[T.Net] Mozilla en het t.net reactie window

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zouden de problemen met dit schermpje (Je moet jezelf een muisarm scrollen om te kunnen reageren) misschien een keer opgelost kunnen worden please. Het is een beetje erg lastig nu.

Als het een mozilla bug is even een bugreport van maken :)

Verwijderd

Misschien (vast wel) een domme vraag: maar waarom geen andere browser gebruiken? :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Op donderdag 05 juli 2001 07:36 schreef joska het volgende:
Misschien (vast wel) een domme vraag: maar waarom geen andere browser gebruiken? :)
Daar kies je toch zelf voor :?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 05 juli 2001 07:36 schreef joska het volgende:
Sommige mensen zijn gebonden aan een bepaalde browser door hun werkplek.

En zowiezo zou het prettig zijn, als de site met elke browser hetzelfde werkt ;)

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 07:45 schreef ACM het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn gebonden aan een bepaalde browser door hun werkplek.

En zowiezo zou het prettig zijn, als de site met elke browser hetzelfde werkt ;)
Ander werk zoek dan, en andere browser :)

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 05 juli 2001 08:01 schreef joska het volgende:
Ander werk zoek dan, en andere browser :)
Tsja,
Maar hier zit ik bijvoorbeeld gedwongen aan Mozilla, omdat de andere keuzes Konqueror, Netscape en Lynx zijn ;)

• balk
  • Laatst online: 12:04
Mozilla is gewoon een goede browser, sterker nog, eentje die steeds beter wordt! Elke maand ongeveer weer een nieuwe versie en elke dag een tussenversie te downloaden. Maar laten we geen flamewar starten....

Is het niet gewoon een slordigheidje in de html?

Ik heb even zitten kijken, en dat textfieldje komt uit een javascriptje. Misschien zit daar een foutje in?

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Ik gebruik mozilla 0.9.1 (onder linux) en heb dit probleem niet. Ik heb het probleem wel eens gehad, dacht met 0.8 maar nu al een tijdje niet meer dus.

Trouwens je kan niet verwachten dat de adjes een browser ondersteunen die nog niet final is.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

• balk
  • Laatst online: 12:04
nou, 0.9.2 onder linux heeft er ook last van. Sterker nog, je kan niet opzij scrollen maar de text loopt wel door naar rechts. Je tikt dus absoluut in het niets. Kan een admin even de code bekijken misschien?

En ik vind wel dat t.net het in Mozilla goed moet doen, ook al is de browser nog niet af. Komt ie ooit af? Ik weet niet hoe het zit, maar is het niet zo dat er nu niet meer aan de html engine gesleuteld wordt maar alleen aan alles eromheen?

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op donderdag 05 juli 2001 11:04 schreef balk het volgende:
nou, 0.9.2 onder linux heeft er ook last van. Sterker nog, je kan niet opzij scrollen maar de text loopt wel door naar rechts. Je tikt dus absoluut in het niets. Kan een admin even de code bekijken misschien?

En ik vind wel dat t.net het in Mozilla goed moet doen, ook al is de browser nog niet af. Komt ie ooit af? Ik weet niet hoe het zit, maar is het niet zo dat er nu niet meer aan de html engine gesleuteld wordt maar alleen aan alles eromheen?
En had je dit probleem ook met 0.9.1?

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

bugs kan je melden op bugs.topix.nl , 'k denk dat het meer zin heeft om daar te posten.

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Even een reactie op wat dingen:
Er zijn op dit moment maar 3 browsers die je serieus hoeft te nemen: IE, netscape 4.x en mozilla/netscape 6

Waarom geen andere browser gebruiken ? Netscape heeft voor mij altijd pretiger gewerkt dan IE. Het afgelopen jaar was alleen wel een beproeving, want er mankeert nogal wat aan netscape 4. Nu mozilla eindelijk een stabiliteit heeft die net zo goed is als IE, weet ik zeker dat ik nooit meer naar IE zal gaan.

Waarom geen report in bugs.topix ?
Omdat het een t.net bug is, en geen topix bug

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Is er nog een niet gesmolte admin die dit op wil pakken?

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Laat ik deze maar weer eens omhoog halen. Het schijnt erg moeilijk te zijn om de properties van dat windows zo te veranderen dat het wel resizeable is. |:(

(Het probleem in de layout aanpassen mag ook hoor)

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Ik probeer het gewoon nog een keer.

Of weet er iemand een betere manier om een van de admins hier op te wijzen ?

