Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_73
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-03-2022
Hi guys,

Ik heb het volgende probleem.

Ik heb 4G op mijn telefoon uitgeschakeld en wifi aan. Nu log ik in op web.whatsapp. Deze geeft echter aan dat hij geen connectie kan maken. Waneer ik de de wifi uitzet en 4G aan kan ik wel op web.whatsapp inloggen.
Schakel ik na het inloggen de wifi in dan kan ik een tijdje prima appen. Soms word ik er na een tijdje weer uitgegooid.

Ook met de rabo app kan ik niet inloggen via wifi.

Mocht het nuttige informatie zijn: Ik woon in een appartementen complex waar het internet bij de huur in zit. Deze wordt geleverd door www.ittdesk.nl. Zij gebruiken het netwerk van ziggo zakelijk. De ittdesk kan mij vooralsnog niet helpen. Ik heb twee dns servers aangemaakt maar dat verhelpt het probleem niet.

Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.

Groeten,

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203842

En als je dat probeert op een andere plek waar WiFi is? Bv. bij vrienden, of bij McDonalds? Kan je dan ook niet op web.whatsapp komen?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 203842 op 03-05-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_73
ja dan kan ik er wel op komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Kan je wel web.whatsapp.com pingen via cmd of ook niet ? Het kan zij dat routes naar 31.13.64.51 (of iig 31.x.x.x) geblocked staan .

ps: zie net ook een andere post voorbij komen van en gebruiker die dit probleem heeft:

Rabobank app en Whatsapp web werkt niet met wifi

nvm TS staat te crossposten

[ Voor 84% gewijzigd door Breezers op 12-05-2017 15:29 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_73
Exuses deze post heb ik ook op een andere plek staan. Hoe kan ik deze verwijderen?