Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11 23:08

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Dual sim smartphone, dit is een must op het android platform, ook een must.

Wat is je budget?
Redelijk ruim tussen €300 en €500, met goede argumenten is €550 ook nog wel te overwegen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Verder heeft mijn vader goede ervaring met de Sony xperia 3 compact, klein, lange accuduur beviel goed. Hij houdt niet van verandering, dus een opvolger van Sony zou ideaal zijn. China-phones zijn voor hem te moeilijk, het moet goed werken zonder te veel toeters en bellen.
Gebruik: casual, whatsapp, foto's, bellen, simpele apps, zeker geen games.

Dus puntsgewijs de belangrijke punten:
  • goede accuduur, liefst meerdere dagen op één lading
  • formaat maximaal 5,5" maar kleiner mag ook, mogelijk de voorkeur
  • redelijke camera, er worden foto's gemaakt voor het werk al is dit niet heel vaak.
  • redelijke hoeveelheid geheugen (werkgeheugen), afsluiten van apps gebeurt niet of nauwelijks
  • veel opslag heeft een voorkeur of de aanwezigheid van een SD-kaart slot
Niet belangrijk:
NFC, vingerafdrukscanner, hoge resolutie 720p volstaat, snelle proc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik twijfel tussen de diverse Sony dual sim modellen, omdat met name m'n vader erg blij was met dit merk en hij merkentrouw is. Helaas heeft KPN geen enkel dual sim toestel, dus betaling via abonnement is geen optie. Ik heb zelf al een aantal toestellen gevonden namelijk de Xperia X, Xperia X Performance de Xperia Z5 en Z5 premium en tot slot de XZ Sommige van deze toestellen zitten wat boven budget maar eventueel zouden deze nog vindbaar zijn op MP.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zie door diverse reviews eigenlijk niet goed welke het beste aansluit... De Z5 is inmiddels al wat ouder, heeft dit veel gevolgen voor veiligheid en eventueel accuduur. De Xperia X serie is wat nieuwer maar schijnt dan weer slechter te presteren ten opzichte van de Z5 generatie, wat is wijsheid?

Verder ben ik niet heel erg thuis in de wereld van mobiele telefoons, dus misschien zie ik wel een voor de hand liggende kandidaat over het oog. Dus een belangrijke vraag is: alternatieve opties buiten Sony die redelijk aan mijn voorwaarden voldoen?

Alvast bedankt voor suggesties!

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Beste antwoord (via rockhopper op 04-04-2017 22:35)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
rockhopper schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:10:
Het viel me vooral vies tegen hoe weinig dual sim telefoons er eigenlijk in Nederland zijn, en dan met name als je dus bv het met je abonnement wilt.
Leuk artikel wellicht voor je: reviews: Waarom niet elke dure telefoon dualsim heeft.
Bedankt voor de OnePlus 3T tip, ik ga meteen even kijken wat het toestel inhoudt want eerlijk gezegd kende ik het hele merk niet.
Om je wat op weg te helpen:
reviews: OnePlus 3T - Iets meer telefoon voor iets meer geld
[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie

Interessant leesvoer over de telefoon. Het toestel past ook mooi in je budget met 439 euro voor 64GB en 479 voor 128GB.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 31-03-2017 13:15 ]

Alle reacties

• rens-br

rens-br

Het moet dus persee een Sony worden of zijn andere merken ook nog een optie?

In het laatste geval kan ik de OnePlus 3T aanbevelen. Dit is momenteel het toestel met de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Daarbij 6GB ram, 64GB of 128GB opslag en jawel: Dual Sim.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Topicstarter
Nee, ik gaf de voorkeur aan een Sony omdat hij er al ervaring mee heeft. Maar ik ben wel een beetje bekend met telefoons, maar ook niet heel erg veel meer dan wat er af en toe op de frontpage verschijnt, dus weet ik niet heel goed wat er vergelijkbaar in het veld is en wat goed is. Het viel me vooral vies tegen hoe weinig dual sim telefoons er eigenlijk in Nederland zijn, en dan met name als je dus bv het met je abonnement wilt.

