Is nog niet eens gehikt voor de Galaxy S8
Note: Support Fast Wireless charging Model is only: S7 / S7 edge / S6 edge plus / Note 5. Output: 9V 1.67A and 5V 2A.
SuccesW84 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 22:49:
Maakt niks uit, werkt gewoon. Alleen voor S6 kun je beter een andere gebruiken i.v.m. fast charge.

Maar er zijn vele neppers in omloop dus weet wat je koopt
W84 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:13:
Oh, haha. Nog niet de bestelling afgerond. Deze werkt dan ook niet of wel?
http://s.aliexpress.com/YNbeuYjA
[ Voor 64% gewijzigd door beezjeh op 22-04-2017 23:20 ]
ik zou maar oppassen met zulke linkjes te posten ... en dan ook nog beweren dat ze origineel zijnW84 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:13:

Je gaat toch geen telefoon van 800a900 euro kopen en dan bezuinigen op een oplader van 10 15 euro???
En je weet dat veel van die verkopers de fabrikanten zijn? Als het hier in de winkel ligt en "officieel" verkocht wordt betaal je... eh, wat meer zegmaar. Er zit ongetwijfeld namaak tussen, maar die vallen wel op door negatieve feedback.
Deze shit kan gewoon niet echt zijn voor die prijs.W84 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:13:
Dat weet je voorzf niet totdat je het in handen hebt gekregenpappaleone schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:34:
[...]
Deze shit kan gewoon niet echt zijn voor die prijs.
Vorig jaar in juni heb ik deze lader gekocht voor 20 dollar via Ebay en in mijn geval was het geen nepper maar het komt zeer veel voor dat het wel zo is.
Google helpt me er niet mee namelijk.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik bestel al jaren al mijn screenprotectors (voor de camera, smartphone etc.) bij schutzfolien24 in Duitsland. Ook voor de S8 hebben zij een ruim aanbod screenprotectorsGilb1 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:27:
Heeft iemand al ervaring met de screenprotector Panzerglass voor de.S8 (plus)? Ik ben met name benieuwd of hij te gebruiken is in combinatie met de Case-Mate Zwarte Tough Mag Case.
Klinkt veel beter dan ChinaLongShave schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:51:
[...]
Ik bestel al jaren al mijn screenprotectors (voor de camera, smartphone etc.) bij schutzfolien24 in Duitsland. Ook voor de S8 hebben zij een ruim aanbod screenprotectors
Ik ben hem al kwijt Grr
Die werkt met de S8. Ik heb em gekocht voor mijn S6 en werkt nu ook voor de S8. Weliswaar geen quick charge maar voor de nacht prima.W84 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:13:
Ik heb em in NL gekocht in de aanbieding voor € 20,- dus die Chinese variant kan prima de originele zijn.
Model nr EP-TA20EBEpappaleone schreef op zondag 23 april 2017 @ 02:05:
Weet iemand het originele nummer van de oplader voor de S8+??
Ik ben hem al kwijt Grr
Die is wel van een S8, maar is volgens mij hetzelfde als de S8+
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ongetwijfeld, maar ik zou gewoon de originele oplader gebruiken (als ik jou was)...Ballantines schreef op zondag 23 april 2017 @ 08:03:
Kun je de Apple thuislader ook gebruiken voor de s8? Beetje zonde als ik ze allemaal weg zou moeten doen.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
ThanksTinusTegengas schreef op zondag 23 april 2017 @ 07:40:
[...]
Model nr EP-TA20EBE
Die is wel van een S8, maar is volgens mij hetzelfde als de S8+
Bij een NL shop nu gevonden voor 15,-. Weliswaar een witte, maar daar kan ik wel mee leven. Ik neem aan dat ik de lader van m'n Note 4 of S4 kan gebruiken?Morpheus2003 schreef op zondag 23 april 2017 @ 07:39:
[...]
Die werkt met de S8. Ik heb em gekocht voor mijn S6 en werkt nu ook voor de S8. Weliswaar geen quick charge maar voor de nacht prima.
Ik heb em in NL gekocht in de aanbieding voor € 20,- dus die Chinese variant kan prima de originele zijn.
Ja aansluiting is micro usb.W84 schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:02:
[...]
