaardbaar aantal actieve voice chat minuten in Discord voordat je toegevoegd kan worden tot de platoon? 200 minuten?
Iedereen is welkom, echter heeft en gaat de/mijn/onze voorkeur wel uit naar/voor teamspelers. Zeker daar er zoveel aanmeldingen zijn.

200 minuten je mic "open" en het is binnen 4 uur gefixed })
(Als je hulp nodig hebt om dingen bij te houden/registreren hoor ik het wel)
Er zijn ook mensen die gejoined zijn, en bewust als tegenstander gaan spelen

De voorwaarde online team-spel, en online in discord ? En stemmen (inbreng) van meerdere personen (top 10 aanwezig, you know who we are :9 )

• ViperTim
XanaLuXX schreef op woensdag 26 december 2018 @ 01:32:
[...]

Iedereen is welkom, echter heeft en gaat de/mijn/onze voorkeur wel uit naar/voor teamspelers. Zeker daar er zoveel aanmeldingen zijn.

200 minuten je mic "open" en het is binnen 4 uur gefixed })
(Als je hulp nodig hebt om dingen bij te houden/registreren hoor ik het wel)
Er zijn ook mensen die gejoined zijn, en bewust als tegenstander gaan spelen

De voorwaarde online team-spel, en online in discord ? En stemmen (inbreng) van meerdere personen (top 10 aanwezig, you know who we are :9 )
Je kan inderdaad 4 uur lang op een kanaal zitten zonder te spelen, maar dan moet je ook 4 uur lang op de computer zijn anders wordt je als het goed is automatisch afk gezet na enkele minuten. Daarvoor doen wij ook de speeluren bijhouden.

• rkwinkel
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 11-10 10:59
nou mocht er weer ruimte zijn, ben weg geweest door omstandigheden

Tweakers ID: rkwinkel
Origin: rkwinkel
Discord: rkwinkel

rkwinkel

• Okasha
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
ViperTim schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 19:36:
[...]

Ik heb de bot toegevoegd, Deze houd nu bij hoeveel minuten iemand gebruikt maakt van een kanaal in Discord. Microfoon op mute of in het AFK kanaal zitten wordt niet erbij geteld. Zoals jullie al zeggen zie ik alleen de Discord namen in de lijst wat niet altijd 100% overeenkomt met de Origin account naam. De lijst in de openingspost is inderdaad niet bijgewerkt, omdat ik daar even geen zin had om daar moeite over te doen met alle verwijderingen en toevoegingen de afgelopen weken.

Hier kun je de statistieken terug zien
https://www.statbot.net/guild/231291834804994048/voice
haha nice toch wel trots op mijn 15e plek, staat wel in schril contrast met mijn game prestaties :+

Origin: F0kk13n4t0r

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Any news over de grote platoon schoonmaak? Zou er toch wel graag inwillen :P

• spijk860
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 22-10 13:06
Na lange afwezigheid op discord en in het platoon toch maar eens de noodzaak gevonden om jullie mede te delen dat ik niet meer online zal komen.

Spijk860 is niet meer. Na lang wikken en wegen toch besloten om de pc maar de deur uit te doen en te stoppen met gamen.
Graag zou ik mijn platoon plaats overdragen aan een opvolger.
En wil ik vooral iedereen bedanken met wie ik het afgelopen anderhalf jaar heb kunnen lachen, en soms kunnen vloeken. Heb veel leuke uren met jullie beleefd die ik zo over zou willen doen, maar ik heb andere prioriteiten. Wellicht komen we elkaar ooit nog eens tegen in de toekomst

De Mazzel!

Spijk860

(ps ik blijf wel in de discord, mocht ik nog even willen lullen)

MBP 13 2017, Iphone Xs 64

• ViperTim
Stronkie schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 20:40:
Any news over de grote platoon schoonmaak? Zou er toch wel graag inwillen :P
Ik heb jou plaats gegeven na het bekend maken van Spijk over het stoppen.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Thank You !!

• Schouten1984
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-10 13:30
spijk860 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:53:
Na lange afwezigheid op discord en in het platoon toch maar eens de noodzaak gevonden om jullie mede te delen dat ik niet meer online zal komen.

Spijk860 is niet meer. Na lang wikken en wegen toch besloten om de pc maar de deur uit te doen en te stoppen met gamen.
Graag zou ik mijn platoon plaats overdragen aan een opvolger.
En wil ik vooral iedereen bedanken met wie ik het afgelopen anderhalf jaar heb kunnen lachen, en soms kunnen vloeken. Heb veel leuke uren met jullie beleefd die ik zo over zou willen doen, maar ik heb andere prioriteiten. Wellicht komen we elkaar ooit nog eens tegen in de toekomst

De Mazzel!

