Welke (gratis) Anti Virus software kan ik het best gebruiken, en waar kan ik die vinden ?
Greetz.........
Martini.
Greetz.........
Martini.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Sommige mensen....
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Verwijderd
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Verwijderd
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op donderdag 05 juli 2001 00:00 schreef Koelkasten het volgende:
maar norton anti virus is wel de beste scnaner die ik tot nu toe gezien heb
Op donderdag 05 juli 2001 09:19 schreef Provision het volgende:
Goeie ervaring met norton Anitvirus, is niet gratis, maar is gratis te maken
/me agreesOp donderdag 05 juli 2001 09:21 schreef HlpDsK het volgende:
NAV2001 schopt kont
Sorry maar MCafee scand niet alles en in de software zelf zitten veel gaten!Op donderdag 05 juli 2001 00:09 schreef Vos het volgende:
IK vertrouw nog altijd op MCAFEE!
Verwijderd
had het hier over mijn prive-situatieHmmm de beste scanner virusscanner ben je zelf ...........vandaar dat ik ook geen virusscanner draai
vandaar dat wij Sophos op de zaak draaien bij de clients.....btw..we zijn trouwens pas als bedrijf ISO gecertificeerd!Op donderdag 05 juli 2001 12:47 schreef bwe het volgende:
het verschil tussen een wel en niet virusscanner op je pc is het veschil tussen een amateur en een professional...
als jij je iso9002 probeert te halen als bedrijf en er is een audit op je interne systeem en ze vinden 1 pc zonder virusscanner heb je een groot probleem EN geen iso certificaat....
Verwijderd
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Ja en dan nog,.. hij vroeg om een GRATIS AV proggie,..Op vrijdag 06 juli 2001 12:12 schreef sjolmers het volgende:
deze:
http://gathering.tweakers.net/forum/find
kom op jongens, dit topic is al 100den keren langs gekomen!
Greetz
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
format c: /qOp vrijdag 06 juli 2001 16:33 schreef ftpsurver het volgende:
Format c: werkt echt goed, duurt wel ff, maar dan ben je ook van alle virussen af. Ik heb dus ook geen virus scanner
1 het kost geld
2 het (repair) werkt vaak niet
3 het maakt mijn pc traaaaag
![]()
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Voordat jij format c hebt gedaan is alle belangrijke info van jou computer al naar de virus creator gestuurd,..Op vrijdag 06 juli 2001 16:37 schreef Windhoosje het volgende:
[..]
format c: /q
ben je zo klaar
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Verwijderd
is er een verschil tussen de nav voor win2k en die corporate version dan ? en wat is er dan anders ???Op donderdag 05 juli 2001 12:34 schreef made4u het volgende:
'k heb hiero zelf Norton Antivirus Corporate draaien. Eist wat geheugen, maar dan heb je wel wat!
(en draait lekker onder XP!)
Sommige mensen....
Verwijderd
Verwijderd
Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...
helemaal mee eensOp donderdag 05 juli 2001 12:33 schreef bwe het volgende:
4 woorden:
norton antivirus corporate edition
verder wil ik er nix over horen...
Pardon? Hij kan Titch prima verwijderen, ik heb toevallig een week of 5-6 geleden bij een klant nog 2 exemplaren van dat virus verwijderd met McAfee, met de op dat moment nieuwste engine+DAT-files ofcourse.Op zondag 08 juli 2001 13:45 schreef TheDiver het volgende:
Alsjeblieft geen McAffee, kan niet overweg met bijv. W97M.Titch.b en varianten, neem Norton.
Virussen? Scan ze hier!
1337
Stinger? Wees eens specifiekerZandBak schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:55:
Schopje Omhoog..
Ik zoek een zo klein mogelijk proggie, gratis... iemand een idee
[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 07-09-2006 16:58 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Signature
Dit topic is gesloten.
![]()