Bedankt voor de OnePlus 3T tip, ik ga meteen even kijken wat het toestel inhoudt want eerlijk gezegd kende ik het hele merk niet.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • Beste antwoord

• rens-br

rens-br

rockhopper schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:10:
Het viel me vooral vies tegen hoe weinig dual sim telefoons er eigenlijk in Nederland zijn, en dan met name als je dus bv het met je abonnement wilt.
Leuk artikel wellicht voor je: reviews: Waarom niet elke dure telefoon dualsim heeft.
Om je wat op weg te helpen:
reviews: OnePlus 3T - Iets meer telefoon voor iets meer geld
[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie

Interessant leesvoer over de telefoon. Het toestel past ook mooi in je budget met 439 euro voor 64GB en 479 voor 128GB.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 31-03-2017 13:15 ]

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Topicstarter
Bedankt, ik zal ook dat topic even doorspitten, al wil ik natuurlijk ook weer niet dagen bezig zijn om alle replies door te nemen ;) Maar de openingspost en wat recentere replies zijn altijd nuttig natuurlijk. Ik zag in de vluchtigheid dat het in ieder geval aan alle dingen voldoet.

En dat dualsim verhaal ga ik ook even lezen, waarvoor dank.

Ik sta overigens nog steeds open voor feedback over de sony telefoons en of andere alternatieven.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Een ander alternatief te overwegen is het Britse merk Wileyfox, en dan met name de Sift 2X.
Dit zit wel duidelijk een klasse lager, maar kost ook bijna de helft, en valt binnen jou specificaties:
product: Wileyfox Swift 2X

Over Sony, ze ondersteunen actief de custom rom ontwikkeling, dus als je daar wat mee kunt, is het zeker te overwegen ook al is het een iets ouder model.

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:14
_/-\o_
Wou het ook al zeggen, OnePlus 3T+!
Lijkt me de perfecte kandidaat voor jou wensen.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:40

Tazzios

..

Heb je je eisen al eens in de pricewatch gegooid? Je hebt genoeg eisen en wensen dus vermoed dat er wel een bruikbaar(kort) lijstje uit komt.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm ik vind je budget en de eisen die je hebt redelijk scheef eerlijk gezegd...
Een Moto G5 van € 200 lijkt me al prima te voldoen bij al je eisen, met verwisselbare accu.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Topicstarter
swhnld schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:26:
Een ander alternatief te overwegen is het Britse merk Wileyfox, en dan met name de Sift 2X.
Dit zit wel duidelijk een klasse lager, maar kost ook bijna de helft, en valt binnen jou specificaties:
product: Wileyfox Swift 2X

Over Sony, ze ondersteunen actief de custom rom ontwikkeling, dus als je daar wat mee kunt, is het zeker te overwegen ook al is het een iets ouder model.
Wileyfox mist 5Ghz, dat is een reden om de voorkeur aan andere toestellen te geven. Het is wel een scherp geprijst toestel, dus als het budget veranderd misschien een die te overwegen is. (overigens ook nog nooit van deze gehoord. Ik zie dat de MM 'm ook heeft, dus toch eens in het echt bekijken.

Qua custom rom, dit is veel te lastig voor zowel mijzelf als m'n pa die ik dat al helemaal niet wil aandoen. Het moet uit de verpakking gewoon werken en de meest gangbare dingen (daar valt 5ghz wel onder, dat vind ik inmiddels toch wel de standaard) moeten er op zitten. Al het extra is niet ongewenst maar al snel overbodig.
Tazzios schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:33:
Heb je je eisen al eens in de pricewatch gegooid? Je hebt genoeg eisen en wensen dus vermoed dat er wel een bruikbaar(kort) lijstje uit komt.
Jazeker, maar dan zijn er erg veel opties. Een beetje bomen en het bos voor mijn gevoel. Ik wilde mijn vader die toch geen echte hoogvlieger is met electronica niet iets te moeilijks voorschotelen, vandaar dat ik zelf begon met Sony. Maar ik merk uit de reacties hier dat er op zich weinig reden is om daar vol voor te gaan.
Met name de oudere versies komen iets beter uit de verf terwijl de nieuwere nauwelijks meer leveren voor wel een meerprijs.
CLB schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:37:
Hmm ik vind je budget en de eisen die je hebt redelijk scheef eerlijk gezegd...
Een Moto G5 van € 200 lijkt me al prima te voldoen bij al je eisen, met verwisselbare accu.
Scheef in welke zin? Te veel budget voor de beperkte wensen?
Tja het kan wellicht goedkoper, maar zijn bedrijf gaat de telefoon betalen. Dus hoewel die Moto G5 een betere prijs heeft komt voor mij door met name de snellaad functie de Oneplus als beter uit de bus. Je hebt wel gelijk dat hij geen hoogvlieger nodig heeft, van de andere kant heeft hij absoluut een toestel nodig zonder 'gezeur' (vage pop ups, dingen die crashen zonder dat hij het begrijpt). Bedankt voor de toevoeging, als de budgetwensen veranderen is dit zeker een goede kandidaat.

