Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Theone098
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 14-02 11:26

Theone098

BFV GoT addict

@ViperTim klopt, omdat mijn microfoon het niet doet en ik dit nog niet hebben kunnen fixen. Hoewel het lijkt alsof deze het sinds gisteren weer doet als ik push tot talk gebruik. Maar ik zal dit eerst testen en mij dan weer melden.

• Theone098

Theone098

BFV GoT addict

@ViperTim : voeg mij maar weer toe. Microfoon werkt weer :) .

Laat maar, ik word er zoooo moe van. Alleen discord ziet mijn Mic niet. Laat dat programma de #$!@$^@#$^ krijgen.

Theone098 wijzigde deze reactie 08-11-2018 18:55 (49%)

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19:03
Theone098 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 16:39:
@ViperTim : voeg mij maar weer toe. Microfoon werkt weer :) .

Laat maar, ik word er zoooo moe van. Alleen discord ziet mijn Mic niet. Laat dat programma de #$!@$^@#$^ krijgen.

Configuratiescherm->Privacy - > Microfoon
Vande week ook iemand geholpen die dit probleem had.
**Apps toegang verlegen tot uw microfoon
restart pc of discord en opgelost

**

• Theone098

Theone098

BFV GoT addict

@PatRamon Thanks. Dit i.c.m. de realtek drivers. Gewoon Windows drivers gebruiken.
Ik had de privacy instellingen gewijzigd en ondertussen de drivers gedeïnstalleerd.
Werken! Drivers weer installeren.... Helaas.

Maar de privacy instellingen was dus een gouden tip. Thanks!! _/-\o_ _/-\o_

• Theone098

Theone098

BFV GoT addict

@ViperTim :) ... zou je mij weer willen toevoegen s.v.p.?

• ViperTim
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 18:47
Theone098 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 21:14:
@ViperTim :) ... zou je mij weer willen toevoegen s.v.p.?
Even in BF1 ook in de platoon aanmelden graag.

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:40
Ik heb nog geen BF5, maar ga die binnenkort wel spelen. Gaat iedereen over naar BF5 en zetten we de naam gewoon over. Of gaan we een scheiding krijgen van spelers?

• Sjoepap
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15-02 21:39
de kogel is door de kerk, het volk heeft gekozen: we spreken af 18 November om 15h @ Beers & Barrels in Utrecht (https://www.tripadvisor.n...eers_Barrels-Utrecht.html).

We kunnen beginnen om 15h met enkel iets te drinken en dan later kunnen we natuurlijk ook eten bestellen in dezelfde keet.

Ik zal Beers & barrels even telefoneren om een reservatie te plaatsen voor 10 a 15 personen. Ik neem aan dat het daar niet al te druk zal zijn op een zondagnamiddag, dus dat komt wel in orde.

edit: net gebeld, reservatie is in orde. En op zondag gaan ze al om 15h open dus we kunnen inderdaad om 15h afspreken!

Sjoepap wijzigde deze reactie 09-11-2018 16:16 (43%)

• XanaLuXX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 16:56
Als het nog mogelijk is, zou ik graag nog aan willen sluiten....(met de meet en vreet :) )

XanaLuXX wijzigde deze reactie 10-11-2018 17:08 (16%)
Reden: toevoeging

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-02 22:33

Deathchant

Don't intend. Do!

Sjoepap schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 15:59:
de kogel is door de kerk, het volk heeft gekozen: we spreken af 18 November om 15h @ Beers & Barrels in Utrecht (https://www.tripadvisor.n...eers_Barrels-Utrecht.html).

We kunnen beginnen om 15h met enkel iets te drinken en dan later kunnen we natuurlijk ook eten bestellen in dezelfde keet.

Ik zal Beers & barrels even telefoneren om een reservatie te plaatsen voor 10 a 15 personen. Ik neem aan dat het daar niet al te druk zal zijn op een zondagnamiddag, dus dat komt wel in orde.

edit: net gebeld, reservatie is in orde. En op zondag gaan ze al om 15h open dus we kunnen inderdaad om 15h afspreken!
Volgens mij kun je beter voor 20-25 personen reserveren. Xana gaat mee, Bunkerbuster (die jou Sjoesjap noemt) komt ook mee...

Deze komen zeker:
Antagonist89
Bunkerbuster
Dappels
Eli3l
Deathchant (EXC_NaNthor in BF1)
Flapdrol
Frank Schouten
iDonkey
Lythie
MaikelG (bierrrrrtje@BF1)
Manny_Moare
Rnny
Sjoepap
Tankiej
Vr4nckuh
woeiiii
XanaLuxx

Deathchant wijzigde deze reactie 10-11-2018 18:50 (11%)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Sjoepap
Deathchant schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:35:
[...]

