Goedkope Ram stickjes bij MAXict

Pagina: 1
Acties:

• FlipAlkemade
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-08-2023
Ik ben benieuwd naar de ervaringen die andere mensen hebben bij het kopen van producten bij MAXict. Ik ga 2 systemen bouwen elk met 16gb dual channel RAM, hierdoor is het voor mij ook mogelijk om een setje van 4x8gb Ram te kopen. nu staat er op de site van MAXict wel een heel voordelig setje; https://maxict.nl/product...r4-2400mhz-geheugenmodule . Echter zijn alle reviews zeer slecht op tweakers, maar hier gaat het vooral om de levertijd. Dit is voor mij niet zo'n probleem aangezien ik pas begin mei m'n GPU binnen zal krijgen. Nu vroeg ik mij dus af of het in mijn situatie handig is om deze aankoop bij MAXict te doen?

Het zal in de volgende build komen, en alles x2 dus
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7600 Boxed€ 236,95€ 236,95
1MSI B250M PRO-VD€ 69,15€ 69,15
1Asus DUAL-GTX1070-O8G€ 441,-€ 441,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 50,95€ 50,95
1Cooler Master Silencio 352€ 58,95€ 58,95
1Crucial CT2K8G4DFS824A€ 110,75€ 110,75
1Corsair Builder CX430 Bronze€ 48,95€ 48,95
1Sandisk SSD Plus 240GB€ 85,75€ 85,75
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.102,45

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 22:11

DarkSide

theres no place like ::1

Het is niet alleen levertijd, maar ook aftersales support etc waar ze vaak slecht op scoren.
Er zijn genoeg topics hier waarbij MAXict vaak moeilijk doet als het gaat om garantie etc.

En dat je zelf behoorlijk sterk in je schoenen moet staan om e.e.a. voor mekaar te krijgen.
Zelf haal ik niets bij die toko. Dan maar iets meer kwijt zijn.

just my 2 cents

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als je wilt lezen hoe de aftersales van Max is : Receiver RMA, winkel sloopt receiver... wat nu?

Ik zou t niet doen

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:41
Naar mijn ervaring is de aftersalesafdeling inderdaad niet ingericht op de klantbeleving. Ik gebruik ze vooral voor inkoop van producten waar weinig mis mee kan gaan, of waar makkelijk garantie is te claimen bij de fabrikant. Let er wel op dat je altijd typenummers dubbel controleert. Ik heb al vaker bijna een laptop met een DE of BE keyboard besteld.

Het zijn volgens mij gewoon dozenschuivers die inkopen bij andere ketens. Ik heb een keer een aantal kabels besteld, die werden verzonden vanuit Office Depot.

• FlipAlkemade
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-08-2023
Zojuist via de chat een berichtje gestuurd naar MAXict. Volgens de medewerker stond de prijs verkeerd vermeld op de site. genoeg bewijs dat ze daar hun zaakjes niet op orde hebben, ik pas bij deze.

Ik heb een vraag over de CT4K8G4DFS824A Ram sticks die jullie verkopen. De prijs is zeer goed, gaat het hier om een aanbieding?
14:18
Bovendien staan er een hoop slechte reviews online, vooral met betrekking tot de levertijd. nu vroeg ik mij dus af wat de werkelijke levertijd gaat zijn van dit product.
14:20
Hoi Flip
Wow het gaat hier om een fout van SKU zie ik
Er werd 1 module voor de prijs van 4 verkocht :S
😥
Heb het moeten wijzigen zodat wij niet het verkeerde uitleveren
Excuses dat het verkeerd vermeld stond

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:41
Reageerde die medewerker echt zo? Lekker professioneel antwoord.. 'Wow' , emoticons.. zinnen die niet correct zijn (IK heb).
Van een bedrijf verwacht je toch wel iets beter.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nat-Water schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:32:
Reageerde die medewerker echt zo? Lekker professioneel antwoord.. 'Wow' , emoticons.. zinnen die niet correct zijn (IK heb).
Van een bedrijf verwacht je toch wel iets beter.
Alsof elke aftersales-medewerker minstens een afgeronde HBO/WO-opleiding Nederlands zou moeten hebben? Nou reageert een medewerker van MAXIct een keer snel & direct met een correcte constatering omtrent de prijs, is het weer niet goed.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:41
Dat heeft niks te maken met een HBO / WO opleiding Nederlands, maar met professionaliteit. Je antwoordt namens het bedrijf een klant - je bent niet aan het chatten met je beste vriend. Iets losser taalgebruik op een chat kan best, maar dit gaat erg ver.

[ Voor 15% gewijzigd door Nat-Water op 14-04-2017 15:06 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 22:11

DarkSide

theres no place like ::1

Als ik mag kiezen heb ik liever dat ze me Yo Gozer noemen en mijn probleem oplossen.
Dan geachte meneer. en niets doen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1