Bij een NL shop nu gevonden voor 15,-. Weliswaar een witte, maar daar kan ik wel mee leven. Ik neem aan dat ik de lader van m'n Note 4 of S4 kan gebruiken?
Omdat je nu als een stand kan gebruiken en dus een dubbele bodem heeft, maakt het het dan veel dikker/zwaarder (t.o.v. de vorige clear view van S6 en S7?)
Led cover opzich ook wel grappig... alleen nadeel is dat je niet ziet wie er belt (dacht ik)
Ik heb de led cover je ziet wel dat er gebeld wordt inderdaad geen nummer. Je kunt wel opnemen zonder de cover te openen. En verder kun je aan telefoonnummers een eigen icoon meegeven. Deze zie je dan als iemand belt zodat je toch weet wie het is.Eek2nd schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:33:
Hoe is de Clear View cover?
Omdat je nu als een stand kan gebruiken en dus een dubbele bodem heeft, maakt het het dan veel dikker/zwaarder (t.o.v. de vorige clear view van S6 en S7?)
Led cover opzich ook wel grappig... alleen nadeel is dat je niet ziet wie er belt (dacht ik)
Dus moet je alle icoontjes bij de personen onthouden ^-^"
En onbekend/anoniem zie je pas als je open klapt.. (niet heel veel moeite though)
Glad ding, al 3 keer bijna uit mn handen geglipt.. wel een backcover van Baseus onderweg.. maar zo'n chinese vliegtuig doet er paar dagen/weken over om in NL te komen
Dan zie ik pas hoe die staat op de S8
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik heb deze toch ook maar besteld.
toevallig ook Baseus @Eek2nd
Vraag mij altijd af hoe zoiets werkt?ppeterr schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:02:
https://www.aliexpress.co...Air-Vent/32784159363.html
Ik heb deze toch ook maar besteld.
toevallig ook Baseus @Eek2nd
Blijft je telefoon gwn aan plakken?
Of een magneet (en moet je dan iets aan jouw telefoon plakken, zodat die magneet aan jouw telefoon plakt)?
Stop mn telefoon altijd in de cupholder... maar die ligt onder de pook, dus niet altijd ideaal
precies, ik gooide hem altijd in een bakje, of op de stoel naast mij....Eek2nd schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:06:
[...]
Vraag mij altijd af hoe zoiets werkt?
Blijft je telefoon gwn aan plakken?
Of een magneet (en moet je dan iets aan jouw telefoon plakken, zodat die magneet aan jouw telefoon plakt)?
Stop mn telefoon altijd in de cupholder... maar die ligt onder de pook, dus niet altijd ideaal
ik zie op youtube dat dit wel zal voeldoen. Och 8 euro....ik ga het zien
In mijn spigen back case zit een speciaal plekje om eventueel een plaatje
te stoppen van ijzer die je er bij krijgt.
Icic.. Hopen dat het magneet sterk genoeg is, dat de telefoon niet af donderd bij een hoge drempel ofzo (En magneet de sensoren enzo van de telefoon noet beinvloed)ppeterr schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:08:
[...]
precies, ik gooide hem altijd in een bakje, of op de stoel naast mij....
ik zie op youtube dat dit wel zal voeldoen. Och 8 euro....ik ga het zien
In mijn spigen back case zit een speciaal plekje om eventueel een plaatje
te stoppen van ijzer die je er bij krijgt.
Ik zou niet zo gauw een magneet tegen mijn telefoon houden, eerlijk gezegd.Eek2nd schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:13:
[...]
Icic.. Hopen dat het magneet sterk genoeg is, dat de telefoon niet af donderd bij een hoge drempel ofzo (En magneet de sensoren enzo van de telefoon noet beinvloed)
haha, ik geloof dat ik dat nog niet eens zou doen na een fles Vodka leeg te hebben gedronkenjagermeister schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:31:
[...]
Ik zou niet zo gauw een magneet tegen mijn telefoon houden, eerlijk gezegd.
Ik heb er een glasplaatje op mijn S8 laten zetten en de verkoper vertelde mij dat er geen hoesje op kan omdat die het glasplaatje omhoog duwt
Wat hebben jullie voor bescherming op jullie Galaxy s8?
