Huawei heeft zijn Watch 2-smartwatch aangekondigd. Het horloge draait op Android Wear 2.0 en heeft een 1,2"-oledscherm. Er verschijnt een model met alleen bluetooth en een 4g-variant. Naast een versie met sportief uiterlijk komt er een Classic-model. Beide uitvoeringen van de Huawei Watch 2 zijn 12,6mm dik, 45mm breed en 48,9mm lang. Het 1,2"-oledscherm is iets kleiner dan het 1,4"-scherm van het eerste model, maar de resolutie is met 390x390 pixels gelijk. De horloges draaien op de Snapdragon Wear 2100-soc van Qualcomm en hebben 768MB ram aan boord. Er is 4GB opslagruimte, waarvan 2,3GB beschikbaar is. Huawei maakt van de Watch 2 verschillende uitvoeringen: een variant met wifi en bluetooth, en een 4g-versie met ruimte voor een simkaart, zodat het horloge ook zonder een smartphone in de buurt kan werken. De Classic-uitvoering is niet met 4g-functionaliteit verkrijgbaar. De accu van de horloges heeft een capaciteit van 420mAh en dat is volgens Huawei goed voor veertig uur gebruik. Volledig opladen duurt honderd minuten. Alle versies hebben dezelfde sensoren aan boord, waaronder een gps, gyroscoop, accelerometer, barometer en een hartslagmeter. Ook hebben alle modellen nfc aan boord. De adviesprijs van het bluetooth-model bedraagt 329 euro. De 4g-uitvoering gaat 349 euro kosten. Vanaf de derde week van maart moeten de horloges verkrijgbaar zijn in Nederland.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Ik heb de Huawei watch 2 classic een aantal weken geleden besteld bij bol.com voor 379 euro. Inmiddels is de prijs verhoogd naar 399 euro. Bol.com kan nog niks over de levertijd zeggen, maar coolblue zegt momenteel "deze week".
Afwachten dus :-)
Afwachten dus :-)
Ik ben ook van plan om de classic te bestellen
De classic staat nu bij bol.com te koop voor 430 euro?! Ineens 40euro duurder. En 50 meer dan dat ik hem daar heb besteld... Nog wel 5 tot 7 werkdagen levertijd. Ben benieuwd of die volgende week eindelijk in de bus ligt.
Coolblue heeft nog geen idee wanneer die komt
Coolblue heeft nog geen idee wanneer die komt
Enig idee wanneer de 4g versie naar de benelux komt? Ik vind alleen maar de normale versies in de shops?
Ik vraag me af of de 4G variant wel komt buiten China om. Ik vind iig alleen maar nieuwsberichten dat die niet naar de US komt.glenner schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 23:33:
Enig idee wanneer de 4g versie naar de benelux komt? Ik vind alleen maar de normale versies in de shops?
Voor diegene die het willen weten...
Bij Coolblue is die nu op voorraad.(morgen in huis) voor 399 euro
Bij Bol.com voor 455 euro via een externe verkoper en dan nog enkele dagen levertijd. Ben benieuwd wanneer Bol.com mijn bestelling van 379euro gaat leveren...(prijs van hoe die in het begin te bestellen was)
[Edit]
Heb het dan over het classic model uiteraard
[Edit2]
Zojuist is mijn bestelstatus bijgewerkt. Morgen wordt die geleverd voor de prijs waarvoor ik hem besteld heb
Bij Coolblue is die nu op voorraad.(morgen in huis) voor 399 euro
Bij Bol.com voor 455 euro via een externe verkoper en dan nog enkele dagen levertijd. Ben benieuwd wanneer Bol.com mijn bestelling van 379euro gaat leveren...(prijs van hoe die in het begin te bestellen was)
[Edit]
Heb het dan over het classic model uiteraard
[Edit2]
Zojuist is mijn bestelstatus bijgewerkt. Morgen wordt die geleverd voor de prijs waarvoor ik hem besteld heb
[ Voor 14% gewijzigd door TripleQ op 22-05-2017 21:02 ]
Ik heb het 4G model sinds een paar dagen om mijn pols.TripleQ schreef op zondag 30 april 2017 @ 11:15:
[...]
Ik vraag me af of de 4G variant wel komt buiten China om. Ik vind iig alleen maar nieuwsberichten dat die niet naar de US komt.
Heb ook net de Watch 2 met 4G gekocht voor 150 euro.. kon 'm daarvoor niet laten liggen, lijkt mij het ideale sport horloge dat mij ook weer voor noodgevallen kan laten bellen.. (loop nooit met een gsm, te onhandig).
Vergelijkbare sport horloges die vaak niet eens audio ondersteunen en al helemaal niet kunnen bellen kosten veeeel meer.
Vergelijkbare sport horloges die vaak niet eens audio ondersteunen en al helemaal niet kunnen bellen kosten veeeel meer.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Pagina: 1