Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Heb je toevallig een Cusl2 ?
Die geeft namelijk nog spanning uit, ook als ie uit staat...
Bij mij brandt ook steeds het numlock lampje als ie uit staat, wat trouwens maar zelden voor komt...
Oh ja, kan trouwens geen kwaad hoor!
Bij mij brandt ook steeds het numlock lampje als ie uit staat, wat trouwens maar zelden voor komt...
Verwijderd
als je dit toch uit wilde schakelen bij de cusl 2c moet je even je kast open maken en op je mobo kijken. als het goed is zie je dan vlakbij de ps2 poort een jumper (zoon blauw ding) zitten. als je die in de andere stand zet dan ie nu staat gaat de stroom van de poorten af. ik kan je ook wel gelijk ff vertellen waar dit voor is: het is mogelijk om je computer te booten dmv je ramplank ipv je powerknop. voor deze functie moet er dan wel stroom op de ps 2 staan.Op woensdag 04 juli 2001 21:52 schreef SunStorm het volgende:
Heb je toevallig een Cusl2 ?
het kan geen kwaad hoor maar als je er aan stoort kan dit een oplossing zijn. een maat van mij heeft een veel irritanter probleem. hij heeft de optical versie en als zen compu uit staat blijft ook hier een lampje branden. das niet zo lekker voor je batterijen. ik denk dat we daar binnenkort maar eens een knoppie op gaan modden
ja, dat had ik ook met mijn Intelli Mouse optical van Microsoft. Daarvan bleef dat ding helemaal branden. En dat is zeer vervelend als je probeert te slapen naast je computer. Ik heb het gefixed door mijn muis aan te sluiten op een USB ipv een PS/2. Ook wil een biosflash wel eens helpen. Mijn keyboard ledjes bleven ook altijd branden, maar na een flash was dit verholpen.
Ok fellas! Bedankt voor jullie reacties!!
Wat betreft:
Wat betreft:
Ik heb Žm aangesloten aan PS/2 omdat ik graag mŽn USB-poort vrij wil houden voor wat anders. Zodra ik weer terug ben van vakantie, zal ik Žs kijken naar die switch op mŽn mobo:Op woensdag 04 juli 2001 23:00 schreef terw_dan het volgende:
ja, dat had ik ook met mijn Intelli Mouse optical van Microsoft. Daarvan bleef dat ding helemaal branden. En dat is zeer vervelend als je probeert te slapen naast je computer. Ik heb het gefixed door mijn muis aan te sluiten op een USB ipv een PS/2. Ook wil een biosflash wel eens helpen. Mijn keyboard ledjes bleven ook altijd branden, maar na een flash was dit verholpen.
Op woensdag 04 juli 2001 22:36 schreef Hawk666 het volgende:
[..]
als je dit toch uit wilde schakelen bij de cusl 2c moet je even je kast open maken en op je mobo kijken. als het goed is zie je dan vlakbij de ps2 poort een jumper (zoon blauw ding) zitten. als je die in de andere stand zet dan ie nu staat gaat de stroom van de poorten af. ik kan je ook wel gelijk ff vertellen waar dit voor is: het is mogelijk om je computer te booten dmv je ramplank ipv je powerknop. voor deze functie moet er dan wel stroom op de ps 2 staan.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
eeeehhh daar zijn usb hubs voor[b]Ik heb Žm aangesloten aan PS/2 omdat ik graag mŽn USB-poort vrij wil houden voor wat anders. Zodra ik weer terug ben van vakantie, zal ik Žs kijken naar die switch op mŽn mobo:
Pagina: 1