Spijk860

(ps ik blijf wel in de discord, mocht ik nog even willen lullen)
jammer dat je gaat! en wellicht tot ooit!

• ShaftXL
  • Registratie: augustus 2017
  • Niet online
Fyi, wellicht ben ik deze week nog een keer op discord maar de komende ruim 3 weken zal ik wegens verplichtingen helaas geen mogelijkheid hebben om te spelen maar daarna ben ik er weer bij. :)

Gooi me dus ajb niet uit het platoon :X :)

• MaikelG
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13-10 23:55
spijk860 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 21:53:
...
Jammer, was een leuke tijd :) ! 't ga je goed

@ShaftXL Zeker degenen die echt al flink wat gespeeld hebben zoals jij komen echt niet zomaar op de lijst om eruit gekieperd te worden hoor ;)
Het verloop gaat vooral om degenen die hier éénmalig wat melden, en dan ooit 1x online zijn geweest om nooit meer terug te komen.

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• ShaftXL
  • Registratie: augustus 2017
  • Niet online
Thx! :P d:)b

ShaftXL wijzigde deze reactie 09-01-2019 19:54 (20%)

• SideSplitter
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23:09
De afgelopen periode heb ik vrij weinig tijd gehad om online te komen, en het ziet er niet uit dat dit binnenkort gaat veranderen. Wat mij betreft mag mijn plaats wel aan iemand anders gegeven worden, lijkt mij wel zo eerlijk :w

• Manny_Moare
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22-10 20:36

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Dit had ik nog liggen.. wat oude rotzooi van toen gamen nog leuk was.. enjoy!! Oh, en like en subscribe enzo!!

We will be right back with Manny_Moare !

• Keversloper
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23-10 16:56
Ik dacht BFV ... :)

Keversloper wijzigde deze reactie 15-01-2019 18:09 (110%)

• rkwinkel
is er al ruimte in het squad ?

rkwinkel

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 23:40
Mocht er een plekje over zijn meld ik me graag alvast aan, na genoeg Discord minuten uiteraard :9 . Ingame en Origin name = Loondijke

Vanavond paar rondes meegespeeld, was gezellig! :). Ik zal me morgen aanmelden in BF5.

Loondijke wijzigde deze reactie 18-01-2019 13:56 (42%)

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• ViperTim
Loondijke schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 23:00:
Mocht er een plekje over zijn meld ik me graag alvast aan, na genoeg Discord minuten uiteraard :9 . Ingame en Origin name = Loonens

Vanavond paar rondes meegespeeld, was gezellig! :). Ik zal me morgen aanmelden in BF5.
Er is momenteel plek. Graag ook even aanmelden in Battlefield voor de Platoon en graag ook actief meedoen via Discord.

• rkwinkel
Ben er vanavond weer.

Discord en origin :rkwinkel

rkwinkel

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 23:40
ViperTim schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:56:
[...]

[...]

Er is momenteel plek. Graag ook even aanmelden in Battlefield voor de Platoon en graag ook actief meedoen via Discord.
Mooi! Dank je wel. Zal vanavond direct joinen in BF5. Woensdag was mijn eerste avond op Discord en die is goed bevallen in ieder geval :).

Loondijke wijzigde deze reactie 18-01-2019 12:56 (12%)

Gamert in hart en nieren! iRacing stats: (and improving): Loondijke

• ixl85
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23-10 12:14
Zo, de aanmelding in BF is gedaan. M'n BF nick is: Post-humanous. Discord zal ik dit weekeind weer eens installeren. :)

• Keversloper
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23-10 16:56
Tweakers ID: Keversloper
Origin: sup3rtarrel
Discord: suppertarrel

• Ziehier
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 14-09 09:47
BFV

Tweakers: Ziehier
OriginID: MarcVU
Discord: [NL]MarcVU

Ziehier wijzigde deze reactie 25-01-2019 23:56 (60%)

• MartnK
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 22-10 21:35
Tweakers: MartnK
Origin: MartnK
Discord: MartnK

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Rolfjes
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 17-10 15:47
@admins: ik sta m'n platoon plekje af aan een actievere tweaker!
edit: dat gebeurd autometatisch 8)7

Rolfjes wijzigde deze reactie 27-01-2019 13:57 (22%)

• ViperTim
Keversloper schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:25:
Tweakers ID: Keversloper
Origin: supertarrel
Discord: suppertarrel
Toegevoegd.
Rolfjes schreef op zondag 27 januari 2019 @ 13:50:
@admins: ik sta m'n platoon plekje af aan een actievere tweaker!
edit: dat gebeurd autometatisch 8)7
Wegens inactief zijn was ik dat sowieso al van plan. Alsnog bedankt voor het melden.