Volgens mij kun je beter voor 20-25 personen reserveren. Xana gaat mee, Bunkerbuster (die jou Sjoesjap noemt) komt ook mee...

Deze komen zeker:
Antagonist89
Bunkerbuster
Dappels
Eli3l
Flapdrol
Frank Schouten
iDonkey
Lythie
Manny_Moare
Rnny
Sjoepap
Tankiej
Vr4nckuh
woeiiii
XanaLuxx
Haja je hebt gelijk. Ik zal even terugbellen om het reservatie aantal te verhogen naar 20-25

• Nanette
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 11-02 18:26
Deathchant schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 18:35:
[...]

Deze komen zeker:
Antagonist89
Bunkerbuster
Dappels
Eli3l
Flapdrol
Frank Schouten
iDonkey
Lythie
Manny_Moare
Rnny
Sjoepap
Tankiej
Vr4nckuh
woeiiii
XanaLuxx
'
Pixel komt ook.

Is er nog iemand die langs Apeldoorn rijd en ons wil oppikken? >:) Anders nemen we de trein :D

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:46
Nanette schreef op zondag 11 november 2018 @ 19:33:
[...]

'
Pixel komt ook.

Is er nog iemand die langs Apeldoorn rijd en ons wil oppikken? >:) Anders nemen we de trein :D
Flapdrol toch? @Silasje ?
Als ik het me goed herinner had ie ook aangeboden mij op te halen :P

• Silasje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 09-02 16:31

Silasje

www.Entjes.eu

Tankiej schreef op zondag 11 november 2018 @ 20:05:
[...]

Flapdrol toch? @Silasje ?
Als ik het me goed herinner had ie ook aangeboden mij op te halen :P
True story!

Ik rij de A1 af. Jullie mogen mij wel ff een dm doen met je telefoonnummer. Dan neem ik even contact op over adressen etc.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• Layumi
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 00:58
Even een parkeertip van mijn kant. De parkeergarages in Utrecht zijn mega duur. €4 a 5 per uur...
Bij P+R Westraven aan de A12 kan je parkeren. Kosten totaal €5 incl. vervoer vice versa met de tram naar het centrum voor 4 personen. Scheelt hoop geld.
Vanaf eindhalte tram is het ong. 10 min. lopen naar de locatie.

Mogelijk sluit ik nog aan.

Woodface

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Layumi schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:00:
Even een parkeertip van mijn kant. De parkeergarages in Utrecht zijn mega duur. €4 a 5 per uur...
Bij P+R Westraven aan de A12 kan je parkeren. Kosten totaal €5 incl. vervoer vice versa met de tram naar het centrum voor 4 personen. Scheelt hoop geld.
Vanaf eindhalte tram is het ong. 10 min. lopen naar de locatie.

Mogelijk sluit ik nog aan.

Woodface
@Nanette @Tankiej Dit is waarschijnlijk ook de goedkoopste optie voor ons! OV kaar meenemen dus?

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

• Tankiej
Silasje schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:04:
[...]

@Nanette @Tankiej Dit is waarschijnlijk ook de goedkoopste optie voor ons! OV kaar meenemen dus?
Dat denk ik ook ja, zat ik ook al aan te denken. Parkeren in het centrum ben je snel €20+ kwijt. Dan is 5 euro totaal wel wat beter :P

OV-kaart heb je dan niet nodig, je koopt een speciaal P+R kaartje, zie https://www.goedopweg.nl/pr/pr-westraven

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Ah top! Dan bombadeer ik bij deze de persoon op de passagiersstoel tot navigator naar de P&R :)

• Bunkerbuster
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-02 22:29
Is inderdaad niet duur en voor 5 man geldig :)
-------
Hoe werkt het?

Parkeren in de P+R is zowel voordelig als simpel. Wanneer je bent geparkeerd in de garage:

Ga met je inrijkaart naar de betaalautomaat.
Koop met je inrijkaart bij de betaalautomaat voor € 5,- een Parkeren + Reizen-kaartje. Deze kaart is geldig op de hele dag van aankomst.
Met dit Parkeren + Reizen-kaartje kun je met bus en tram van U-OV reizen naar het centrum. Je kunt met maximaal 5 personen hier gebruik van maken. Laat je kaartje zien aan de chauffeur of controleur.
Het Parkeren + Reizen-kaartje gebruik je later om uit te rijden. Je hoeft dan niet meer langs de betaalautomaat.

Kies je ervoor om alleen te parkeren op 1 van de P+R-locaties, dan kost dat € 4,69 per dag.

