Feedback/review verwijderen Cozviz

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:10
Hallo,

Graag zou ik de feedback van cozviz verwijderd zien.
Vandaag krijg ik een slechte review van cozviz terwijl ik nooit iets van hem overgenomen.
Hem hierop aangesproken en blijkbaar heb ik hem 3 jaar geleden benaderd met vragen met wat hij te koop had staan, een go-pro.
Hierop geen enkele reactie van hem gehad en heb daarvoor 3 jaar geleden een slechte review gegeven inzake communicatie.

Aangezien zijn review niet terecht is graag deze verwijderen.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
Hallo, zou één van de mods hiernaar willen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fonias schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:33:
Hallo, zou één van de mods hiernaar willen kijken?
Begin allereerst eens met het doorlezen van de regels ten aanzien van het plaatsen van reviews. Als je dat gedaan hebt, mag je hier komen uitleggen wat volgens jou de situatie is ten aanzien van de reviews.
https://tweakers.net/info/faq/va/

Vervolgens nodig ik je uit om ook de regels ten aanzien van aanpassen van V&A beoordelingen eens door te nemen.
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

Het is namelijk behoorlijk duidelijk dat je beiden niet gedaan hebt. Het is je zelfs niet opgevallen toen je na een paar dagen terugkwam om te kijken of er reactie was, en zélfs toen je zag dat die er niet was, is het niet in je opgekomen tóch even te gaan kijken of je verzoek misschien wel klopt.

Dan tel ik daar nog bij op dat je zelfs al in 2009 per -email uitleg hebt gekregen over reviews die *precies* van toepassing is op deze situatie - en ik zie dat je die uitleg behoorlijk structureel negeert.

Dat noemen wij: lui

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
Mogelijk had de beoordeling bij hem iets genuanceerder gezet kunnen worden en had ik mij in kunnen vinden indien hij dat toen had aangegeven.
Maar nu 3 jaar na data bij mij een onterechte review neerzetten omdat hij iets online heeft gezet is ook niet de manier.
Het lijkt mij duidelijk dat de beoordeling die bij mij gezet is niet correct is vandaar dit bericht.

Excuses dat ik niet alle regeltjes heb doorgenomen, er is niets structureel genegeerd.
Maar door het onrecht wil je nog weleens meteen wat neerzetten zonder overal rekening mee te houden.
Ik vind het niet correct om iemand meteen als lui te benoemen omdat met niet alle regels kent of mails uit 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fonias schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:23:
Mogelijk had de beoordeling bij hem iets genuanceerder gezet kunnen worden en had ik mij in kunnen vinden indien hij dat toen had aangegeven.
Maar nu 3 jaar na data bij mij een onterechte review neerzetten omdat hij iets online heeft gezet is ook niet de manier.
Het lijkt mij duidelijk dat de beoordeling die bij mij gezet is niet correct is vandaar dit bericht.

Excuses dat ik niet alle regeltjes heb doorgenomen, er is niets structureel genegeerd.
Maar door het onrecht wil je nog weleens meteen wat neerzetten zonder overal rekening mee te houden.
Ik vind het niet correct om iemand meteen als lui te benoemen omdat met niet alle regels kent of mails uit 2009.
Hoe wil jij het dan noemen als je zelfs na de hints hiervoor, nu nog steeds de verkeerde conclusie trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
Als je van mening bent dat beide onterecht geplaatst zijn haal je ze toch alle 2 weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Man, take a hint :F
Lees gewoon BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen door en volg de correcte procedure.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1