Beste leden. Vandaag heb ik een grote schoonmaak gehouden. Dat betekend dat leden die 0 Discord voice uren hebben uit de platoon zijn gezet. Wij als Platoon vinden het fijn als mensen ook via Discord meedoen. Het is niet alleen om elkaar te helpen, maar het is vaak ook erg gezellig. Zoals ik al eerder had gezegd wil ik nieuwe leden eerst hebben dat ze enkele uur via Discord mee doen en daarna worden toegevoegd zodat mensen die hier aanmelden, maar vervolgend nooit actief met andere leden mee spelen niet toegevoegd hoeven te worden. Dit kost voor mij ook iets minder administratie die ik elke maand bijhoud.

• Gamebytes
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 23-10 19:11
Zou je mij wel even weer willen toevoegen ;)

• mnarijnm
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-10 15:57
Goedenavond,

Ik zou ook graag hierbij willen aanmelden.

Tweakers ID: @mnarijnm
Origin: 11fyreman
Discord: Fireman / Fireman#7840

Battlefield 5 stats

• JMeth
  • Laatst online: 03-06 21:03
ViperTim schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:15:
[...]

Toegevoegd.

[...]

Wegens inactief zijn was ik dat sowieso al van plan. Alsnog bedankt voor het melden.

Beste leden. Vandaag heb ik een grote schoonmaak gehouden. Dat betekend dat leden die 0 Discord voice uren hebben uit de platoon zijn gezet. Wij als Platoon vinden het fijn als mensen ook via Discord meedoen. Het is niet alleen om elkaar te helpen, maar het is vaak ook erg gezellig. Zoals ik al eerder had gezegd wil ik nieuwe leden eerst hebben dat ze enkele uur via Discord mee doen en daarna worden toegevoegd zodat mensen die hier aanmelden, maar vervolgend nooit actief met andere leden mee spelen niet toegevoegd hoeven te worden. Dit kost voor mij ook iets minder administratie die ik elke maand bijhoud.
Begrijpelijk hoor, maar ik ben nu wel uit de platoon gezet omdat ik een tijdje niet actief ben geweest op Discord :| (niemand speelt nog BF 1, vandaar).

Ben inmiddels klaar voor de overstap naar BF V, dus zou je mij weer willen toevoegen?

• eSCe
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-10 18:07
Kan ik mij (opnieuw) aanmelden voor het platoon? ingame name: Tace_90
Heb nu weer meer tijd om battlefield te spelen :)

• geezer1986
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23-10 09:27
Ik heb inmiddels ook wel behoefte aan een fatsoenlijke squad ^^

Tweakers ID: geezer1986
Origin: UberNozem
Discord: UberNozem

Fujifilm X-pro2 || XF 16mm f1.4 WR || XF 35mm f2 WR

• JMeth
Bij deze wil ik mij ook graag weer aanmelden.

Tweakers ID: JMeth
Origin: Antagonist89
Discord: Antagonist89#4115

Dank alvast :D .

• eSCe
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21-10 18:07
eSCe schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:17:
Even selfbump >:)
Heb nog geen invite gezien, wie spreek ik best aan hiervoor?

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:34

Deathchant

Don't intend. Do!

Naar wat ik weet zijn Dappels (@ViperTim) en Bierrrtje (@MaikelG) daar heer en meeschter in ;)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Tankiej
eSCe schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:19:
[...]

Volgens mij moet jezelf op de join knop drukken bij platoons, waarna die goedgekeurd moet worden, en kan je geen invite krijgen. Of is dat veranderd bij BFV..?

• pwillemske
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 22:49
Ook ik meld me aan, nog niet de benodigde uren gemaakt op Discord, maar daar wordt aan gewerkt :P Heb wel weer behoefte aan een gezellig clubje, aangezien ik met BF4 toch wel een erg leuke tijd heb gehad, ondanks dat ik niet vaak online was :+ .

Tweakers ID: pwillemske
Origin ID: Lord-BF-Gamer
Discord ID: Lord-The-Gamer

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• ViperTim
eSCe schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 22:17:
geezer1986 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 20:22:
Ik heb inmiddels ook wel behoefte aan een fatsoenlijke squad ^^

Tweakers ID: geezer1986
Origin: UberNozem
Discord: UberNozem
JMeth schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 00:39:
Bij deze wil ik mij ook graag weer aanmelden.

Origin: Antagonist89
Discord: Antagonist89#4115

Dank alvast :D .
eSCe schreef op zondag 10 februari 2019 @ 12:19:
[...]

