logitech mouseman ifeel

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
hoi mensen

ik heb gister die logitech mouseman ifeel aangeschaft en ik moet zeggen het is wel een unieke ervaring, ben er alleen nog niet uit of het ook een nuttige ervaring is :)

maar ik heb nu een probleempje, ik draai win2000 en het scrollen met de muis (in bijv iexplorer) gaat 'haperend'

ik heb nieuwe logitech drivers gedownload van hun website, nu gaat dat scrollen wel perfect en soepel maar die drivers ondersteunen de ifeel functies niet omdat alleen de drivers die op de cd zitten (heeft te maken met patenten ofzow) ifeel ondersteunen, het is ook niet mogelijk om drivers met ifeel ondersteuning van logitech.com te downen

heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dat scroll weer soepel kan krijgen?

alvast bedankt

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Volgens mij zul je toch echt bij lkogitech moeten zijn voor win2000 drivers voor de Ifeel.
Misschien staat er wel wat op de Ftp-site van Logitech. Of misschien standaard drivers installeren onder win2000, dus zonder al dat gebibber. :'(

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 15:05 schreef stylee het volgende:
hoi mensen

ik heb gister die logitech mouseman ifeel aangeschaft en ik moet zeggen het is wel een unieke ervaring, ben er alleen nog niet uit of het ook een nuttige ervaring is :)

maar ik heb nu een probleempje, ik draai win2000 en het scrollen met de muis (in bijv iexplorer) gaat 'haperend'

ik heb nieuwe logitech drivers gedownload van hun website, nu gaat dat scrollen wel perfect en soepel maar die drivers ondersteunen de ifeel functies niet omdat alleen de drivers die op de cd zitten (heeft te maken met patenten ofzow) ifeel ondersteunen, het is ook niet mogelijk om drivers met ifeel ondersteuning van logitech.com te downen

heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dat scroll weer soepel kan krijgen?

alvast bedankt
Geloof het of niet, maar sinds ongeveer een kwartiertje ben ik ook de trotse bezitter van een iFeel Mouseman Wheel :Y)
Voor die iFeel drivers moet je bij Immersion zijn. De link waar je moet wezen

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
Scipionyx: Voor die iFeel drivers moet je bij Immersion zijn.

ja, maar zonder ondersteuning van de logitech drivers voor de ifeel functie (alleen drivers van cd - met gare scroll - hebben dat) heb je ook niks aan die Immersion drivers (die zijn alleen bedoeld om de muis te kennen te geven wanneer hij precies moet gaan trillen, terwijl de logitech drivers bedoeld zijn om de muis te vertellen dat hij *kan* trillen)

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ik vind het wel een pluspunt, ik heb het nu al (bijna) een half uur uit staan en ik "mis" het als het niet aan staat, maar ik kan makkelijk zonder

Verwijderd

Ik ben zelf ook de trotse bezitter van deze prachtmuis, maar de iFeel optie stond bij mij binnen 2 minuten uit. Ga maar eens een keertje naar de Startpagina. Je wordt helemaal gek als je over al die linkjes heengaat...

BTW ik heb hem gekocht omdat deze goedkoper was dan de gewone versie >:) (Bedankt 456GT :) )

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 juni 2001 15:48 schreef Scipionyx het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar sinds ongeveer een kwartiertje ben ik ook de trotse bezitter van een iFeel Mouseman Wheel :Y)
Voor die iFeel drivers moet je bij Immersion zijn. De link waar je moet wezen
DIT NEEM IK TERUG!! Wat een klote#%$&!%"!!
De cursor trilt alle kanten op als ik bijvoorbeeld ga scrollen. Of als ik op een knopje ofzo wil klikken. En ook in DeltaForce verspringt mŽn muis af en toe.
Net als mŽn NIET-OPTISCHE mouseman wheel :(
En het wordt met de minuut erger lijkt het wel!! Zelfs als ik mŽn muis niet beweeg trilt ie soms nog!!

Iemand ervaringen hiermee?
Let me know ok?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

ik vond et ook wel grappig dat i-feel maar na een uur krijg ik meer kramp in mn hand omdat et gewoon irritant wordt steeds dat getril met geluid.
dus toch maar liever uit.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Je kan 'm ook gewoon zachter zetten, in games is het wel gaaf.

Als je je em_exec gewoon uitschakelt blijft je iFeel gewoon werken en doet de muiswiel het ook weer gewoon. (in win2000, in ME doet bij mij de iFeel het dan ook niet meer)

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Ondanks heb ik mijn logitech iFeel Mouseman teruggevonden. Fijn ding, alleen één cruciale vraag: hoe laat ik hem werken op mijn aldi-laptop met windows XP op? Iemand ervaringen?

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08 06:48
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:50:
Ondanks heb ik mijn logitech iFeel Mouseman teruggevonden. Fijn ding, alleen één cruciale vraag: hoe laat ik hem werken op mijn aldi-laptop met windows XP op? Iemand ervaringen?
Door de juiste drivers op www.logitech.com te zoeken?

Verwijderd

GH45T schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:52:
[...]

Door de juiste drivers op www.logitech.com te zoeken?
staan niet geüpdate

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Description

The iFeel mice are discontinued. The original CD that shipped with the iFeel mice was MouseWare 9.41.1F, which is no longer available. That software contained three components: the Immersion TouchWare Desktop 2.5 software; Immersion TouchWare Business 1.0 Software, which controls the iFeel sensations; and MouseWare 9.41.2F, which controls all other mouse functionality.

If you are unable to find the original CD, you can still use the iFeel mouse as a regular mouse by downloading the current version of MouseWare (available to the lower left of this page).
Niet meer beschikbaar dus. Je zult dus ofwel de MouseWare drivers moeten gebruiken, of de oude CD moeten terugvinden. :)

Verder is dit na 5 jaar een enigzins offtopic vraag, en had slashed dit ook wel binnen 3 seconden zelf kunnen bedenken, dus gooi ik het topic dicht. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.