Internet aansluiten op oude PTT box

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 916591

Topicstarter
Ik heb een oude PTT box in mijn huis waarop ik internet moet aansluiten via de telefoonverbinding. Ik begrijp alleen totaal niet hoe ik dat bij deze verbinding moet doen. Mijn provider wilt alleen een dure monteur sturen om mij te helpen, en doet voor de rest niks. Kan iemand mij helpen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-05 14:36
Vast wel maar met deze info kunnen wij ook niks, ff iets meer doorgeven wat je allemaal hebt en precies wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:28

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://prionet.nl/wp-content/uploads/2013/08/ISRA-Diverse.png

Welke aansluiting heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 916591 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:50:
Ik heb een oude PTT box in mijn huis waarop ik internet moet aansluiten via de telefoonverbinding. Ik begrijp alleen totaal niet hoe ik dat bij deze verbinding moet doen. Mijn provider wilt alleen een dure monteur sturen om mij te helpen, en doet voor de rest niks. Kan iemand mij helpen?
Welke provider hebben we het over? De meeste bieden tegenwoordig wel wat meer service.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op Tweakers @Anoniem: 916591.

Op Tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent. Dat eigen inzet lijkt hier te ontbreken.

Verder is het ook heel belangrijk om ons van voldoende informatie te voorzien. Begin eens met het volgende:
- Welke provider?
- Welke aansluiting?
- Waarom is het zelf nog niet gelukt?

Wil je al deze informatie toevoegen aan je openingspost?
Pagina: 1