Hallo, sinds eergister heb ik mijn nieuwe computer. Ik heb hem eergisteren ook gebouwd, samen met mijn neef @Promotheux. De eerste dag had ik GTA 5 gedownload/met 60 fps gespeeld en had ik nergens last van. De volgende dag wou mijn computer ineens niet meer opstarten, maar uiteindelijk heb ik een kabel er opnieuw ingedaan en toen deed hij het weer, maar toen ik die avond GTA 5 wou spelen, en toen ik net bewoog/rondliep (gewoon 60 fps) herstartte mijn computer uit het niets. Ik heb vervolgens samen met mijn neef geprutst via teamviewer. Vandaag is mijn neef weer langsgekomen, en hebben we wat kabeltjes opnieuw er in gedaan, windows er opnieuw opgezet en GTA 5 er opnieuw opgezet. Toen zag mijn neef ineens dat de ventilator van mijn videokaart niet draaide, dus hebben we daar wat aan gedaan. Ik heb weer een tijdje kunnen spelen en nu herstart mijn computer weer steeds als ik GTA 5 net heb opgestard, heeft iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen? (Soms blijft de computer als 't ware aan maar doet mijn beeldscherm heel raar/valt uit, en als ik op geen game zit/een niet zware game zit herstart hij ook niet)
Als u iets niet begrijpt, mag u het gerust vragen.
Met vriendelijke groet,
Jelte.
Als u iets niet begrijpt, mag u het gerust vragen.
Met vriendelijke groet,
Jelte.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2017 19:42 . Reden: Toevoeging ]