Woon je in Nigeria, of run je een bank uit huis?moppentappers schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:03:
Wij hebben nooit een inbraak gehad, maar met DOM diamant slot, 14 camera's, kogelwerend glas, op alle deuren 3 punts sloten, glasbreuk detectoren, magneet contacten, bewegingssensoren die we snachts ook aanzetten en een elektronisch slot dat op meerdere momenten van de dag automatisch de deur op slot draait denk ik niet dat het erg aantrekkelijk is.
Dan heb je natuurlijk nog situaties waarin je naar de voordeur loopt, of open doet, dat heb ik afgedekt met noodknoppen, zowel bij de voordeur als aan de sleutelbos. En dan ook nog in de slaapkamers, als je dan toch bezig bent.
Verder natuurlijk ook diverse zaken om jezelf eventueel te beschermen, kogelwerende vesten, X-mask, rookgranaten enzovoort.
Voorbereiding is het halve werk, het enige wat ik eigenlijk nog wil toevoegen is een mistgenerator.
Anoniem: 632581
Ik heb wel is meegemaakt dat er bij klaarlichte dag 3 oostblokkers achter de hek stonden te kijken en van alles in een boekje aan schrijven waren. Me buurman had ze gespot ik niet. Politie gebeld. Zijn ze aan de kant gezet gaven ze aan dat ze de huis van me buurman wouden kopen want die stond namelijk te koop. Nooit meer gezien sindsdien. Kentekenplaat was ook van Polen.
Ik heb ook wel eens gehad dat iemand snachts om 2 uur aanbelde terwijl ik in Canada was, politie was er wel binnen 6 minuten, maar ze konden degene die het had gedaan niet vinden. Later op basis van de camerabeelden wel kunnen concluderen dat het gewoon een dronken idioot was, maar je weet het maar nooit.
@Radiant Ik ga afgaande op zijn naam er vanuit dat dit een sarcastisch stukje is.
Anders is er denk ik of wat mis met @moppentappers of hij heeft een kapitaal in zijn huis liggen in een sloppenwijk in Kaapstad.
Anders is er denk ik of wat mis met @moppentappers of hij heeft een kapitaal in zijn huis liggen in een sloppenwijk in Kaapstad.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ik moet je teleurstellen. Moppentappers is een goede vriend van mij, er is geen woord van gelogen. Slechts hier en daar wat gedownplayedShunt schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 18:09:
@Radiant Ik ga afgaande op zijn naam er vanuit dat dit een sarcastisch stukje is.

De airconditioning daar zou ook niet misstaan in Kaapstad overigens. Het resultaat na al die aankopen ter beveiliging en koeling van het huis, is dat er weinig meer te halen valt

@moppentappers
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-