Toon posts:

Video doet het niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik de enige die problemen heeft met het afspelen van oudere video's op Tweakers? Ik mis daarbij nog de knop waarbij je de kwaliteit in kunt stellen. Deze lijkt hierbij niet aanwezig te zijn.

reviews: Apple iPhone 4S: oud en nieuw

Op Youtube kan ik hem ook niet vinden.

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:06
Bij mij is de kwaliteit gewoon in te stellen via het tandwiel icoon rechtsonder. Ik gebruik Google Chrome op een desktop.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:54

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kwaliteit van de video staat niet onder het tandwieltje, maar naast de deel knop.

@Verwijderd, kan je, zoals staat vermeld in de Stoute Bugs FAQ, aangeven wat je gebruikt aan software? Lees ook even Video FAQ: 1e hulp bij problemen met afspelen van video's door, wellicht vind je daar de reden en oplossing voor je probleem.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Hero of Time schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:47:
Kwaliteit van de video staat niet onder het tandwieltje, maar naast de deel knop.
Bij mij staat naast de deelknop het tandwieltje, en daarmee kan je de resolutie van de video instellen :?

The devil is in the details.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hahn schreef op zondag 30 april 2017 @ 12:00:
[...]
Bij mij staat naast de deelknop het tandwieltje, en daarmee kan je de resolutie van de video instellen :?
Mobiel of desktop? Ik heb het over de desktop weergave. Bij mobiel zit het onder het tandwieltje. En kan ik geen resolutie kiezen, dat menu verschijnt niet (zie alleen de optie 'video quality', die klapt niet open). Android 6.0.1, 1+1 en Opera browser.

• Hahn
Hero of Time schreef op zondag 30 april 2017 @ 12:19:
[...]

Mobiel of desktop? Ik heb het over de desktop weergave. Bij mobiel zit het onder het tandwieltje. En kan ik geen resolutie kiezen, dat menu verschijnt niet (zie alleen de optie 'video quality', die klapt niet open). Android 6.0.1, 1+1 en Opera browser.
Desktop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/flAi1gYnYVnEYWStjQ9SVXQt/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 30-04-2017 12:22 ]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

• Hahn
Blijkbaar verschilt het per browser dan, apart :P

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, vergat het erbij te vermelden. Windows 10, Chrome beiden x64 zonder flash.

Het gaat m.m. om oudere video's uit bijv. 2011. Jullie hebben al een kanaal op youtube, waarom niet daarop zetten?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 23:40:
Jullie hebben al een kanaal op youtube, waarom niet daarop zetten?
We zijn het aan het bekijken, maar het is geen eenvoudige excersitie.

Een belangrijk struikelblok vormen de advertenties, op twee manieren: Enerzijds, hoe zorgen we ervoor dat onze abonnees in de video-player (die we dan vanaf Youtube embedden bij ons) geen advertenties krijgen? En anderzijds juist als er wel advertenties getoond worden; hoe zorgen we ervoor dat we nog steeds zelf kunnen bepalen welke advertenties er komen?

Daarnaast zijn er natuurlijk nog wel meer problemen; is het wel gegarandeerd dat youtube altijd gratis te gebruiken blijft? En wat betekent dat, ook op de lange termijn, dan voor de videokijker en voor ons?

Dat zijn problemen waar we ons met het huidige platform juist niet mee hoeven bezig te houden. Wel hebben we daartegenover inderdaad af en toe technische problemen en lopen we qua features op diverse vlakken waarschijnlijk per definitie achter op de grotere platformen.

Kortom, interessant idee, maar een die we beter moeten onderzoeken. Want het is niet domweg bij Youtube uploaden, video embed bij ons, en klaar.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:06:
Blijkbaar verschilt het per browser dan, apart :P
Ik gok dat het verschil hem zit in of de browser wel of geen HLS ondersteunt ;)

Intentionally left blank

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op maandag 1 mei 2017 @ 08:49:
[...]

Ik gok dat het verschil hem zit in of de browser wel of geen HLS ondersteunt ;)
Hmm, vaag dan. Zit nu op m'n werk en Otter, waar m'n screenshot van is gemaakt, heeft netjes een kwaliteit optie. Niet onder het tandwieltje, maar goed. Open ik diezelfde pagina met Firefox 53, dan kan ik helemaal niet kiezen welke kwaliteit ik wil, niet onder 't tandwieltje of naast de deel knop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gOcrQvV3dxq3lWCpyNPoXb4h/full.png

Dit lijkt hetzelfde als wat de TS heeft.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:08:
[...]

Hmm, vaag dan. Zit nu op m'n werk en Otter, waar m'n screenshot van is gemaakt, heeft netjes een kwaliteit optie. Niet onder het tandwieltje, maar goed. Open ik diezelfde pagina met Firefox 53, dan kan ik helemaal niet kiezen welke kwaliteit ik wil, niet onder 't tandwieltje of naast de deel knop.
[afbeelding]

Dit lijkt hetzelfde als wat de TS heeft.
Ik ga het even doorgeven aan StreamOne; die kunnen dat het beste uitzoeken lijkt me ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Werken de oudere video's (2011) wel goed? Voorheen werden de video's gewoon als mp4 ingeladen maar sinds gebruik wordt gemaakt van hls werken de oudste video's niet meer.

Staan de video's bij een cdn gehost of enkel lokaal in Amsterdam? Voor kijkers in het buitenland lijkt me dat wel problematisch.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is undefinedp naast 1080p?

• mchaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-10 12:23
@Verwijderd : Ik heb de 'undefinedp' ook staan onder de 1080p en namelijk in de video in deze review: reviews: Google Tango en de Lenovo Phab 2 Pro: eindelijk echte smartphone-inn...

Battlenet: Cha0sMast4r#2452 - Origin: Cha0sMast4r

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vreemd, ik heb daar gewoon 1080p, 720p, 360p en 270p als opties. Geen undefinedp. Zit de kwaliteit bij jullie apart (zoals bij mij) of onder het radertje?

Pagina: 1