Let op: Het combikaartje is alleen op de dag van aankomst geldig als vervoerbewijs. Kom je later dan de dag van aankomst terug bij je auto, dan moet je een ov-kaartje kopen. Het combikaartje is alleen geldig in bussen en trams van U-OV.
--------------

• DarthNeo
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 08-02 21:18
Heb me weer ingame aangemeld (DarthNeo82) voor de platoon, na een tijdje van inactiviteit :)

Zit nog gewoon op discord onder dezelfde naam

DarthNeo wijzigde deze reactie 14-11-2018 09:13 (28%)

• Joosttweakers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-02 05:57
Ik ook, als Shenobi

• Manny_Moare
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:06

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Rijd er nog iemand langs Den Bosch zondag???

We will be right back with Manny_Moare !

• MaikelG
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:27
Manny_Moare schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:54:
Rijd er nog iemand langs Den Bosch zondag???
Ik wel ja. :) kom vanuit Drunen via Den Bosch de A2 omhoog

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@Sjoepap Aangezien het restaurant heeft aangegeven dat er een (zeer) beperkte menukaart gaat zijn voor zo'n grote groep, wat gaat er nou dan gebeuren?
Op discord liepen de menigen uiteen van gewoon blijven tot een ander restaurant zoeken.
Een all-you-can-eat Wok restaurant, zoals Wok restaurant de Mallejan (mallejan.nl) of Mister Shi Wok (cafetariamistershi.nl) zouden goeie alternatieven kunnen zijn.

Maar blijven we toch gewoon bij die burgertent dan?

• Sjoepap
Deathchant schreef op woensdag 14 november 2018 @ 15:03:
@Sjoepap Aangezien het restaurant heeft aangegeven dat er een (zeer) beperkte menukaart gaat zijn voor zo'n grote groep, wat gaat er nou dan gebeuren?
Op discord liepen de menigen uiteen van gewoon blijven tot een ander restaurant zoeken.
Een all-you-can-eat Wok restaurant, zoals Wok restaurant de Mallejan (mallejan.nl) of Mister Shi Wok (cafetariamistershi.nl) zouden goeie alternatieven kunnen zijn.

Maar blijven we toch gewoon bij die burgertent dan?
Ik heb nog eens even teruggebeld ter bevestiging en inderdaad, de keuze voor groepen >10 personen wordt beperkt tot:

-BBQ chicken
-B&B burger
-The Butcher low & slow (beetje combinatie van verschillende vleesgerechten, ribs, bbq chicken etc.. )
-Prime Rib Roast (minstens 4 personen dienen dit te bestellen)
-Veggie burger/schotel
-B&B platter (schotel met verschillende kleine vleestapas, ribs, bbq chicken etc...)

de eerste 5 zijn hoofgerechten en worden geserveerd met slaatje, frietjes & saus. De laatste (die platter) is meer een voorgerecht en wordt geserveerd met nachos en brood.

Ik vind het persoonlijk niet zo erg dat we niet veel keuze hebben. Uiteindelijk komen we voor de gezelligheid, het bier en met elkaar te zeveren dus dat we geen kreeft kunnen bestellen is me geen dealbreaker.

Dus voorstel: laten we niet opnieuw een poll ofzo openen en het dus bij de huidige optie houden. Ben wel akkoord dat dit niet echt klantgericht is van B&B, maar ik begrijp ook wel dat ze hun keuken niet willen overladen met 20 verschillende orders tegelijkertijd.

• Manny_Moare
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15:06

Manny_Moare

PTFO Motherf*cker!!!

Sjoepap schreef op woensdag 14 november 2018 @ 16:21:
[...]

Ik heb nog eens even teruggebeld ter bevestiging en inderdaad, de keuze voor groepen >10 personen wordt beperkt tot:

-BBQ chicken
-B&B burger
-The Butcher low & slow (beetje combinatie van verschillende vleesgerechten, ribs, bbq chicken etc.. )
-Prime Rib Roast (minstens 4 personen dienen dit te bestellen)
-Veggie burger/schotel
-B&B platter (schotel met verschillende kleine vleestapas, ribs, bbq chicken etc...)

de eerste 5 zijn hoofgerechten en worden geserveerd met slaatje, frietjes & saus. De laatste (die platter) is meer een voorgerecht en wordt geserveerd met nachos en brood.

Ik vind het persoonlijk niet zo erg dat we niet veel keuze hebben. Uiteindelijk komen we voor de gezelligheid, het bier en met elkaar te zeveren dus dat we geen kreeft kunnen bestellen is me geen dealbreaker.

Dus voorstel: laten we niet opnieuw een poll ofzo openen en het dus bij de huidige optie houden. Ben wel akkoord dat dit niet echt klantgericht is van B&B, maar ik begrijp ook wel dat ze hun keuken niet willen overladen met 20 verschillende orders tegelijkertijd.
Dat, en de andere door Deathchant opgezochte locaties, (waarvoor dank) zijn echt eet schuren. die zitten niet op eerst 2 a 3 uur bier drinkende gamers te wachten.

denkt ik

We will be right back with Manny_Moare !