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Laatste poging. Ik geef het op.

Vooral reactie wijzigen is een ramp, omdat er daar ook nog "no scrol" in de breedte is |:(

Ik verlies alle hoop dat dit ooit opgelost zal worden :'(

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Zie ook mijn topic in WHG:

tweakers.net stylesheet en moz/NS6

Lijkt namelijk een redelijk simpel te fixen bug ;)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 02:59 schreef little_soundman het volgende:
Ik probeer het gewoon nog een keer.

Of weet er iemand een betere manier om een van de admins hier op te wijzen ?
Zelfs in LA schijnt het soms al een probleem te zijn voor een admin om een simpele reaktie te plaatsen, het hoeft nog niet eens een oplossing te zijn maar op deze manier heb je alleen maar het gevoel dat je genegeerd wordt.

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Toen ik de datums las, schrok ik toch wel redelijk! ;(

• mr_a
Op maandag 30 juli 2001 21:46 schreef EquiNox het volgende:
Toen ik de datums las, schrok ik toch wel redelijk! ;(
What's in a month?
Het probleem bestaat al veel langer. Ik werk sinds december 1999 met mozilla en alhoewel mozilla pas vanaf halverwege 2000 stabiel genoeg is om mee te werken bestaat het probleem dus al sinds de vroegere dagen van t.net, en het eerder oplossen zou heel wat irritaties hebben kunnen wegnemen.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• mr_a
Op zondag 29 juli 2001 22:40 schreef little_soundman het volgende:
Laatste poging. Ik geef het op.

Vooral reactie wijzigen is een ramp, omdat er daar ook nog "no scrol" in de breedte is |:(

Ik verlies alle hoop dat dit ooit opgelost zal worden :'(
Tweakers.net vormgeving is dus "form prohibits function" :P

m.a.w. alleen newsposten vanuit IE :(

• mr_a
Ah, net de FAQ gelezen. Misschien is dit waarom we genegeerd worden!

De draadtitel moet zijn

[TNET] Mozilla en het t.net reactie window?

Zou een mod zo vriendelijk willen zijn dit topic te hernoemen?

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Er zit een happie brakke java-script in.
iets als if ( client() = ns) { chars = 30 } else { chars = 58 }

Verder een aantal niet bestaande atributes aan de input-boxen. Mix dat bij elkaar en je krijgt het t.net reactie venster.

Dat niemand hier (In het admin forum nota bene) op reageert is ROND UIT SCHANDALIG te noemen. LATEN ZE EENS MET HUN LUIE REET VAN HUN STOEL KOMEN :(

• mr_a
overige problemen:
- inlog venster (zie genoemd topic in WHG)
- resize van NS4 browser niet mogelijk (verneukt de hele lay-out) Waar ligt dit aan? Evt CSS versimpelen voor NS4.

edit: eigenlijk ben ik het helemaal met je eens, schandalig. Ik hoop eigenlijk dat de t.net crew zelf die conclusie zou trekken, en het zou fixen.
--> het gaat hier namelijk wel om kernfunctionaliteit van tweakers.net <--

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 00:39 schreef mr_a het volgende:
- resize van NS4 browser niet mogelijk (verneukt de hele lay-out) Waar ligt dit aan? Evt CSS versimpelen voor NS4.
Voor NS4 zou ik niet al te grote aanpassingen meer gaan doen. Nog even en NS4 is echt verledentijd.

Dat het tamelijk vreemd is dat de kernfunctionaliteit niet werkt met de nieuwste versie van de #2 browser op de markt is toch wel schokkend. Ik zou het aan een klant niet durven verkopen iig.

Dat Opera en Konqueror ed niet helemaal werken is niet zo erg, dat gaat om 0.1%, maar om nu IE5.5 only te zijn ..............

• MAZZA
  • Laatst online: 13:07

MAZZA

Barbie is er weer!

Ze zijn zeker te druk met slotjes hangen en bannen in de hk ;)

Erg wazig dat niemand reageert. EEN regeltje met uitleg is al erg veel blijkbaar.. |:(

No flame intended.. Wel heftige kritiek op de aanpak..

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Te druk met de HK, en "internet Radio" :(

Verwijderd

Jullie kunnen nu wel blijven schreeuwen, maar dat heeft toch geen zin.

