2.1/2.0 PC speakers max €50,-

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Kort maar krachtig: Creative 2.1 budget computerspeakers zijn kapot. Ik zit te denken aan een andere speakerset, een 2.0/2.1 setje of beter met i.i.g. een instelbare bass. Ik kijk wel eens een filmpje, luister muziek, doe een game alles gewoon casual. Welke optie lijkt jullie het beste onder de 50 euro:

nieuw 50 euro -- 2.1 set -- Logitech Z333
2de h. 45 euro -- 2.0 set -- Creative Gigaworks T20 (is wel 2de hands)
2de hands 40 euro -- 2.1 set -- Edifier M3200 2de hands
nieuw 73 euro -- 2.0 -- R1100 (een reviewer heeft hem gekocht voor 40 euro, als die daarvoor beschikbaar komt ergens......)
Veiling -- 10 euro? -- 2.1 set -- Logitech S220 Veiling 2de handse Logitech S220

Vergelijkingstabel hier

Wat lijkt jouw de beste keuze met een instelbare bass onder de 50 euro of hebben jullie een beter alternatief?

Thanks (een eigen topic voor een keuze uit drie leek me te gortig en ik kon geen aankooptopic vinden).

[ Voor 17% gewijzigd door govie op 30-04-2017 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:07
Persoonlijk denk ik dat je voor €50,- vooral kijkt naar uiterlijke verschillen en in mindere mate bedieningsgemak. Qua geluid is het allemaal niet top, maar beter dan speakers van <€30,-

2 speakers voor een bepaald budget geven doorgaans wat meer kwaliteit dan 3 speakers (sub). Echter gaan die 2 speakers nooit een sub evenaren qua laagbereik. De sub is voor dit budget echter nooit meer dan een bonkdoos die geen mooi laag geeft, wel hard. Bij film is een sub wel leuker dan zonder sub, ook al is die kwalitatief niet zo sterk.

Mijn advies: lees wat reviews en maak een keuze. Er is weinig discussiewaarde bij dit soort speakers die je gewoon bekabeld van geluid moeten gaan voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
Thanks, ik heb geboden op die s220 en wacht die veiling even af. Als die te duur wordt dan kies ik gewoon iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:07
@govie
Realiseer je wel dat die speakers oorspronkelijk voor €20,- verkocht werden. Dat is dus een andere categorie dan de overige speakers die je benoemd. De prijs van Aces is kunstmatig hoog, gezien het ? Bij levertijd, denk ik dat ze de speakers niet eens meer daadwerkelijk te koop hebben, maar het gewoon laten staan als verkapte reclame voor hun website.

[ Voor 42% gewijzigd door LA-384 op 30-04-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• govie
LA-384 schreef op zondag 30 april 2017 @ 12:50:
@govie
Realiseer je wel dat die speakers oorspronkelijk voor €20,- verkocht werden. Dat is dus een andere categorie dan de overige speakers die je benoemd.
thanks. bod verwijderd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:03

FeaR

In GoT we trust

govie schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:01:
Thanks (een eigen topic voor een keuze uit drie leek me te gortig en ik kon geen aankooptopic vinden).
Toch zegt de TW van Het Kleine Audio en HiFi-vragen Topic dat aankoopadvies niet in dat topic hoort. Daar hebben we een speciaal subforum (Consumentenelektronica Aankoopadvies).voor. Daarom splitsing van de posts naar een eigen topic in het juiste forum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1