Persoonlijk zou ik eerder nog naar een Zenfone 3 gaan, die zit qua budget er een beetje tussenin. (dit is er eentje die ik uit de pricewatch haalde, maar eigenlijk is vooral de zoom versie interessant (grote accu en goede camera) maar die is nog niet leverbaar.

@Clavis bedankt voor de toevoeging. Zoals ik al zei kende ik het merk niet. Het lijkt er ook op dat ze geen fysieke winkel hebben waar we eventueel het toestel zouden kunnen vasthouden, maar dat geeft op zich niet.

Ik ga maandag weer naar m'n ouders toe en ik zal de kandidaten voorleggen al staat op dit moment de oneplus op één.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Qua budget en wensen ja!
Asus ben ik nooit fan van, vrij veel bloatware, nooit fijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• KrazyJay
  • Laatst online: 12-11 23:24

KrazyJay

Mag ik ook even de aandacht vestigen op de Lenovo P2?

Tweakers review met een 8,5 als eindscore. Heeft deze week Android 7 gekregen waarmee de laatste ergerpuntjes zoals het out of sync zijn van geluid bij het beeld opgelost zijn. Batterij gaat gemakkelijk 3 dagen mee, 5.5" Oled, dual SIM, staat vrijwel constant in de top 5 van meest-populaire toestellen in de Pricewatch, en dan nog eens minder dan 300€.

[ Voor 20% gewijzigd door KrazyJay op 31-03-2017 17:42 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Als budget niet uitmaakt, dan de Oneplus 3T, ik heb zelf de 3 en ben er erg blij mee.

Verwijderd

Op een goedkopere noot: De Xiaomi Redmi 4 is dualsim en erg leuk voor de wat minder zware gebruiker. Goed gebouwd, vingerafdrukscanner en alles, kost ook nog geen 150 euro.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2017 18:28 ]

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Topicstarter
KrazyJay schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:39:
Mag ik ook even de aandacht vestigen op de Lenovo P2?

Tweakers review met een 8,5 als eindscore. Heeft deze week Android 7 gekregen waarmee de laatste ergerpuntjes zoals het out of sync zijn van geluid bij het beeld opgelost zijn. Batterij gaat gemakkelijk 3 dagen mee, 5.5" Oled, dual SIM, staat vrijwel constant in de top 5 van meest-populaire toestellen in de Pricewatch, en dan nog eens minder dan 300€.
Deze heb ik overwogen maar viel eigenlijk af omdat iedereen klaagt over de slechte camera kwaliteit. De update naar 7 is dan natuurlijk weer wel een voordeel. Nadeel van deze is het 'beperkte' geheugen bij dual sim, immers het is of/of. Maar ik zal ook deze meenemen als potentiële kandidaat.
swhnld schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 18:17:
Als budget niet uitmaakt, dan de Oneplus 3T, ik heb zelf de 3 en ben er erg blij mee.
Duidelijk een meerderheid voor dit toestel dus.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 18:28:
Op een goedkopere noot: De Xiaomi Redmi 4 is dualsim en erg leuk voor de wat minder zware gebruiker. Goed gebouwd, vingerafdrukscanner en alles, kost ook nog geen 150 euro.
Hoewel ik voor mezelf nog wel een gokje aan durf met een Chinaphone, wil ik dat mijn vader toch niet aandoen. Het is onder meer het vertrouwen in en afhandelen van garantie dat bij hem meespeelt. Ik weet verder ook niet of deze toestellen een fatsoenlijke Nederlandstalige OS/rom hebben draaien en of ze regelmatig updates krijgen. Qua prijs en specs is het wel een goed toestel verder. Een ander punt is natuurlijk de 4G band die met die Chinese toestellen niet altijd even duidelijk aanwezig is. In zijn geval gaat het om KPN mocht dat wat uitmaken. Desalniettemin bedankt voor de suggestie.