ViperTim schreef op zondag 27 januari 2019 @ 14:15:

• Bjk
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-10 23:16
Ik meld mij graag aan:

Tweakers ID: Bjk
Origin: zwartejas
Discord: Zwartejas

• ViperTim
Bjk schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:19:
Ik meld mij graag aan:

Tweakers ID: Bjk
Origin: zwartejas
Discord: Zwartejas
In het spel zelf moet je je ook aanmelden.

• Bjk
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-10 23:16
ViperTim schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 20:31:
[...]

In het spel zelf moet je je ook aanmelden.
Done

• mr3000
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 12-10 12:11
Ik meld me graag aan

Tweakers ID: mr3000
Origin: mr3000NL
Discord: mr3000NL

2x 1Dx | 1DxII | 24 f1.4 | 16-35 f4 | 70-200 2.8 is II | 400 2.8 IS | 85 1.4 is | Sport fotografie & Magento 2 Developer

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sjoepap
Was wederom gezellig gisteren! Ook goed teamwerk, was cool om te zien

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:51
Graag woeiiii weer toevoegen aan de platoon :)

• The Source
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:48
Gisteravond leuk met 3 tweakers firestorm gespeeld.
Dus ik meld me ook maar aan :)

Tweakers ID: The Source
Origin: ACX-TheSource
Discord: TheSource

The Source wijzigde deze reactie 08-04-2019 21:40 (40%)

• fuzzy-logic
  • Registratie: september 2009
  • Niet online
Ik meld me graag aan.

Tweakers ID: fuzzy-logic
Origin: fuzzy-logicz
Discord: fuzzy-logic

fuzzy-logic wijzigde deze reactie 14-04-2019 20:23 (78%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JMeth
Wil ook graag meedoen. :9

Origin: TheCerealKillerX
Discord: TheCerealKillerX

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schurkzor
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 09-08 19:57
BF is zoveel leuker met een beetje samenwerking :Y)

Ik doe graag mee:

Tweakers ID: Schurkzor
Origin: schurkzor
Discord: schurkzor (#2191)

• kiroj
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 26-06 21:53
Graag wil ik weer joinen.

Tweakers: Kiroj
Origin: kiroj89
Discord Kiroj#7616

• Waterlelie
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17-10 18:53
Hierbij meld ik mij en Ketelbinkie(volgd later) aan voor de tweakers platoon.
Tweakers: Waterlelie
Origin: Cheeta_NLD
Discord: Cheeta

Waterlelie wijzigde deze reactie 28-06-2019 21:12 (6%)

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.4Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_12GB_Dell u2311h_Sennheiser HD598

• stevens20
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20-10 23:13
Ik wil bij deze weer terug in het platoon. Na een tijd afwezig geweest te zijn.

Tweaker: stevens20
Origin: dukkie88
Discord: dukkie88

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

• Emryte
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 21-10 15:08
Ik wil mij weer aanmelden voor de platoon na een lange afwezigheid.

Tweakers ID: Emryte
Origin ID: Emryte
Discord: Emryte#6653

game pc

• rkwinkel
helaas heb ik geen tijd voorlopig om BF V te spelen helaas. Je kunt mij uit het platoon halen zodat anderen wel kunnen genieten van het Tweakers squad (geweldig om mee samen te spelen). Mocht ik weer tijd hebben in de toekomst dan zal ik mij melden op Discord.

Rkwinkel out

rkwinkel

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@rkwinkel wat jammer. Ik hoop dat er niks ergs gaande is waardoor je niet meer kunt spelen. Kom je wel nog naar onze meet in Den Bosch?

Even een Tag-in van @MaikelG of @ViperTim, zij kunnen iemand aan/afmelden.

• rkwinkel
Yes, off course kom ik. maar het plan was niet om BF V te verlaten, maar door de drukte op het werk is er momenteel weinig tijd. Wanneer is de meet and greet ?

rkwinkel

• Macsylver
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23-10 12:29
Gaande wil ik graag weer terug keren in het platoon

Tweaker: Macsylver
Orgin: faffie_mikkers
Discord: faffie_mikkers

My TED talk about the project Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

rkwinkel schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:12:
Yes, off course kom ik. maar het plan was niet om BF V te verlaten, maar door de drukte op het werk is er momenteel weinig tijd. Wanneer is de meet and greet ?
@rkwinkel [DATUMPRIKKER] Uiteten met het Battlefield GoT team

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Macsylver schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:44:
Gaande wil ik graag weer terug keren in het platoon

Tweaker: Macsylver
Orgin: faffie_mikkers
Discord: faffie_mikkers
@MaikelG @ViperTim Kunnen jullie faffie_mikkers aanmelden? Hij is vaker op discord mee aant spelen.

• rkwinkel
done, gents

rkwinkel

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True