Mijn vraag
ik ga binnenkort vehuizen naar een huis van circa 200 vierkantemeter, met een stuk land van circa 2000 vierkante meter, ik zocht hier de beste netwerk setting voor onder de 1000 euro
Relevante software en hardware die ik ga gebruiken
25+ draadloze apparaten
32 1gb/s lan aansluitingen voor pc's laptops tv en speelapparaten
200mb/s ziggo internet
Wat ik al gevonden heb
netgear nighthawk x8 + switches
netgear nighthawk x10 + switches
edit

het groene gebied is het perceelgrond, het rode puntje is waar de huidige kabelaansluiting/meterkast bevindt.
vanuit daar worden de 32 utp kabels door de muren getrokken naar de juiste kamers.
de begane grond bestaat voorname uit stenen en betonnen muren met dubbelglas eerste-verdieping/zolder bestaat uit gipsplaten met hout.
ik ga binnenkort vehuizen naar een huis van circa 200 vierkantemeter, met een stuk land van circa 2000 vierkante meter, ik zocht hier de beste netwerk setting voor onder de 1000 euro
Relevante software en hardware die ik ga gebruiken
25+ draadloze apparaten
32 1gb/s lan aansluitingen voor pc's laptops tv en speelapparaten
200mb/s ziggo internet
Wat ik al gevonden heb
netgear nighthawk x8 + switches
netgear nighthawk x10 + switches
edit

het groene gebied is het perceelgrond, het rode puntje is waar de huidige kabelaansluiting/meterkast bevindt.
vanuit daar worden de 32 utp kabels door de muren getrokken naar de juiste kamers.
de begane grond bestaat voorname uit stenen en betonnen muren met dubbelglas eerste-verdieping/zolder bestaat uit gipsplaten met hout.
[ Voor 31% gewijzigd door voultex op 04-04-2017 16:06 . Reden: toevoegingen ]