Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
World of warcraft, League of Legends, programmeren (maar dat pakt nu niet veel resources) en streamen. Ik heb eigenlijk al een deftige pc maar vrij oud. Ik merk vaak fps drops bij het gamen of beeld dat soms 3s blijft hangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik gok op een maximum van ongeveer 1000€, ik zal de stukken toch waarschijnlijk per maand enkelen kopen dus moest het iets meer zijn dan zalk er wss niet over vallen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 26" schermen die ik op de pc wil kunnen aansluiten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn processor en videokaart de belangrijkste componenten zijn. Verder genoeg schijfruimte.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet zoveel uit, heb iets gehoord van de ryzen processoren maar weet er niet genoeg van om te weten of dit een must is?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nowp
Ga je overklokken?
Nowp
Wat verwacht je van ons?
Een build
Heb momenteel onderstaande build maar die kan wel iets straffer denk ik
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
World of warcraft, League of Legends, programmeren (maar dat pakt nu niet veel resources) en streamen. Ik heb eigenlijk al een deftige pc maar vrij oud. Ik merk vaak fps drops bij het gamen of beeld dat soms 3s blijft hangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik gok op een maximum van ongeveer 1000€, ik zal de stukken toch waarschijnlijk per maand enkelen kopen dus moest het iets meer zijn dan zalk er wss niet over vallen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 26" schermen die ik op de pc wil kunnen aansluiten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn processor en videokaart de belangrijkste componenten zijn. Verder genoeg schijfruimte.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet zoveel uit, heb iets gehoord van de ryzen processoren maar weet er niet genoeg van om te weten of dit een must is?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nowp
Ga je overklokken?
Nowp
Wat verwacht je van ons?
Een build
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 204,- | € 204,- |
| 1 | MSI B250 GAMING M3 | € 123,19 | € 123,19 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 255,95 | € 255,95 |
| 1 | Enermax Ostrog Wit / Zwart | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,51 | € 22,51 |