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Buiten het feit dat deze "eetschuren" juist ideaal zijn voor grote groepen (buffet) om te zeveren, eten en drinken (en de keuken het minste tot last zijn als dat al een criteria zou zijn), is er ook veel meer variatie (ook vegetarisch), plus je bent gewoon 1 vast bedrag kwijt wat een hoop rekenwerk scheelt en wat ook wat eventueel onuitgesproken ongewenst drinkgedrag tegengaat. Bij zo'n burgertent is het dan nog maar de vraag hoeveel drinken eenieder bestelt en of we alles op de grote hoop gooien.

Uiteraard wil ik niet de cheapass uithangen en een probleem ervan maken om alles op de grote hoop te gooien en dan dus ook voor iemands wijn/cocktails mee te betalen, maar ik hoop dan wel dat ieder een beetje maat houdt met de hoeveelheid dure drankjes dan.

Nogmaals, ik wil absoluut geen domper erop gooien, maar het is me in het verleden iets te vaak gebeurd dat ik zelf voor 40 euro gegeten en gedronken had maar wel bijna 60 euro kon aftikken, omdat alles op de grote hoop gegooid werd (er werden door 3 personen buitensporig veel cocktails gedronken).

Nou zeg ik niet dat dit het geval gaat zijn, maar ik wilde het onderwerp toch even aangestipt hebben. Het voorkomt gewoon een gevoel van narigheid (achteraf). Beter voorkomen dan genezen ;)

Verder prima om gewoon naar die burgertent te gaan.

• Bunkerbuster
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16-02 22:29
Inderdaad all you can eat is meestal maar voor 2 a 3 uur, en ik ben het met Deathchant eens. En inderdaad ff afspraken maken dat iedereen voor zijn eigen kosten opdraait.

• Silasje

Silasje

www.Entjes.eu

Waar we eten laat ik aan de rest over, ik ben de moeilijkste niet met eten. Maar wel handig om te weten, hebben we een (centrale) plek om elkaar te ontmoeten?

• MaikelG
Ik ben gewoon voor die Burgertent, minder keuze is wel begrijpelijk en en zit echt wel wat lekkers voor ieder bij.

Qua kosten: zodra je buiten de normale drankjes gaat (cocktails / sterkedrank) dan is het wel zo fatsoenlijk als diegene die drankjes zelf betaalt. Komt idd. niet op de centen, maar wat Deathchant zegt ben ik roerend mee eens.

• Sjoepap
laten we inderdaad afspraken maken dat iedereen voor zijn eigen kosten opdraait. Moet dan wel even nadenken hoe we dat praktisch gaan regelen met zo'n grote groep. Bvb we kunnen afspreken dat als je iets wil bestellen, dat je dan direct afrekent bij ober ofaan de bar. Zal eens bellen met B&B om te vragen of dat mogelijk is.
Zodat we niet achteraf met een enorme rekening zitten waar je dan uit moet vissen wie wat juist betaalt...

@Silasje: laten we dus locatie en tijdstip bij het huidige voorstel houden om dingen niet complex te maken. Zie enkele posts terug voor meer info omtrent welke locatie en tijdstip dit juist is

• MaikelG
Sjoepap schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:59:
laten we inderdaad afspraken maken dat iedereen voor zijn eigen kosten opdraait. Moet dan wel even nadenken hoe we dat praktisch gaan regelen met zo'n grote groep. Bvb we kunnen afspreken dat als je iets wil bestellen, dat je dan direct afrekent bij ober ofaan de bar. Zal eens bellen met B&B om te vragen of dat mogelijk is.
Zodat we niet achteraf met een enorme rekening zitten waar je dan uit moet vissen wie wat juist betaalt...

@Silasje: laten we dus locatie en tijdstip bij het huidige voorstel houden om dingen niet complex te maken. Zie enkele posts terug voor meer info omtrent welke locatie en tijdstip dit juist is
Nou ik heb afgelopen zomer een week lang elke dag met een groepsreis gezamenlijk gegeten,... dat was werkelijk altijd netjes geregeld zonder ècht allemaal individueel steeds te moeten betalen.

Gewoon zelf in de gaten houden wat je extra had besteed, en dat ook extra in de pot gooien. Dan klopt het in ieder geval redelijk en om een paar euro op zo'n hele middag / avond gaat me dat echt niks boeien. Echt allemaal constant los betalen.. lijkt me erg onhandig.

• Fubar Foxon
  • Laatst online: 16-02 01:10
Is er voor mij nog een opening in de B&B om mee te gaan, of zit alles vol?

