Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming pc -> Streaming

Pagina: 1
Acties:

• Bever87
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
World of warcraft, League of Legends, programmeren (maar dat pakt nu niet veel resources) en streamen. Ik heb eigenlijk al een deftige pc maar vrij oud. Ik merk vaak fps drops bij het gamen of beeld dat soms 3s blijft hangen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik gok op een maximum van ongeveer 1000€, ik zal de stukken toch waarschijnlijk per maand enkelen kopen dus moest het iets meer zijn dan zalk er wss niet over vallen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 26" schermen die ik op de pc wil kunnen aansluiten

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn processor en videokaart de belangrijkste componenten zijn. Verder genoeg schijfruimte.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet zoveel uit, heb iets gehoord van de ryzen processoren maar weet er niet genoeg van om te weten of dit een must is?

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nowp

Ga je overklokken?
Nowp

Wat verwacht je van ons?
Een build :D Heb momenteel onderstaande build maar die kan wel iets straffer denk ik

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7500 Boxed€ 204,-€ 204,-
1MSI B250 GAMING M3€ 123,19€ 123,19
1MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G€ 255,95€ 255,95
1Enermax Ostrog Wit / Zwart€ 56,95€ 56,95
1be quiet! Pure Rock Slim€ 22,51€ 22,51
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16€ 119,-€ 119,-
1Corsair CX450M€ 54,-€ 54,-
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 92,30€ 92,30
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 927,90

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Prima build, het moederbord zou iets goedkoper kunnen, maar je wilt waarschijnlijk iets wat er ook een beetje toonbaar uit ziet.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Je hebt het over genoeg schijfruimte.
1 SSD van 275gb zie ik persoonlijk niet als genoeg.
Misschien nog een harddisk erbij van 1 á 2 TB? Daar word je niet arm van.
Zoiets bijvoorbeeld: pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB

[ Voor 28% gewijzigd door NO_Excuses op 30-03-2017 13:28 ]

• Bever87
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
John Rambo schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:23:
Prima build, het moederbord zou iets goedkoper kunnen, maar je wilt waarschijnlijk iets wat er ook een beetje toonbaar uit ziet.
Ja of iets waar ik later nog ietswat uitbreiding aan kan toevoegen.

Mijn schrijfruimte is hier idd wat laag, die was ik vergeten toevoegen! ;)

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
Dat moederbord is erg duur voor wat het biedt. Er zit nieteens een RAID controller op maar het bord kost wel meer dan 100 euro...
(RAID: Redundant Array of Independent Drives. Je kunt drives in RAID 0 zetten waardoor windows ze samen als 1 schijf ziet met hun opslag opgeteld. Ook zijn de drives bijna twee keer zo snel in lezen en schrijven samen. Let op, als een van de twee drives ermee kapt, is alle data foetsie. Er is ook RAID 1 waarbij de drives een spiegeltje van elkaar zijn en je dus altijd een back up hebt. RAID 10 is een combinatie van die twee met behulp van 4 harddrives. RAID 5 is een geval apart. Je koppelt 3+ harddrives aan elkaar van dezelfde grootte en je krijgt de opslagruimte van alle drives opgeteld -1 drive. één willekeurige drive in het stel kan uitvallen en dan is er geen enkele data verloren. Gewoon de kapotte drive wisselen voor een werkende en klaar)

Voor die prijs:
pricewatch: ASRock Fatal1ty H270 Performance
pricewatch: MSI H270 Gaming M3