X2 Siryus-behuizing Review - Are you serious?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:33

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Geachte redactie,

Ik heb een vraag naar aanleiding van deze review:
- reviews: X2 Siryus-behuizing: are you serious?

In de review wordt een product beoordeeld welke productiegebreken kent. Nu is mijn vraag of Tweakers met betrekking tot gebreken van producten een beleid in heeft.
In dit geval is de afwerking van het gereviewde product gebrekkig. Dit wordt ook in de score meegerekend en als minpunt benoemd. Nu lijkt het me wel goed om uit te sluiten dat niet bij toeval een product door de kwaliteitscontrole is geslipt en dat moeite wordt genomen om vast te stellen dat in het algemeen kan worden gesproken van gebrekkige afwerking.

Zijn er binnen Tweakers richtlijnen om in deze gevallen bijvoorbeeld het product minstens eenmaal te laten vervangen om zo te voorkomen dat een product ten onrechte wordt bekritiseerd? In de review lees ik hier namelijk niks over.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• legacio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 21:58
Iedereen kan een kast ontvangen die 'bij toeval' door de kwaliteitscontrole is geslipt. Ik vind het daarom 100% terecht dat tweakers hier geen rekening mee houdt. Zou namelijk in dit scenario aantonen dat ook hun kwaliteitscontrole te wensen overlaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Mijn belangrijkste overweging is dat de kwaliteitscontrole bij een behuizing van 60 euro best wat mindere exemplaren door mag laten. Als je je behuizing afficeert als " next level craftsmanship that will raise the design and quality levels " dan mag moet die kwaliteit er ook gewoon zijn. Zeker als je 260-300 euro voor je behuizing rekent. Dan hoort QC gewoon in orde te zijn.