GOT

Pagina: 1
Acties:
  • 653 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefaultError
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-05 11:11
Hoe kan ik verzoeken om een -1 in een 0, +3 mag ook, nul te veranderen? Begrijp niets van de negatieve uitlatingen van de moderators. ;w

LS

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-06 13:36
Moderators laten zich niet negatief uit; dat doen de leden. Iedereen kan jouw een score geven. En dat gaat vaak niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefaultError
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-05 11:11
Iemand die matig leest kan hier de vrolijke gast gaan uithangen. En dat dan omgekeerd.

LS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

DefaultError schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:11:
Iemand die matig leest kan hier de vrolijke gast gaan uithangen. En dat dan omgekeerd.
Matig lezen bestaat niet. Bij elke tekst draait het om interpretatie. Als meerdere mensen jouw tekst "verkeerd" opvatten ligt de oorzaak hiervan bij jouw post die klaarblijkelijk ruimte geeft voor deze verschillende opvattingen. ;)

PS. Zou je kunnen aangeven om welke FP post deze vraag gaat?

[ Voor 6% gewijzigd door Switchie op 05-04-2017 00:19 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@DefaultError
Mocht je van mening zijn dat een post op de verkeerde score staat kun je die het beste melden in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII :).

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DefaultError schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:05:
Hoe kan ik verzoeken om een -1 in een 0, +3 mag ook, nul te veranderen? Begrijp niets van de negatieve uitlatingen van de moderators. ;w
Voor het aandragen van mismoderaties kun je terecht in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII

Geef daarbij dan wel duidelijk aan om welke reacties het precies gaat.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Een directe link naar je reactie kun je overigens verkrijgen via de datum en tijd bij je reactie.

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Kijkende naar jouw meest recente posts in:
nieuws: Spotify Premium-abonnees krijgen twee weken eerder toegang tot sommig...
Waarom gebruiken ze dan Flash? Dat is zo 2016.

Bij een lagere prijs kun je meer respons verwachten. Iedereen blij en dankbaar. Nederlands CD's waren ook jaren achter elkaar de duurste ter wereld.
Volledig offtopic en irrelevant. De vraag over flash kan ik überhaupt niet plaatsen en het 2e stuk zegt niets. Ferrari kan ook meer auto's verkopen als ze de prijs verlagen naar 100 euro. Wat is je punt?
Spotify is de beste en enige goed werkende streamingcontent aanbieder. Alleen de prijs zou verder omlaag kunnen voor huis tuin en keuken gebruik. Het delen met drie familiaire vrienden levert een prijs van € 5,- en met 6 familiaire vrienden € 2,50.
Het eerste deel is een ongefundeerde mening en voor het tweede deel verwijs ik je naar mijn Ferrari metafoor
Spotify, iTunes, Soundcloud, Tidal, Hearit etc zijn allemaal winnaars in poststreaming content aanbieden. "The Race" gaat nu om het overhalen van grote namen in het aanbieden van digitale content. Zorgen dat je gehoord wordt!
Ik zou werkelijk niet weten wat je hiermee wilt zeggen. Vanuit dat oogpunt dus een "0" beoordeling. Vind de woordkeuze en zinsopbouw wel wat vreemd. Een dergelijke "toon" zou je eerder verwachten bij Russische verzetstrijders die Putin van de troon willen stoten. Ergo, stempel "ongewenst" kan ik wel begrijpen

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Spammer aanwezig.

@DefaultError Wat wil je nu eigenlijk helemaal bereiken?

[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 05-04-2017 01:07 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:13

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Graag de tips hierboven volgens om op een duidelijke manier je vraag te stellen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.