Het rijtje tot nu toe in volgorde van waarschijnlijkheid:
Oneplus 3T
Lenovo P2
'een sony' dual sim
de budgettoestellen G5 > wileyfox > chinafoon Redmi 4.

• KrazyJay
  • Laatst online: 12-11 23:24

KrazyJay

rockhopper schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:04:
[...]

Deze heb ik overwogen maar viel eigenlijk af omdat iedereen klaagt over de slechte camera kwaliteit. De update naar 7 is dan natuurlijk weer wel een voordeel. Nadeel van deze is het 'beperkte' geheugen bij dual sim, immers het is of/of. Maar ik zal ook deze meenemen als potentiële kandidaat.

[...]
De camera valt op zich wel mee, hoor. Natuurlijk, komende van een Lumia 950 is het minder, maar de foto's die ik gedurende de dag trek op het werk zijn goed genoeg om te zien wat ik moet zien. Het is vooral met de native camera-app bij weinig licht dat het moeite heeft met scherpstellen. Maar, je kunt natuurlijk altijd open camera of camera FX installeren die het dan een stuk beter doen (maar ook zwaarder zijn in gebruik).

De 32GB is hetzelfde als wat Apple sinds een maand pas standaard in hun telefoons stopt, voorheen was dat 16GB. 32GB is eigenlijk niet heel weinig, een vol geheugen zal je niet snel hebben, maar natuurlijk is dat wel een punt om rekening mee te houden als er een tweede SIMkaart in moet ten koste van een MicroSDkaart.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
rockhopper schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:18:

Tja het kan wellicht goedkoper, maar zijn bedrijf gaat de telefoon betalen.
Ik pik deze zin er even tussenuit. Heb je je vader al gevraagd, of het bedrijf nog bepaalde eisen stelt?
Er zijn n.l. bedrijven (bijv. waar m'n man werkt), die dan ivm de boekhouding eisen, dat het toestel bij een Nederlandse winkel wordt gekocht, met een Nederlandse factuur.
Mocht dat 't geval zijn, kun je de meeste Chinese telefoons alvast vergeten.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Topicstarter
Marly schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 01:29:
[...]
Ik pik deze zin er even tussenuit. Heb je je vader al gevraagd, of het bedrijf nog bepaalde eisen stelt?
Er zijn n.l. bedrijven (bijv. waar m'n man werkt), die dan ivm de boekhouding eisen, dat het toestel bij een Nederlandse winkel wordt gekocht, met een Nederlandse factuur.
Mocht dat 't geval zijn, kun je de meeste Chinese telefoons alvast vergeten.
Goed punt, maar zoals ik al zei wil ik sowieso geen Chinees toestel. Aankoop binnen Europa met 'westerse' toestellen zie ik in principe wel zitten. Maar vooralsnog zijn nummer 1, 2 en 3 op de lijst allemaal toestellen die in meer en mindere mate goed in Nederland verkrijgbaar zijn. Zover ik weet zijn er geen specifieke eisen van de boekhouding, maar we zullen sowieso voor aankoop even moeten overleggen ;)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

rockhopper schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:04:
Hoewel ik voor mezelf nog wel een gokje aan durf met een Chinaphone, wil ik dat mijn vader toch niet aandoen.
Waar denk je dat Samsungs en Iphones in elkaar worden geschroefd?
Het is onder meer het vertrouwen in en afhandelen van garantie dat bij hem meespeelt.
Loopt gewoon via de verkopende partij
Ik weet verder ook niet of deze toestellen een fatsoenlijke Nederlandstalige OS/rom hebben draaien en of ze regelmatig updates krijgen.
Updates zijn evengoed een probleem bij partijen als Samsung en HTC.
Nederlandse taal kun je eventueel via andere wegen nog wel fixen.

[quote{Qua prijs en specs is het wel een goed toestel verder. Een ander punt is natuurlijk de 4G band die met die Chinese toestellen niet altijd even duidelijk aanwezig is.[/quote]
Kun je natuurlijk gewoon checken voordat je tot aankoop overgaat

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:03
Huawei P10 Lite ?
Staat bij KPN in hun lijst en is volgens de Tweakers-specificatie dualsim, maar op de KPN website staat dit niet vermeld.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:54
Maar wat beviel je vader aan de Sony, wat neem ik aan ook een android-telefoon was? Is het de skin/ launcher of iets anders? En is hij bekend met dualsim of nog niet, wil hij op beide nummers whatsappen o.i.d?

