Toon posts:

PC stopt ineens en start nu niet meer op.

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn comp stopte er ineens mee en nu krijg ik hem niet meer opgestart hij doe niets meer. Wie denkt te weten wat er loos is voordat ik hem door het raam naar biuten pleur ik haat dit zooooooooooooooo ;(

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:00

Rival24

I'll Be Back

Op woensdag 04 juli 2001 20:03 schreef Brash het volgende:
Mijn comp stopte er ineens mee en nu krijg ik hem niet meer opgestart hij doe niets meer. Wie denkt te weten wat er loos is voordat ik hem door het raam naar biuten pleur ik haat dit zooooooooooooooo ;(
Ik weet het!!!!

Ik denk dat ie kapot is :-)

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 15:10
Ooit gehoord van een analytische aanpak?

Engineering

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 20:03 schreef Brash het volgende:
Wie denkt te weten wat er loos is voordat ik hem door het raam naar biuten pleur ik haat dit zooooooooooooooo ;(
Nee, ik weet het pas nadat je hem uit het raam geflikkerd hebt :P
1) kies een normale topictitel
2) geef veel info

Verwijderd

Topicstarter
hehehe grapjas zou het de warmte zijn ?
hij start niet meer op mijn monitor blijft gewoon uit misschien tijd voor een nieuwe pc grrrrr :(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:30
Op woensdag 04 juli 2001 20:07 schreef Brash het volgende:
hehehe grapjas zou het de warmte zijn ?
hij start niet meer op mijn monitor blijft gewoon uit misschien tijd voor een nieuwe pc grrrrr :(
hallo ??

het is nu al een paar keer gezegt:
INFO !!!!!

het is waarschijnlijk makkelijk op te lossen, maar zonder info niet natuurlijk....

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Misschien is je voeding kapot ofzow... het kan echt vanalles zijn..

Heb je niet met je poten toevallige een stekker losgeschopt?? Daar heb ik regelmatig last van

offtopic:
Ik vind britney ook geil

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:05

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Bel 112.

Of verzin es een andere naam voor je topic dan "help!!!!".

Je pc is stuk, ga maar nieuwe kopen, kun je weer wat posten:
"Is dit wat?"

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 18:00
Ja Brash. Het is tijd voor een nieuwe PC. Zet deze maar bij het grof vuil !

Oh BTW, mijn fiets doet het ook niet meer, weten jullie wat er aan de hand is ? |:(

-

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:30
Op woensdag 04 juli 2001 20:12 schreef rival24 het volgende:
Misschien is je voeding kapot ofzow... het kan echt vanalles zijn..

Heb je niet met je poten toevallige een stekker losgeschopt?? Daar heb ik regelmatig last van

offtopic:
Ik vind britney ook geil
Britney RULEZ :P

[edit]
cutebritney.com komt waarschijnlijk zeer binnenkort online :)
(in de vakantie kan ik er es ff lekker mee bezig :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry lui heb het nou echt warm gekregen van deze situatie. Zal proberen zoveel mogelijk te vertellen
1) heb niets aangeraakt vandaag was rustig aan het gamen stopt hij zomaar en stopt ermee
2) probeer weer op te starten maar hij bromt even maar verder start hij niet door, de beeldscherm gaat niet aan doet niets ;(
proc dood?

heb all ander videokaart geprobeerd maar hielp niks wat zou ik nog meer kunnen doen?
of is dit hopeloos?

hij is niet overgeklock standaard hoop dat er genoeg info is ander hoor ik het wel

P3-600 asus P3FB moederbord viper ultra , promis controller voor hardisk,

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Op woensdag 04 juli 2001 20:25 schreef Brash het volgende:
Sorry lui heb het nou echt warm gekregen van deze situatie. Zal proberen zoveel mogelijk te vertellen
1) heb niets aangeraakt vandaag was rustig aan het gamen stopt hij zomaar en stopt ermee
2) probeer weer op te starten maar hij bromt even maar verder start hij niet door, de beeldscherm gaat niet aan doet niets ;(
proc dood?

heb all ander videokaart geprobeerd maar hielp niks wat zou ik nog meer kunnen doen?
of is dit hopeloos?

hij is niet overgeklock standaard hoop dat er genoeg info is ander hoor ik het wel

P3-600 asus P3FB moederbord viper ultra , promis controller voor hardisk,
Nee dit is niet genoeg info..... Wat gebeurt er precies als je 'probeert' op te starten.. Gaan er ledjes branden? Hoor je IETS?