• Schouten1984
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16-02 18:15
Fubar Foxon schreef op woensdag 14 november 2018 @ 23:54:
Is er voor mij nog een opening in de B&B om mee te gaan, of zit alles vol?
Nee tuurlijk kan je erbij, 1 meer of minder maakt volgens mij niet uit!

• Tankiej
Sjoepap schreef op woensdag 14 november 2018 @ 19:59:

Ik gok dat zij zeggen; 'één iemand die bij ons de uiteindelijke rekening betaalt en dat jullie het onderling verder uitzoeken'.
Wellicht in iets andere bewoording, maar dat is voor hen natuurlijk veruit het makkelijkste. Direct afrekenen bij elke bestelling is ook niet echt gewenst denk ik, maar voorkom je wel achteraf uitzoeken mee..

Laatste keer dat ik met een grote groep ergens was, werd alles op één rekening gezet, maar rekende iedereen achteraf apart af. Gewoon aangeven bij de ober/kassa wat je hebt gehad en kon je dat afrekenen. Dat gaat er wel vanuit dat iedereen zo eerlijk is om te zeggen wat hij/zij gehad heeft, maar dat moet toch wel lukken :)

• Sjoepap
Tankiej schreef op donderdag 15 november 2018 @ 10:18:
[...]
Laatste keer dat ik met een grote groep ergens was, werd alles op één rekening gezet, maar rekende iedereen achteraf apart af. Gewoon aangeven bij de ober/kassa wat je hebt gehad en kon je dat afrekenen. Dat gaat er wel vanuit dat iedereen zo eerlijk is om te zeggen wat hij/zij gehad heeft, maar dat moet toch wel lukken :)
Ook goed idee, laten we daar voor gaan

• Freezerator
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 09:40
Iemand die vanuit Den Haag wil meerijden? Stuur maar een DM.

• Schouten1984
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 16-02 18:15
Ik pak de trein vanuit Weesp, als je samen wilt reizen hoor ik het wel via een DM.

• XanaLuXX
Schouten1984 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:53:
Ik pak de trein vanuit Weesp, als je samen wilt reizen hoor ik het wel via een DM.
Ik kom vanaf de A9 (IJmuiden) met de auto, en kan eventueel stoppen op die carpool plaats in Abcoude
Er kunnen/mogen meer mensen meerijden, maar vrees dat de meeste uit het buitenland komen.... (rechts en onder Amsterdam :P )

• -Mach!-
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07-02 17:29

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik zou graag ook de platoon willen joinen.

Gegevens:

-Mach!- -> Origin 'Lugester' + Discord 'Lugester'

ut=life

• ViperTim
-Mach!- schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:12:
Ik zou graag ook de platoon willen joinen.

Gegevens:

-Mach!- -> Origin 'Lugester' + Discord 'Lugester'
Ik zie geen aanmelding in BF zelf in de platoon.

• Mid_76
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 14-02 21:13
OP welke P&R zetten jullie je auto? En hoe laat?
Misschien wel leuk was we elkaar daar al treffen en samen naar het cafe gaan.

• Eli3l
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15:15
Kan ik weer terug in de platoon?

• MaikelG
Mid_76 schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:12:
OP welke P&R zetten jullie je auto? En hoe laat?
Misschien wel leuk was we elkaar daar al treffen en samen naar het cafe gaan.
Westraven, gok er rond 1440 te zijn

• ViperTim
Eli3l schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:45:
Nu jij het hebt gemeld hier kan dat.

• PMast
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 08-02 18:11
Ja, ik ook graag.. BF V bevalt me tot nu toe goed, dus ga er weer veel tijd in steken. :)
Eli3l schreef op zondag 18 november 2018 @ 12:45:

PMast wijzigde deze reactie 18-11-2018 19:17 (18%)

• XanaLuXX
De locatie was prima, eten was goed, veel en lekker, de sfeer was gezellig :Y
Het enige wat we volgens mij vergeten zijn te maken is de groep foto :)

• NINjak
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 18:39
Ik zit er nog steeds in (platoon) en denk (eigenlijk wel zeker) dat jullie mij weer vaker langs zien komen met BFV ;) Heb nu nog een 7 dagen proef en max. 10-uur en heb al wat gespeeld.

Key staat inmiddels klaar bij cdkeys.com, zag ik.

@PMast jij bent toch Wikkie in BFV? Zag pas je invite in bfv voorbij komen maar zat al in een game die wat lang door ging (ondanks dat de tijd gestopt was).

NINjak wijzigde deze reactie 19-11-2018 12:50 (31%)

• PMast
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 08-02 18:11
NINjak schreef op maandag 19 november 2018 @ 12:47:
Ik zit er nog steeds in (platoon) en denk (eigenlijk wel zeker) dat jullie mij weer vaker langs zien komen met BFV ;) Heb nu nog een 7 dagen proef en max. 10-uur en heb al wat gespeeld.

