Hoi allemaal, sinds enkele maanden woon ik samen met mijn vriendin en willen we samen gamen. Nu speel ik op een desktop die het prima doet, maar willen we er nu 1 in elkaar zetten voor haar. Ik heb dit zelf nog nooit gedaan, maar heb wel 'redelijke' kennis van computers. Zouden jullie mij kunnen adviseren!?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op deze computer die ik wil gaan bouwen wil ik ontwerpen in Photoshop/Illustrator en wil ik games als League of Legends en COD kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee dit is niet van toepassing.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik niet veel verstand van, maar ik zou in de toekomst de computer verder uit willen breiden en verbeteren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, maar heb altijd met Intel processors gewerkt en NVidia Geforce kaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Nee. Ik zou niet eens weten hoe.
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven in welke onderdelen ik zou moeten kopen. Welke onderdelen ik beter zou kunnen vervangen met andere. Bij voorbaat dank al!
In the end wil ik, zoals het zo mooi in de beschrijving staat, 'zo veel mogelijk bang-for-buck'.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op deze computer die ik wil gaan bouwen wil ik ontwerpen in Photoshop/Illustrator en wil ik games als League of Legends en COD kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €800-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee dit is niet van toepassing.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik niet veel verstand van, maar ik zou in de toekomst de computer verder uit willen breiden en verbeteren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, maar heb altijd met Intel processors gewerkt en NVidia Geforce kaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Nee. Ik zou niet eens weten hoe.
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk kunnen jullie mij advies geven in welke onderdelen ik zou moeten kopen. Welke onderdelen ik beter zou kunnen vervangen met andere. Bij voorbaat dank al!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 176,95 | € 176,95 |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart Window | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 2 | Noctua NF-S12B redux-700, 120mm | € 13,31 | € 26,62 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3733C17 | € 93,50 | € 93,50 |
| 1 | Corsair VS450 | € 39,55 | € 39,55 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 773,97 | |