Win10 build 16176 apps full screen crashed systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14
Vanacht is automagisch geupdated (nog steeds zwaar irritant punt) naar de laatst nieuwe build in de fast-ring van Windows 10.
Build 167176.rs_prerelease.170410-1642

Na deze update crashed alles wat native full screen neemt het gehele systeem (ook via de feedback hub gemeld)
Games crashen het systeem
Kodi crashed het systeem
Fullscreen VLC werkt bijvoorbeeld wel

Krijg een mooi screen of death met de mededeling dat het in de video scheduler zit.

Erg fijn natuurlijk zo tijdens de vrije dagen van Pasen :)

[ Voor 7% gewijzigd door WPN op 16-04-2017 11:01 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeclap
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-06-2024
Ik wil niet al te zuur reageren (of zo overkomen), maar is dit geen risico waar je voor kiest door een Insider build (en met name Fast-ring) te draaien..? Dat je op kritieke bugs stuit (welke je gewoon meldt, waarvoor hulde!)?

Is het dan geen idee, aangezien je stabiliteit wilt, om te kiezen voor een reguliere 1703 build?

EDIT: Zie nu pas je edit. Dat fullscreen VLC wél goed gaat is behoorlijk apart te noemen..

[ Voor 12% gewijzigd door codeclap op 16-04-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
codeclap schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:04:
Ik wil niet al te zuur reageren (of zo overkomen), maar is dit geen risico waar je voor kiest door een Insider build (en met name Fast-ring) te draaien..? Dat je op kritieke bugs stuit (welke je gewoon meldt, waarvoor hulde!)?

Is het dan geen idee, aangezien je stabiliteit wilt, om te kiezen voor een reguliere 1703 build?

EDIT: Zie nu pas je edit. Dat fullscreen VLC wél goed gaat is behoorlijk apart te noemen..
Het is inderdaad zuuuur ;) Ik meld het bij MS maar ook hier voor degenene die de update nog niet gekregen hebben..

Ik zou er ook geen lachende smiley achter geplaatst hebben als ik er zwaar pissed over zou zijn :)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeclap
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-06-2024
WPN schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:09:
[...]

Het is inderdaad zuuuur ;) Ik meld het bij MS maar ook hier voor degenene die de update nog niet gekregen hebben..

Ik zou er ook geen lachende smiley achter geplaatst hebben als ik er zwaar pissed over zou zijn :)
Ik begrijp dat het met name zuur voor jou is, maar het is wel een keuze waar je zelf voor hebt gekozen: de Fast-ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
codeclap schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:11:
[...]

Ik begrijp dat het met name zuur voor jou is, maar het is wel een keuze waar je zelf voor hebt gekozen: de Fast-ring.
Ik bedoelde jouw reactie.... :)

Ik weet precies wat de fast-ring inhoud, om deze dingen tegen te komen.

Probeer mijn bericht eens om te denken in : Hey hij heeft een probleem met die build in native full screen apps, ik zorg er voor dat ik niet op mijn fast-ring installaties wil gamen of multimedia bekijken :)

Ofwel zie het als een waarschuwing.....

Niet alles hoeft gelijk verklaart te worden met: eigen schuld dikke bult maar dan op een politiek correcte manier geschreven :)

Maar genoeg over de manier van reageren, terug naar on-topic graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 16:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

TheVMaster

Moderator WOS
Thanks Flashback1989. Daar graag verder praten over Insider Previews. Dit topic gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.