Femme is er een paar dagen niet, en verder is er niemand die er wat vanaf weet of iets aan zou kunnen doen. Als ie terug is zal ik 'm hierop wijzen.
De draadtitel moet zijn

[TNET] Mozilla en het t.net reactie window?
Dat is inderdaad waar. Zelf check ik ook altijd alleen de threads met [tnet] ervoor. Overigens heb ik geen mod-rechten, dus kan ik je daar ook al niet mee helpen.

* Mark Timmer voelt zich nutteloos ;)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Zelfs onder IE5.5 zitten er dus fouten in.

• mr_a
Op dinsdag 31 juli 2001 07:59 schreef Mark Timmer het volgende:
Jullie kunnen nu wel blijven schreeuwen, maar dat heeft toch geen zin.

Femme is er een paar dagen niet, en verder is er niemand die er wat vanaf weet of iets aan zou kunnen doen. Als ie terug is zal ik 'm hierop wijzen.
[..]

Dat is inderdaad waar. Zelf check ik ook altijd alleen de threads met [tnet] ervoor. Overigens heb ik geen mod-rechten, dus kan ik je daar ook al niet mee helpen.

* Mark Timmer voelt zich nutteloos ;)
Hey, the crew jumps in!!

Fantastisch, we zijn gehoord dus binnenkort is het gefixd.

O+ voor de crew (mits jullie het gaan fixen ;) ), en vergeef ons het schreeuwen in dat geval..

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 14:47

Beaves

Usque ad Finem

Dus als Femme morgen onder een trein komt kan niemand meer iets aan tweakers.net veranderen? Leuk management.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• MAZZA
  • Laatst online: 13:07

MAZZA

Barbie is er weer!

Door little_soundman - donderdag 05 juli 2001 04:41
Femme op wereldreis ?

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-12 15:31
Op donderdag 05 juli 2001 14:27 schreef little_soundman het volgende:
Even een reactie op wat dingen:
Er zijn op dit moment maar 3 browsers die je serieus hoeft te nemen: IE, netscape 4.x en mozilla/netscape 6
Kuch *Opera* Kuch... Vind ik op het moment toch wel EVENTJES wat belangrijker dan Mozilla, Mozilla is nog niet eens fatsoenlijk af...

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 07:59 schreef Mark Timmer het volgende:
Ik kan haast niet wachten tot het opgelost is :9~

Verwijderd

Femme op wereldreis ?
Eh, 5 juli was ie nog niet weg.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Volgens mij zijn de layout problemen nu grotendeels opgelost.

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Op dinsdag 31 juli 2001 15:35 schreef XElDiablo het volgende:

Kuch *Opera* Kuch... Vind ik op het moment toch wel EVENTJES wat belangrijker dan Mozilla, Mozilla is nog niet eens fatsoenlijk af...
Opera zal nooit enig markt aandeel van belang krijgen. (Mede door de license enzo) Mozilla, zal als opensource project, cross platform, en netscape 6 uiteindelijk rond het markt aandeel komen zoals dat van netscape nu is. (Tussen de 15 en 20%) Vergeet opera, en focus op mozilla.

BTW: Mozilla is standards compliant. Als opera er voor zorgt dat het dat ook wordt is er geen probleem lijkt mij.

• mr_a
Op dinsdag 31 juli 2001 20:00 schreef Femme het volgende:
Volgens mij zijn de layout problemen nu grotendeels opgelost.
Yess!! Perfect, bedankt, ik denk wel namens alle mozilla gebruiken!!

• mr_a
Helaas.. er bestaat ook nog een t.net reactie wijzigen window. Die is nog niet goed:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~afman/nognietgoed.gif

Zal wel hetzelfde probleem zijn...

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Klein schopje voor het reactie-wijzig venster.
(Zou Femme doen als hij terug was van vakantie, en gezien alle activiteiten lijkt het daar wel op)

BTW ik zie inmiddels regelmatig render-tijden van T.net tussen de 2 en 3 seconden met mozilla.

• mr_a
Nog een klein schopje voor het reactie wijzigen :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is gefixt.

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Op woensdag 29 augustus 2001 22:36 schreef Femme het volgende:
Het is gefixt.
Durf het bijna niet zeggen maaruh, Mozilla heeft het ook gefixed :(

Input boxen zijn in mozilla nu net zo groot als in NN4 en IE. Alleen mensen die NN6.0, NN6.01 of NN6.1 gebruiken hebben er dus potentieel nog last van. In de ideale wereld kan je die 3 versies dus iets anders voorschotelen.

In de .plan update heb ik (C.R.) ook het bug id erbij staan.
Pagina: 1