LS

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Z'n naam insinueert 't probleem al geloof ik. Het gaat zelfs hier al per default fout?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
[ Voor 4% gewijzigd door DefaultError op 04-04-2017 23:52 . Reden: Herstellen ]
LS
Je post nú iets op GOT (Gathering Of Tweakers), oftewel het forum van Tweakers.net..... HOE moet een willekeurige lezer, zoals ik bijvoorbeeld, nú weten over welk artikel op de Frontpage van Tweakers.Net 't gaat?DefaultError schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:51:
-1en terwijl ik een pleidooi schrijf maar met iets van ironie. Anders licht het er dik bovenop.
Beter post je even een linkje naar je reactie.... Maar nóg beter: Er is een apart topic op GOT waarin je je beklag kunt doen aangaande vermeende mismoderatie
LS
Dan kom je hier uit ja, maar dan kunnen we nog niet weten waar je het precies overhebt.
Is het nou zo moeilijk om een linkje te geven?
Ik gok dat het om deze reactie gaat?
DefaultError in 'nieuws: Spotify Premium-abonnees krijgen twee weken eerder t...
Weet niet waarom die -1 heeft gekregen, maar met dat moderatie-gezeur eronder is het sowieso niet meer dan een 0 waard naar mijn mening - en daar heeft ie nu een zetje naar gekregen.
[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 05-04-2017 00:05 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIIIDefaultError schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:01:
Ik reageerde in mijn gepost bericht en kwam hier automatisch terecht. Zo kwam het.
Maar waarschijnlijk heb je per-ongeluk op "nieuw topic" geklikt in plaats van op "reageer" te klikken?
[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 05-04-2017 00:09 ]
En deze forum topic is vanwege het kunnen reageren hierop. Ik weet niet beter8-/.
LS
Geef het wel altijd even wat tijd, als je 5 minuten na posten 1 of 2x -1 ziet staan dan zit iemand gewoon te klooien en herstelt het zichzelf meestal wel - geen reden tot posten/paniek. Als ie echter langdurig fout staat/veel -1's krijgt (of juist onterecht +3's
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.