Key staat inmiddels klaar bij cdkeys.com, zag ik.

@PMast jij bent toch Wikkie in BFV? Zag pas je invite in bfv voorbij komen maar zat al in een game die wat lang door ging (ondanks dat de tijd gestopt was).
Ja, dat klopt! Had ik wel even mogen melden in deze draad aangezien ik hier onder een andere naam reageer, haha.

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19:03
Voor de gene die hem nog wilt aan schaffen wacht een paar dagen,
Wellicht stukke goedkoper met de blackfriday deal.

Vorige reeksen was dat ook het geval van rond de 50/60 naar 30/40 euro :Y)
Of toch niet :+

**

• SonOfTorture
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-02 10:17

SonOfTorture

Team Manager AETAS eSports

Ben via een andere tweaker op deze platoon gewezen, lijkt me leuk om met meerderen te spelen, informatie ::

"Tweakers Account" : SonOfTorture
"Origin Account" : AE-SoWTM
"Discord ID" : SoWTM

AETAS eSports Team Manager | Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• Tommy_the_Gun
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 24-01 22:07
Hetzelfde geldt voor mij. Lijkt me leuk om met anderen BFV te spelen. Ik heb een apply voor de Tweakers platoon gedaan en lid geworden van de Discord.

Origin Account: Tommy-The-Gun7
Discord ID: Tommy

Black Adder Motorsport

• Rolfjes
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 11-02 08:38
Bij deze meld ik me ook graag aan:

Tweakers account: Rolfjes
Origin account: Rolfjes
Discord ID: Rolfjes

Thanks =) !

• flippiej
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17:14
Bij deze ook een aanmelding van mij voor BFV. Volle squad play over Discord is toch wel het beste voor dit soort games :)

spoiler:
Tweakers account: Flippiej
Origin account: Flipdesterke
Discord ID: Flippiej #1531

• Galukon
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 19:22
Ik zou me ook graag willen aanmelden

Tweakers account: Galukon
Origin account: Galukon
Discord ID: Galukon

• kiroj
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 16-01 20:22
Hallo,

Hierbij een aanmelding voor de BFV platoon.
Tweakers: Kiroj
Origin: kiroj89
Discord ID: Kiroj#7616

Ciao

• Theone098

Theone098

BFV GoT addict

BF V voor 41,94 bij instant gaming

• SonOfTorture

SonOfTorture

Platoon nog wel actief?

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18:51

loewie1984

music addict! pizza monster!!

discogs | MTB te koop

• Sylver84
  • Laatst online: 31-01 16:34
Tweakers : Sylver84
Origin : Hogensnogel
Discord : Sylver84
Kan zijn dat mijn discord nog ingesteld staat met een clantag, TC, BA ervoor ivm andere spielerij

Sylver84 wijzigde deze reactie 23-11-2018 17:58 (25%)

Asus GL703VM

• ViperTim
Sylver84 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:47:
Tweakers : Sylver84
Origin : Hogensnogel
Discord : Sylver84
Kan zijn dat mijn discord nog ingesteld staat met een clantag, TC, BA ervoor ivm andere spielerij
Ik zie geen aanmelding in de platoon in spel.

• Sylver84
ViperTim schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:10:
[...]

[...]

Ik zie geen aanmelding in de platoon in spel.
Klopt, er werd gisteravond gebeld voor bier, dus ja, zal straks even aanmelden

Edit : Aangemeld

Sylver84 wijzigde deze reactie 24-11-2018 14:30 (3%)

Asus GL703VM

• Tjado
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15-02 21:07

Tjado

Dé man

Ik zou ook graag de platoon joinen!

Tweakers & Discord: Tjado
Origin: Tjadoo

Die ene, met die snor

• ViperTim
Ik heb iedereen behalve SonOfTorture kunnen toevoegen.

BTW. Ik zie de laatste dagen veel aanmeldingen, maar ik zie dat de Platoon momenteel geen functie heeft in BFV. Dus aanmelden heeft in principe geen zin.

ViperTim wijzigde deze reactie 24-11-2018 20:49 (59%)

• Sylver84
Squad maken dus en gaan?

