Hellup !!!

Pagina: 1
Acties:

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Ik heb een EIDE schijf die ik dual boot heb gemaakt (RH 6.2/W98SE met LILO). Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn Windows partitie en mijn Linux-partitie gecrosslinkt zijn (!!!). Linux hangt op zijn FSCK, en FDISK weigert partities te verwijderen. Extended partitie kan niet verwijderd worden omdat er logical drives zijn en logical drives kunnen niet verwijderd worden om dat er geen logical drives zijn |:( . Diskdruid weet er ook geen raad mee. FDISK/MBR helpt niet. Whats next ??? Partition magic? wie weet raad ?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Fdisk /mbr?
Werkt dat niet?
Patrition magic..

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ej leonardo1504 ;)

Allereerst heet ik je namens de volledige crew hartelijk welkom op ons forum, om er voor te zorgen dat het hier netjes, overzichtelijk en gezellig blijft heb ik een paar tips voor je! En het mooie daarvan is, je krijgt ze nog gratis ook :P ;) Allereerst zou ik je aan willen raden om de algemene faq + de forum faq door te lezen, dit is een stukje met wat info. Verder kan ik je de search van harte aanbevelen. De kans dat je vraag al is gesteld is groot. Btw. verder wil ik je er vriendelijk op wijzen dat je onderwerp "Hellup !!!" nogal onduidelijk is, hier in het vervolg iets beter op letten ;) Verder heeeel veel plezier op got ;)
  • Als je een topic post geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra winamp gestart wordt of iets in die trend.
Hier stond eerst wat anders, sorry maar ik liet me even gaan ;)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op donderdag 05 juli 2001 10:38 schreef Bulldog het volgende:
Hier stond iets wat ik even heb veranderd ;)
Bulldog heeft een slechte nacht gehad ;)

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 10:38 schreef Bulldog het volgende:
Ej leonardo1504 ;)

Verder kan ik je de search van harte aanbevelen. De kans dat je vraag al is gesteld is groot. [list]
hmmm heb zo ongeveer elke thread hier bekeken en niks gevonden.
Als je een topic post geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is
[/list]
yepz je hebt gelijk, was ff van mijn stuk gebracht omdat na de verhuizing (???) mijn account opeens niet meer bleek te bestaan, en bovendien mijn oude posts allemaal foetsie waren ... :'(