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor niets, lichten van cd en writer, hd gaan even aan en verder gebeurt er niets.

ga nu eten bedankt voor replys zal voortaan geen help meer gebruiken als titel denk dat ik morgen maar even een proc leen van een vriend om te checken of dat het is.

Verwijderd

Volgens mij is het idd je cpu die gaar is.
Ik heb namelijk dezelfde symptonen gehad toen mijn koffermod het opeens begaf...

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 22:50
probeer je bios te resetten misschien helpt dat

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Als je een topic post geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra winamp gestart wordt of iets in die trend.

Verwijderd

Probeer eens een ander voeding wil soms ook wel helpen *D

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Is mijn internet verbinding nu zo brak, of heb ik nog geen spec's gezien? :?

[EDIT]
Ja, ik weet het. 'tis een dag later.
Ik heb dit ook wel eens met mijn KT7-raid.
Heb ik weer eens in mijn bios lopen harken, boot ie niet meer.
Geen piep, wel lampjes en schijfactiviteit.
Daarna loopt hij vast zonder ook maar 1 scherm te tonen.
Misschien is dat bij jou ook wel en moet je dus je bios resetten.
[EDIT]

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Xoverride
  • Laatst online: 30-07 10:32

Xoverride

sabai sabai

nou ik vind het ook een beetje weinig info enzo hoor..

Precies wat is niets doen :? harddisk maakt nog geluid ?
piepjes uit pc speaker misschien ?

i dunno, denk wel dat er IETS , naar de eeuwige cpu velden is verkast :)

Verwijderd

Hey, welke MOBO heb je???

Ik heb zelfde soort probleem, met mijn ASUS, sinds 1 of andere BIOS update, wil die niet opstarten ff bij t opstarten direct op de DEL toets drukken en dan geeft die de melding over power failure..... YEAH MY ASS ;)

FF bij de power monitor de shit op IGNORE zetten en hij start normaal op en blijft stabiel

Verwijderd

Nog steeds wachten op specs..!!! ;(

Maar in de tussentijd kan je ff je pc openschroeven en ruiken. Als er iets uitgefikt is ruik je het wel. Kijk goed op het mobo voor zwarte vlekken. Gaat je cooler op je proc draaien ??

Probeer eens op te starten met zo min mogelijk devices in het systeem, dus alleen video proc en mem...

Wat doet ie dan ??

Vertel eens wat...

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 20:36 schreef Brash het volgende:
ik hoor niets, lichten van cd en writer, hd gaan even aan en verder gebeurt er niets.

ga nu eten bedankt voor replys zal voortaan geen help meer gebruiken als titel denk dat ik morgen maar even een proc leen van een vriend om te checken of dat het is.
Laat dit topic dan maar rusten tot morgen want het lijkt er niet op dat hij na dit bericht van 20.36 nog heeft gereageerd.... :)

• talin
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

was er eerst een grote flits en toen een knal ?

mischien was et blikseminslag :?

----> ;)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Ik had eerst denk ik ook zo'n probleem als jij had.
De pc deed helemaal nix meer, starte niet meer op, maakte geen gelui, helemaal nix.
Ik had even wat rondgevraagd e.d en toen zei iemand dat ik gewoon ff alles (dus ook cpu) eruit moest halen. HD en cd-rom had ik wel laten zitten btw. Maar wat bleek dus, de processor zat dus niet goed meer in het slot (ik had die avond ervoor even ernaar gekeken i.v.m een andere cooler die ik erop wou zetten).

Maar nadat alles eruit te hebben gehaald en weer erin gezet te hebben werkte het allemaal weer, tot opluchting van mij...en m'n pa ;)
Pagina: 1