dicksterk schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:57:
@ikuitenschede: Ik ben niet zo kortzichctig om direct te denken dat iemand bij een bedrijf werkt als hij er iets positiefs over zegt.
Overigens ben ik het totaal niet eens met wat je naar voren brengt. Het is absoluut niet waar dat je veel geld moet uitgeven om een product binnen een proeftijd te mogen retourneren. een bedrijf als
www.droomidee.nl of
www.ravensberger-matrassen.nl biedt de optie om een matras binnen 30 dagen terug te sturen. Dat is veel beter dan de omruilgarantie van Swiss sense, want daarbij wordt je geacht een ander matras te kiezen terwijl je bij droomidee of ravensberger gewoon je geld terug krijgt.
www.roleau.nl werkt overigens op dezelfde manier in een wat duurder segment.
De rede dat ik beddenbriljant niet meer aanraadt is geen pressiemiddel. Ik wil gewoon enkel bedrijven aanraden die de consument de kans bieden voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Dus lage prijzen en tegelijk kwalitiet en service die je bij een a-merk zou verwachten. Beddenbriljant biedt deze service niet. Het is dus niet zozeer zo dat ik mesnen afraad er te koepn, maar meer dat ik mijn naam er niet meer aan wil verbinden. Ik probeer mesnen altijd zo goed mogelijk e adviseren wat matrassen betreft, en beddenbriljatn valt voor mij af als optie die ik anderen wil adviseren.
Verder zijn de problemen die ik met mijn matras heb gewoon kwaliteitsproblemen, en geen voorkeursproblemen. Het is niet zo dat ik het matras bij nader inzien te hard/te zacht vindt, op de plek waar ik lig ontstaan vervormingen waardoor je heel de nacht in een ligkuil komt te liggen. Ik heb een matras van 140x200 voor mezelf, maar in de praktijk heb ik daar nu niets aan omdat ik elke keer terugrol naar het midden. Bij een matras van een paar jaar oud is dat zeker acceptabel voor deze prijs, maar niet binnen 1 week. Zou jij anderen wel aanraden ene bed te kopen bij een bedirjf waar jijzelf een bed kocht wat totaal niet goed is van kwalitiet?
Overigens betreft het heir een koudschuimmatras, dat bevat dus geen pocketvering maar is volledig van koudschuim. hr55 zegt hierbij dsu wel veel want dat is het soortgelik gewicht. Hoe hoger het soortelijk gewicht hoe beter de kwaliteitvan koudschuim.
De rede dat ik naar de herkomst vroeg is vanwege de verbazingwekkend snelle aftakelign van dit matras. Gerenomeerde koudschuimleveranciers als ravensberger kunnen je dat soort dingen precies vertellen. Kan een bedrijf dat niet, dan weet je dus dat het niet zo bijzonder zal zijn.
Overigens ben ik het ook totaal niet eens met je stellign voer de verantwoordelijkheid bij de consument leggen. De verkoper behaald winst van osn geld, dus mag hij het risico en de verantwoordelijkehid dragen als er iets niet goed is, dat lijtk em wel zo fair. De lusten maar oook de lasten.
Ik zeg niets positiefs over dit bedrijf, ik ken het geeneens.
Het gaat mij er om dat jij bewust ergens voor gekozen hebt en dat nu loopt af te kraken.
Als het matras niet goed is, dan heb je garantie in Nederland. Ligt hij niet goed, dan heb jij je werk niet goed gedaan.
Waarom heb je voor de koop niet geëist dat jij een Ravensberger product wilde, of was deze prijstechnisch duurder? In mijn Trabant gaan lopen klagen dat Mercedes zoveel beter is en de dealer een betere service kent, tja...da's te gemakkelijk. Had je maar bij Ravensberger moeten kopen toch??
Wie zegt jou dat dat matras goed ligt, misschien kost een gelijksoortig matras daar wel 200,00 meer....Gratis omruilen heet zoiets
En nee, dat zie je niet alleen aan een HR waarde..
Koudschuim is wel degelijk met veren te krijgen, bonel eén pocket, misschien was dit beter voor jou geweest. Een hogere HR Waarde zegt niet automatisch dat het goed ligt, misschien is jouw matras gewoon te zacht voor jouw lichaam.
De belangrijkste vraag is eigenlijk de volgende:
Heb jij proefgelegen op dit matras in de winkel of heb jij 'm online besteld?
De eindverantwoordelijkheid ligt toch echt bij jou, service betaal je voor, of niet...
Een omruilgarantie is geen recht, maar een service die word aangeboden en die service kost geld.
Ga je puur voor de centen, tja dan wil het wel 's tegenvallen..