Na het succes van 18 november 2018, waarbij we met GoT in Utrecht bij elkaar kwamen om gezellig wat te kletsen, lekker wat te eten, Schouten te vergelijken met Marc van Bommel, vonden we het weer tijd om ook dit jaar weer bij elkaar te komen.
Aangezien het altijd zo'n gedoe is wanneer de meeste mensen kunnen, hebben Schouten en ik een datum geprikt.
Ik zal even wat gaan taghoeren:
@Nanette @Mid_76 @XanaLuXX @Manny_Moare @MaikelG @Tankiej @Zephyer @Gamebytes @Schouten1984 @TRAXION @loewie1984 @Vr4nckuh @ShaftXL @ViperTim @SpitfireFrl @Silasje @Bunkerbuster @R3VR0K @Trebor_pv @Okasha @G!zz!e @HellBeast @Fubar Foxon @Appie Heijn @Harrie_ @SanderVinke @steel123 @Layumi @bartkuiper @Freezerator
Voel je vrij om anderen te taggen, ik zal vast een hoop vergeten zijn. Mastermoto, Makkie1978, ik heb hun tweakers-nick niet.
Hierbij de inschrijvingslink. Geef even je nickname op die je in BF gebruikt, dan kunnen we je beter herkennen en vul in ja/nee/misschien.
https://datumprikker.nl/pxx27rxvwgbbs2qm
Aangezien het altijd zo'n gedoe is wanneer de meeste mensen kunnen, hebben Schouten en ik een datum geprikt.
Datum: Zaterdag 30 november 2019, locatie: Den Bosch
Het exacte restaurant regelen we later wel als de datumprikker is ingevuld. We hadden van Blikjuh al een mooie suggestie gekregen in Den Bosch: restaurant Swanjee.Ik zal even wat gaan taghoeren:
@Nanette @Mid_76 @XanaLuXX @Manny_Moare @MaikelG @Tankiej @Zephyer @Gamebytes @Schouten1984 @TRAXION @loewie1984 @Vr4nckuh @ShaftXL @ViperTim @SpitfireFrl @Silasje @Bunkerbuster @R3VR0K @Trebor_pv @Okasha @G!zz!e @HellBeast @Fubar Foxon @Appie Heijn @Harrie_ @SanderVinke @steel123 @Layumi @bartkuiper @Freezerator
Voel je vrij om anderen te taggen, ik zal vast een hoop vergeten zijn. Mastermoto, Makkie1978, ik heb hun tweakers-nick niet.
Hierbij de inschrijvingslink. Geef even je nickname op die je in BF gebruikt, dan kunnen we je beter herkennen en vul in ja/nee/misschien.
https://datumprikker.nl/pxx27rxvwgbbs2qm
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar