Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...ik heb een blackberry passport van iemand over gekocht nu krijg ik het blackberry id er niet af de vorge eigenaar weet het wachtwoord niet meer ook de geheime vraag weet hij niet wat moet ik nu doen

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-04-2017 15:52)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:18:
hoi dank u
alleen ik kan geen engels sorry
Dat is dan knap lastig; je weet dat 99.99% van alle apparaten verkocht in NL niet in NL gemaakt worden? Grote kans dat de extra benodigde software voor sommige zaken al helemaaaal niet in het Nederlands te krijgen is.

Help dit een beetje

En tenzij je tot zondagavond op een hutje op de hei zit in je eentje, zonder internet, is er vasts wel iemand in jouw sociale (real life) omgeving die wel een paar woordjes Engels kan lezen/praten/vertalen? En anders is er vast wel een GSM-boer in de buurt die jouw Blackberry wil resetten?

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 26-04-2017 15:22 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:48

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hier staat wat je kunt doen:
Delete the BlackBerry ID

First, try deleting your BlackBerry ID using the link in the original account creation email:

Log in to your email.
Search your mailbox for an email from donotreply@blackberry.com with a subject similar to “BlackBerry® ID Successfully Created”.
In the email, look for a line that says “If you did not create or do not recognize this account...”
Click the link and follow the on-screen steps to finish deleting the account.

If you’re unable to find the original account creation email, use the following steps:

Visit blackberry.com/bbid.
Click Reset your password.
Enter your BlackBerry ID Username and the displayed verification code.
Click Submit. If prompted with the password recovery question, enter two incorrect answers (clicking OK to submit each one). A prompt advises that an email has been sent to your account. It is not necessary to open the email.
Click the Delete BlackBerry ID Account link displayed at the bottom. A warning message will appear.
Read through the warning and click Send. A message is sent to your email.
Open the email with Subject: "Deleting your BlackBerry ID account". Note: If the message was not received, see Article 28232.
In the email, click the Delete BlackBerry ID Account link. Note: If you’ve opened the email in Microsoft Outlook and the link is not working, open the email through a web browser or forward it to another email address which you can access through webmail.
On the Delete BlackBerry ID Request page, click Continue. A confirmation message will be displayed advising that the BlackBerry ID has been deleted.

Remove the BlackBerry ID from the device

Once you’ve deleted the BlackBerry ID account, if you’d like to setup a new BlackBerry ID on the device or give the device to someone else to use, you’ll need to follow some additional steps to remove the old BlackBerry ID from the device.

To remove the BlackBerry ID from a BlackBerry device, see Article 26694.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

How to soft reset BlackBerry Passport
Turn your phone on.
Go to your “Settings”.
Access the “Security” section.
Select “Privacy”.
Pick “Security Wipe”.
Let the phone do its thing and voila, you are done!

How to soft reset BlackBerry Passport (2nd method)
Turn your phone on.
Go to “Search”.
Type in “Wipe”.
This will ake you directly to the Security Wipe section.
Follow instructions and let the phone do its thing.

How to hard reset BlackBerry Passport
Download the BlackBerry Link program to your computer.
If you already have it (or you are finished installing it), simply open the program.
Connect the smartphone to your PC.
Choose your device in the BlackBerry Link program.
If you are using Windows, select “Backup & Restore”, then select “Factory Reset”.
If you are using Mac OSX, select “BlackBerry Link”, then go to “Preferences”, “Reload”, and then “Reload” again.

^ stond gewoon op internet; weet alleen niet of de stappen voor de Soft Reset allemaal mogelijk zijn als je de huidige gegevens van de ID niet weet Ik zou voor een hard reset kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
hoi dank u
Dan gooi je het door de vertaler, van bijv. Google en probeer je het ?
Enig eigen inzit is wel nodig hoor.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

hoi dank u
Dat is dan knap lastig; je weet dat 99.99% van alle apparaten verkocht in NL niet in NL gemaakt worden? Grote kans dat de extra benodigde software voor sommige zaken al helemaaaal niet in het Nederlands te krijgen is.

Help dit een beetje

En tenzij je tot zondagavond op een hutje op de hei zit in je eentje, zonder internet, is er vasts wel iemand in jouw sociale (real life) omgeving die wel een paar woordjes Engels kan lezen/praten/vertalen? En anders is er vast wel een GSM-boer in de buurt die jouw Blackberry wil resetten?

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 26-04-2017 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:48

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

https://help.blackberry.c...elp/lym1422462249624.html

Een iets minder uitgebreide uitleg (maar wel in het Nederlands. Ik zou iig wel proberen om de Engelse variant aan te houden, daar heb ik iets meer vertrouwen in).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Op Tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent.

De onderstaande vraag (die jij leeg gelaten hebt) staat er namelijk niet voor niets:
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:12:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat heb je dus zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik mijn blackberry aangesloten aan mijn pc nu zegt hij dat de telefoon niet gekoppelt is met mijn pc terweil mijn foon aan de pc heb gekoppelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:54:
nu heb ik mijn blackberry aangesloten aan mijn pc nu zegt hij dat de telefoon niet gekoppelt is met mijn pc terweil mijn foon aan de pc heb gekoppelt
*knip*. Het is hier niet de HK.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 26-04-2017 15:59 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een kabeltje van een htc er bij gekregen die doet niks en ik heb er een van samsung die doet ook niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jeroenneman schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:56:
[...]

*knip*. Het is hier niet de HK.
*knip*. Commentaar op de moderatie is hier niet toegestaan. Daar hebben we Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile voor of stuur mij een DM.

[ Voor 48% gewijzigd door rens-br op 01-05-2017 09:56 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag ik heb windo10 op mijn pc staan nu wil ik mp3tjes op mijn blackberry zetten maar ik heb geen bb kabeltje als ik er nu een kabeltje koop moet dat dan een orgenele kabel van bb zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:12:
ik heb een vraag ik heb windo10 op mijn pc staan nu wil ik mp3tjes op mijn blackberry zetten maar ik heb geen bb kabeltje als ik er nu een kabeltje koop moet dat dan een orgenele kabel van bb zijn
Dat maakt niet, als de connector maar past. Waarschijnlijk Micro-Usb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi ja die heb ik ook maar hij doet niks hij maakt geen verbinding met mijn bb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:29:
hoi ja die heb ik ook maar hij doet niks hij maakt geen verbinding met mijn bb
Ik ken de BB's niet, maar wellicht heb je hier iets aan: https://help.blackberry.c...elp/als1342445206131.html

Wellicht wat software installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoyden schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:36:
[...]

Ik ken de BB's niet, maar wellicht heb je hier iets aan: https://help.blackberry.c...elp/als1342445206131.html

Wellicht wat software installeren..
hoi ik heb het installeert op mijn pc en mijn bb aangesloten op de pc en nog steeds doet ie niks de pc vind mijn bb niet wat zou ik nu nog kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:11:
[...]

hoi ik heb het installeert op mijn pc en mijn bb aangesloten op de pc en nog steeds doet ie niks de pc vind mijn bb niet wat zou ik nu nog kunnen doen
Geen originele kabels, geen ID, geen info ingewonnen bij BB. Is het niet gewoon een idee dat je toch naar de lokale gsm-boer gaat voor hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik ben al bij een gsm-boer geweest en die doet dat niet meer de bb terug zeten naar frabieks instelingen

ik heb wel een ID dus ik weet het nu ook verder niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje klopt het dat blackberry paspoort dat dat daar straks geen whatsapp op komt
ik lees overal dat whatsapp er af gaat klopt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb niet voor niets aangegeven dat eigen inzet hier verplicht is. Aangezien je dit nog steeds niet toont, gaat hier een slotje op.

Zie ook je PM.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.