Asus GL703VM

• SideSplitter
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:31
ViperTim schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:32:

BTW. Ik zie de laatste dagen veel aanmeldingen, maar ik zie dat de Platoon momenteel geen functie heeft in BFV. Dus aanmelden heeft in principe geen zin.
Mwa, je kan op een platoon joinen in BFV, maar dat garandeert op het moment nog niet dat je aan de juiste kant komt. Laten we hopen dat dit in de toekomst veranderd wordt

• XanaLuXX
Kleine nickname change
in BF V had ik geen mogelijkheid meer om te chatten. Dat flamen was toch altijd wel leuk :+

Het blijkt na wat zoeken dat ik iets in mijn naam had zitten wat EA offensive vond....
ik heb er maar een N bij geplakt, nu mag ik ook weer ingame chatten.

oud : --XanaLuXX--
new : --XannaLuXX--
Graag even updaten

• SonOfTorture

SonOfTorture

ViperTim schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 20:32:

Heel apart heb het wel gedaan, zou het nogmaals vanavond nalopen!

• Ossi
Lijkt mij handig om om topicsplitsing te doen voor BF1 en BF5.
Dit begint een beetje verwarrend te worden.

Ik doe nog lekker BF1 :9

• ViperTim
Ossi schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:06:
Lijkt mij handig om om topicsplitsing te doen voor BF1 en BF5.
Dit begint een beetje verwarrend te worden.

Ik doe nog lekker BF1 :9
Waarom? Deze platoon is ook voor BFV en BF4.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Evt. zou de "1" uit de topic titel gehaald kunnen worden zodat het generieker is.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

• Ossi
Help!!!! schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:48:
Evt. zou de "1" uit de topic titel gehaald kunnen worden zodat het generieker is.
Of dat inderdaad :)

• mr3000
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 28-11-2018
Ik join graag

Tweakers: mr3000
Discord & Origin: mr3000NL

BFV overigens ;-)
Lijkt me gezellig.

mr3000 wijzigde deze reactie 26-11-2018 15:24 (25%)

2x 1Dx | 1DxII | 24 f1.4 | 16-35 f4 | 70-200 2.8 is II | 400 2.8 IS | 85 1.4 is | Sport fotografie & Magento 2 Developer

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14:05

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Aangemeld:

Discord & Origien: Flimovic

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• puppitz
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 01-12-2018
"Tweakers Account" "Origin Account + Discord ID"

puppitz puppitz3 puppitz#5877

tnx

• ViperTim
mr3000 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:24:
Ik join graag

Tweakers: mr3000
Discord & Origin: mr3000NL

BFV overigens ;-)
Lijkt me gezellig.
Ik zie geen aanmelding in BF
Flimovic schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:32:
Aangemeld:

Discord & Origien: Flimovic
Toegevoegd
puppitz schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:33:
"Tweakers Account" "Origin Account + Discord ID"

puppitz puppitz3 puppitz#5877

tnx
Toegevoegd

• mr3000
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 28-11-2018
ViperTim schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:18:
[...]

Ik zie geen aanmelding in BF
Ik had even het stukje gemist voor de aanmelding op de companion page, nu wel gedaan ;-)

2x 1Dx | 1DxII | 24 f1.4 | 16-35 f4 | 70-200 2.8 is II | 400 2.8 IS | 85 1.4 is | Sport fotografie & Magento 2 Developer

• niekovk
  • Laatst online: 15-02 16:46
Heb me ook aangemeld. Account is overal niekovk, bedankt alvast!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12:00
Is het niet een idee om het nummertjein de topic naam gewoon weg te halen en het als battlefield platoon page te houden?

SouLLeSSportal wijzigde deze reactie 27-11-2018 12:35 (7%)

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

• ViperTim
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:35:
Is het niet een idee om het nummertjein de topic naam gewoon weg te halen en het als battlefield platoon page te houden?
Dat zal wel het beste zijn ja.

• JamoZ
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:04
Is er nog plek? Ben het zat om steeds in mn eentje te moeten spelen :P

Playername is MysticalBash...

JamoZ wijzigde deze reactie 28-11-2018 21:35 (22%)

• ViperTim
JamoZ schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:28:

Er is nog plek, maar niet veel meer.

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 12:56

LankHoar

Professionele amateur

Ik heb me nooit echt beziggehouden met online gamen, echter vind ik de operations in BF1 wel erg tof (van de week pas gekocht). Samen spelen met andere lijkt me ook wel leuk, i.p.v. potjes met random mensen. Hoe werkt dat echter met een Platoon? Zal vanavond thuis ook eens kijken hoe Discord precies werkt :+

Tweakers: LankHoar
Origin: LankHoar
Discord: LankHoar

LankHoar wijzigde deze reactie 30-11-2018 15:49 (8%)

• JamoZ
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:04
ViperTim schreef op donderdag 29 november 2018 @ 12:59:
[...]

Er is nog plek, maar niet veel meer.
Count me in :)

• Pterad0n
  • Laatst online: 01-02 13:48
Speel nu BF5 met onbekenden maar het lijkt mij leuker
om het spel te spelen met andere Tweakers.

