Ik heb een vraag over de Technics SH-GE90. Dat is een DSP, bestaande uit een grafische en parametrische equilizer en andere effecten. Dit apparaat heeft echter geen digitale ingangen. Ik vraag me af of het apparaat altijd een conversie maakt van analoog naar digitaal en terug. Er is geen duidelijke 'Tone defeat' knop. Wel kun je de equilizer en de andere effecten uitzetten. In de gebruiksaanwijzing staat hier niets over.
Voor de rest heb ik een dure set, bestaande uit een NAD C356DAC en B&W 683-s2 luidsprekers. Er is echter een hinderlijke lage bas bij bepaalde frequencies in mijn kamer. Die wil ik bij sommige muziek kunnen wegfilteren. Vandaar de DSP. Ik wil alleen niet dat als de DSP-functie uitstaat, er altijd een extra conversie van analoog naar digitaal en terug wordt gemaakt.
Voor de rest heb ik een dure set, bestaande uit een NAD C356DAC en B&W 683-s2 luidsprekers. Er is echter een hinderlijke lage bas bij bepaalde frequencies in mijn kamer. Die wil ik bij sommige muziek kunnen wegfilteren. Vandaar de DSP. Ik wil alleen niet dat als de DSP-functie uitstaat, er altijd een extra conversie van analoog naar digitaal en terug wordt gemaakt.