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Topicstarter
Switchie schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 01:50:
[...]
Waar denk je dat Samsungs en Iphones in elkaar worden geschroefd?
[...]
Loopt gewoon via de verkopende partij
[...]
Updates zijn evengoed een probleem bij partijen als Samsung en HTC.
Nederlandse taal kun je eventueel via andere wegen nog wel fixen.

Kun je natuurlijk gewoon checken voordat je tot aankoop overgaat
Bedankt voor je reactie, het punt van Chinaphone is niet zozeer waar ze gemaakt worden maar meer alle rompslomp eromheen. Ik vond mezelf wel duidelijk hierin waarom, zoals garantie via het buitenland is allemaal veel te veel gedoe voor hem, net zoals andere handmatige stappen die doorlopen moeten worden voordat een toestel voor hem gebruiksklaar is. En omdat het bedrijf betaalt is de belangrijkste reden om voor een Chinaphone te gaan (de prijs) minder relevant dan wanneer je het uit eigen portemonnee betaald.
lukadad schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 02:11:
Huawei P10 Lite ?
Staat bij KPN in hun lijst en is volgens de Tweakers-specificatie dualsim, maar op de KPN website staat dit niet vermeld.
Mijn ervaring met Huawei, ooit kort een toestel van gehad, was matig. Komt er de twijfel bij van wel/niet dual sim, waarschijnlijk dus ter opoffering van sd-slot (als het überhaupt kan). Of er zijn natuurlijk weer twee versies in omloop. Mocht het wel met dual sim bij KPN verkrijgbaar zijn is dat misschien weer een pré. Maar het toestel is erg nieuw in die zin is er nog maar weinig info over en zoals gemeld een toestel dat het gewoon doet (en dus al een beetje de kinderziektes eruit heeft) heeft dan ook weer de voorkeur. Ik neem 'm wel mee in de lijst, waarvoor dank!
Spiff schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:06:
Maar wat beviel je vader aan de Sony, wat neem ik aan ook een android-telefoon was? Is het de skin/ launcher of iets anders? En is hij bekend met dualsim of nog niet, wil hij op beide nummers whatsappen o.i.d?
Sony werkte voor hem goed, dat was zijn eerste smartphone, dus een lange weg doorlopen om van een nokia "ik kan alleen bellen en gebeld worden" dumbphone naar een android te gaan. Inmiddels kan hij zichzelf er aardig mee redden. Hij heeft geen vergelijkingsmateriaal en ik woon niet zo dichtbij dat ik dagelijks helpdesk kan zijn, vandaar dat ik als startpunt Sony toestellen had. Bekende skin, bekende layout en verder geen speciale reden. Hij staat open voor andere merken, dus eventueel zal ik zelf er een launcher op zetten (Nova ofzo) mocht het allemaal mislukken bij een ander merk.

Hij is verder niet bekend met dual-sim (wel het concept, maar geen persoonlijke ervaring), en waarschijnlijk zal er ook wel op beide nummers ge-whatsappd worden. Is hier nog iets bijzonders voor nodig? Want je snijd een belangrijk punt aan wat dat betreft.

[ Voor 19% gewijzigd door rockhopper op 01-04-2017 11:58 ]

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:54
Ben niet zelf bekend met dualsim op android maar whatsapp zonder truukjes met thirdparty apps gaat vziw geen tweede nummer registreren...

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-11 12:49
Je kunt ook nog even kijken naar de Moto Z Play, ook een dual sim met zeer uitstekende accuduur en best goed geprijsd. Bovendien ruimte dus voor 2 simkaartjes, micro-sd kaart en heeft nu ook Android 7.0.

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

EnnaN

Toys in the attic

Helaas heeft KPN geen enkel dual sim toestel, dus betaling via abonnement is geen optie.
Das natuurlijk niet helemaal waar, je kan ook bij een 3rd party kopen? Abonnement is gewoon bij KPN dan, maar het toestel koop je dan bij een andere partij:

https://www.belsimpel.nl/...p10-lite-black/abonnement

sig

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties, het is uiteindelijk de Oneplus 3T geworden (Midnight Black edition).
Helaas inmiddels niet direct op voorraad, maar over een weekje gaat ie verzonden worden.

Pagina: 1