Bij deze mijn aanmelding voor BF5:

Tweakers : Pterad0n
Origin : Pterad0n
Discord : Pteradon

• DeAdmiraal
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 29-01 14:26
Ik heb me ook aangemeld, speel af en toe BFV.
OriginID: DeAdmiraal
Discord: De_Admiraal

• ViperTim
JamoZ schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:28:

Was al toegevoegd.
LankHoar schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:25:
Ik heb me nooit echt beziggehouden met online gamen, echter vind ik de operations in BF1 wel erg tof (van de week pas gekocht). Samen spelen met andere lijkt me ook wel leuk, i.p.v. potjes met random mensen. Hoe werkt dat echter met een Platoon? Zal vanavond thuis ook eens kijken hoe Discord precies werkt :+

Tweakers: LankHoar
Origin: LankHoar
Discord: LankHoar
Ook in BF aanmelden graag.
Pterad0n schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:54:
Speel nu BF5 met onbekenden maar het lijkt mij leuker
om het spel te spelen met andere Tweakers.

Bij deze mijn aanmelding voor BF5:

Tweakers : Pterad0n
Origin : Pterad0n
Discord : Pteradon
Ook in BF aanmelden graag.
DeAdmiraal schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 10:53:
Ik heb me ook aangemeld, speel af en toe BFV.
OriginID: DeAdmiraal
Discord: De_Admiraal
Toegevoegd

• LankHoar

LankHoar

Professionele amateur

@ViperTim vergeef mij, ik ben een newb wat betreft gamen :+ Wat bedoel je met aanmeden in BF?

• Kevin-
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16:25
Nog een aanmelding voor BF V:

Tweakers: Kevin-
OriginID: Dutch-Eiber
Discord: Dutch-Eiber

• SaikoBe
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 16-02 18:00
Ook maar even aanmelden:

Tweakers: SaikoBe
OriginID: SaikooBe (weldegelijk met 2 keer een 'o')
Discord: SaikoBe

• rico_fxp
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:47
Aanmelding, voor casual BFV

Tweakers: rico_fxp
Origin: sm3tvrees
Discord: smetvrees

• ViperTim
LankHoar schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:57:
@ViperTim vergeef mij, ik ben een newb wat betreft gamen :+ Wat bedoel je met aanmeden in BF?
In het spel zelf moet je je ook aanmelden in de platoon.
Kevin- schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:22:
Nog een aanmelding voor BF V:

Tweakers: Kevin-
OriginID: Dutch-Eiber
Discord: Dutch-Eiber
rico_fxp schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:27:
Aanmelding, voor casual BFV

Tweakers: rico_fxp
Origin: sm3tvrees
Discord: smetvrees
Geen van beide zie ik een aanvraag in de platoon in het spel zelf

ViperTim wijzigde deze reactie 02-12-2018 14:20 (13%)

• Pterad0n
ViperTim schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:44:
[...]

[...]

[...]

@ViperTim Waar kan je ingame BF5 aanmelden voor de platoon?
Kijk ik erover heen, of is dit nog niet van toepassing voor BF5?

• ViperTim
Pterad0n schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:23:
[...]

@ViperTim Waar kan je ingame BF5 aanmelden voor de platoon?
Kijk ik erover heen, of is dit nog niet van toepassing voor BF5?
Als je in het hoofdmenu bent zie je links boven naast het BF logo 3 strepen. als je daar op klikt komt er een menu tevoorschijn. Als het goed is staat daar platoon ook tussen en moet je daar zoeken naar de tweakers platoon en aanmelden.

• rico_fxp
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:47
Als het goed is zie je nu wel een aanmelding van mij.
[...]

[...]

[...]

• ViperTim
rico_fxp schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:35:
Als het goed is zie je nu wel een aanmelding van mij.

[...]
Done

• Kevin-
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16:25
[...]

Aangemeld. Menu nooit eerder gezien haha. Maar thanks!

• Pterad0n
ViperTim schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:26:
[...]

Als je in het hoofdmenu bent zie je links boven naast het BF logo 3 strepen. als je daar op klikt komt er een menu tevoorschijn. Als het goed is staat daar platoon ook tussen en moet je daar zoeken naar de tweakers platoon en aanmelden.
Gedaan.

• LankHoar

LankHoar

Professionele amateur

[...]

Heb me zojuist aangemeld!

Hoe kan ik op Discord joinen? Snap de instructies in de OP niet helemaal. Testte Discord vanavond met een vriend, en gek genoeg pakt hij mijn headset niet. Nog even kijken hoe ik dat kan oplossen >.<

LankHoar wijzigde deze reactie 03-12-2018 22:47 (32%)

• 0verkill
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 04-12-2018
graag wil ik weer bij het platoon dappels.
naam is 0verkill 101 air
in dicoord ook maar je kent mij al.
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True