Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk pc gaming op 1440p resolutie met 60+ FPS en alles op ultra.
4K is mij nog te hoog gegrepen, zodoende dit systeem op lange termijn valabel blijft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en bij de 2500 euro budget voorzien (zonder randapparatuur).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van plan om een ASUS ROG Swift PG279Q er bij te kopen (aparte aankoop).
En wat HDD's over te zetten van mijn huidig systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem dat mij toelaat een 5 jaar games te draaien op high/ultra settings op 1440p resolutie.
Enigste toekomstige hardware-upgrade voorzien is waarschijnlijk een GPU upgrade na een 3,5 jaar. De rest van de componenten zijn ook gekozen om zo future-proof mogelijk te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, Asus, Samsung, Corsair, e.d. altijd goede ervaringen mee gehad.
Even getwijfeld om voor de nieuwe AMD Ryzen-processoren te gaan, maar puur voor gaming lijkt de I7 7700K het momenteel te halen voor mij qua waarde.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil/koel systeem is een must, alsook systeem zal 24/7 blijven draaien.
Looks/casemodding interesseren me niet. Gewoon een clean, zwarte en vooral praktische case is oké. De Fractal Design Define R5 heb ik zien staan op een recente LAN-party en vond hem wel wat hebben, omwille van zijn eenvoud.
Ga je overklokken?
Ik ben overtuigd door de vriendenkring om me te wagen aan het overklokken van de processor (first time). Rest denk ik niet te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
100% zekerheid dat alles compatibel is met elkaar, qua ruimte alles plaats heeft en overall advies/opinions van de experten/ervaringsdeskundigen hier
Zeker betreffende het moederbord.
Ik heb deze geselecteerd op basis van professionele reviews en user reviews gelezen te hebben. Maar is eerlijk gezegd een component waar ik geen idee van heb op vlak van impact op de prestaties.
Voornamelijk pc gaming op 1440p resolutie met 60+ FPS en alles op ultra.
4K is mij nog te hoog gegrepen, zodoende dit systeem op lange termijn valabel blijft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en bij de 2500 euro budget voorzien (zonder randapparatuur).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Van plan om een ASUS ROG Swift PG279Q er bij te kopen (aparte aankoop).
En wat HDD's over te zetten van mijn huidig systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem dat mij toelaat een 5 jaar games te draaien op high/ultra settings op 1440p resolutie.
Enigste toekomstige hardware-upgrade voorzien is waarschijnlijk een GPU upgrade na een 3,5 jaar. De rest van de componenten zijn ook gekozen om zo future-proof mogelijk te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, Asus, Samsung, Corsair, e.d. altijd goede ervaringen mee gehad.
Even getwijfeld om voor de nieuwe AMD Ryzen-processoren te gaan, maar puur voor gaming lijkt de I7 7700K het momenteel te halen voor mij qua waarde.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil/koel systeem is een must, alsook systeem zal 24/7 blijven draaien.
Looks/casemodding interesseren me niet. Gewoon een clean, zwarte en vooral praktische case is oké. De Fractal Design Define R5 heb ik zien staan op een recente LAN-party en vond hem wel wat hebben, omwille van zijn eenvoud.
Ga je overklokken?
Ik ben overtuigd door de vriendenkring om me te wagen aan het overklokken van de processor (first time). Rest denk ik niet te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
100% zekerheid dat alles compatibel is met elkaar, qua ruimte alles plaats heeft en overall advies/opinions van de experten/ervaringsdeskundigen hier
Zeker betreffende het moederbord.
Ik heb deze geselecteerd op basis van professionele reviews en user reviews gelezen te hebben. Maar is eerlijk gezegd een component waar ik geen idee van heb op vlak van impact op de prestaties.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 367,75 | € 367,75 |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 176,- | € 176,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X | € 818,- | € 818,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 99,50 | € 99,50 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 18,94 | € 18,94 |
| 1 | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 | € 259,50 | € 259,50 |
| 1 | Asus DRW-24D5MT (bulk) Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Corsair RM850x | € 135,95 | € 135,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 331,50 | € 331,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.307,- | |