Hoe kan ik verzoeken om een -1 in een 0, +3 mag ook, nul te veranderen? Begrijp niets van de negatieve uitlatingen van de moderators.

LS
LS
LS
Matig lezen bestaat niet. Bij elke tekst draait het om interpretatie. Als meerdere mensen jouw tekst "verkeerd" opvatten ligt de oorzaak hiervan bij jouw post die klaarblijkelijk ruimte geeft voor deze verschillende opvattingen.DefaultError schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:11:
Iemand die matig leest kan hier de vrolijke gast gaan uithangen. En dat dan omgekeerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Switchie op 05-04-2017 00:19 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Select * from fish
Voor het aandragen van mismoderaties kun je terecht in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIIIDefaultError schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:05:
Hoe kan ik verzoeken om een -1 in een 0, +3 mag ook, nul te veranderen? Begrijp niets van de negatieve uitlatingen van de moderators.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Select * from fish
Volledig offtopic en irrelevant. De vraag over flash kan ik überhaupt niet plaatsen en het 2e stuk zegt niets. Ferrari kan ook meer auto's verkopen als ze de prijs verlagen naar 100 euro. Wat is je punt?Waarom gebruiken ze dan Flash? Dat is zo 2016.
Bij een lagere prijs kun je meer respons verwachten. Iedereen blij en dankbaar. Nederlands CD's waren ook jaren achter elkaar de duurste ter wereld.
Het eerste deel is een ongefundeerde mening en voor het tweede deel verwijs ik je naar mijn Ferrari metafoorSpotify is de beste en enige goed werkende streamingcontent aanbieder. Alleen de prijs zou verder omlaag kunnen voor huis tuin en keuken gebruik. Het delen met drie familiaire vrienden levert een prijs van € 5,- en met 6 familiaire vrienden € 2,50.
Ik zou werkelijk niet weten wat je hiermee wilt zeggen. Vanuit dat oogpunt dus een "0" beoordeling. Vind de woordkeuze en zinsopbouw wel wat vreemd. Een dergelijke "toon" zou je eerder verwachten bij Russische verzetstrijders die Putin van de troon willen stoten. Ergo, stempel "ongewenst" kan ik wel begrijpenSpotify, iTunes, Soundcloud, Tidal, Hearit etc zijn allemaal winnaars in poststreaming content aanbieden. "The Race" gaat nu om het overhalen van grote namen in het aanbieden van digitale content. Zorgen dat je gehoord wordt!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 05-04-2017 01:07 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq