Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allerlei dingen zoals CS:GO, Minecraft, GTA, Rochet League, Cities Skylines en video- foto bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst iets boven de 500, maar ik wil best 570 betalen voor een (veel) betere.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Jazeker, ik heb een 1TB externe hdd van Seagate uit 2016. Deze ga ik dan ook gebruiken voor foto's video's en downloads.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qwa CPU hoeft het eigenlijk niet extreem spannend, de nieuwe G4560 lijkt mij namelijk wel genoeg. Een 470 is eigenlijk wel een must have, of ik wacht op de nieuwe rx500 serie. 8GB Ram is volgensmij ook genoeg. 430 watt voeding lijkt mij voldoende. En voor windows, en een paar programma's een ~250gb ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Alleen qwa behuizing geen cheap looking prut.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk niet. Hij moet snel zijn xD
Ga je overklokken?
Als het (echt) nodig is misschien wel. Maar waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Een beetje feedback op mijn samengestelde lijst.
Dit is het lijstje wat ik nu in gedachten had.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Allerlei dingen zoals CS:GO, Minecraft, GTA, Rochet League, Cities Skylines en video- foto bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst iets boven de 500, maar ik wil best 570 betalen voor een (veel) betere.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Jazeker, ik heb een 1TB externe hdd van Seagate uit 2016. Deze ga ik dan ook gebruiken voor foto's video's en downloads.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qwa CPU hoeft het eigenlijk niet extreem spannend, de nieuwe G4560 lijkt mij namelijk wel genoeg. Een 470 is eigenlijk wel een must have, of ik wacht op de nieuwe rx500 serie. 8GB Ram is volgensmij ook genoeg. 430 watt voeding lijkt mij voldoende. En voor windows, en een paar programma's een ~250gb ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Alleen qwa behuizing geen cheap looking prut.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk niet. Hij moet snel zijn xD
Ga je overklokken?
Als het (echt) nodig is misschien wel. Maar waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?
Een beetje feedback op mijn samengestelde lijst.
Dit is het lijstje wat ik nu in gedachten had.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,- | € 59,- |
| 1 | ASRock H110M-HDS | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Asus ROG STRIX-RX470-4G-GAMING | € 209,- | € 209,- |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFS824A | € 57,35 | € 57,35 |
| 1 | be quiet! System Power 8 400W | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 92,70 | € 92,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 580,- | |
[ Voor 42% gewijzigd door Sjoer-dini op 12-04-2017 17:54 ]