Ik gebruik zelf een Spigen Tough Armor hoesje voor mijn S8+ zonder screenprotector. Casefriendly screenprotector is nog onderweg; besteld via AliExpress.schoorl84 schreef op zondag 23 april 2017 @ 21:55:
Hallo ik heb een vraag:
Ik heb er een glasplaatje op mijn S8 laten zetten en de verkoper vertelde mij dat er geen hoesje op kan omdat die het glasplaatje omhoog duwt
Wat hebben jullie voor bescherming op jullie Galaxy s8?
Welke?NickAlan schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:01:
[...]
Ik gebruik zelf een Spigen Tough Armor hoesje voor mijn S8+ zonder screenprotector. Casefriendly screenprotector is nog onderweg; besteld via AliExpress.
Ok! Ik ben op zoek naar een gewone screenprotector, ook voor de edges (niet van gehard glas).
Deze zijn dan sowieso 'case-friendly'?
Kost je 20 euro maar is gewoon goed genoeg, ik gebruik zelf een UAG en dr ClearPlex is case friendly.
beezjeh schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:17:
Allen die een screenprotector nodig zijn ga gewoon heen naar de Media Markt er laat er een ClearPlex opzetten!!
Kost je 20 euro maar is gewoon goed genoeg, ik gebruik zelf een UAG en dr ClearPlex is case friendly.
Dat ligt eraan. Waarschijnlijk niet maar misschien wel. Is afhankelijk van het hoesje en screenprotector.schoorl84 schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:43:
Dus ik heb nu alleen alleen een glasplaatje op laten zitten en schijnbaar kan er dan geen hoesje omheen
Vorig week woensdag was er nog maar 1 optie beschikbaar en vrijdag had hun systeem al een update gehad. Maar je blijft er garantie op houden en ze vervangen het altijd kosteloos zonder problemen(in Groningen dan).schoorl84 schreef op zondag 23 april 2017 @ 22:32:
Ik heb dat clearplex gedaan met een spiegen hoesje binnen een paar uur krulden de randjes om van de clearplex om door de case
[...]
UAG is vrij grof, heb dus een nieuwe er op laten zetten eergisteren en mijn scherm is goed beschermd tegen krassen.
[ Voor 4% gewijzigd door beezjeh op 23-04-2017 22:48 ]
Zouden deze oordoppen 70 euro waard zijn?
Van het merk AKG
ze klinken prima, maar voor zover ik me kan herinneren niet beter dan Sennheise CX300 dopjes, die een stuk goedkoper zijn (zijn ook al wat ouder, vermoedelijk is er nu wel meer concurentie).
Ik verwacht dat je met wat zoeken en reviews lezen genoeg dopjes kan vinden van 30-50 euro van vergelijkbare kwaliteit.
(maar voor wat het waard is, als bijgeleverde dopjes is er volgens mij niks beters op dit moment)
Verwijderd
https://www.gpelstore.com...ector?variant=41192568403
ik heb op youtube een paar reviews gezien en deze schijnt met een hoesje te passen??
ik heb de clearview standing cover maar zou ook graag mn voorkant beschermen....
Ho, stop! Komt gewoon uit de Samsung fabriek (tenminste, ergens uit een Chinese fabriek gok ik) en ze zijn tuned by AKG.schoorl84 schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:36:
Ja klopt de dopjes zijn echt hele goeie
Van het merk AKG
Verwijderd
zit ik ook naar te kijken. Ga je je telefoon alleen met zo'n skin gebruiken? Of als nog een hoesje/case erbij?Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:34:
Tip!Vandaag de nieuwe dbrand skin (black dragon) besteld!Prachtige skin met veel grip!Vandaag 20% korting!
waar heb je het besteld?Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:34:
Tip!Vandaag de nieuwe dbrand skin (black dragon) besteld!Prachtige skin met veel grip!Vandaag 20% korting!
Ik gebruik namelijk nooit een case, maar wil wel een tempered glas protector
Ik heb de CX300 II en die klinken toch echt wel anders. De AKG klinkt neutraler dan de extreem V-shaped CX300. (lees bass treble)Prulleman schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:42:
ze maken reclame dat het $ 99 dopjes zijn. ze zijn van prima kwaliteit, er staat AKG op, maar voor de volledigheid, ze zijn "getuned" door AKG en (volgens mij) geproduceerd door samsung zelf.
ze klinken prima, maar voor zover ik me kan herinneren niet beter dan Sennheise CX300 dopjes, die een stuk goedkoper zijn (zijn ook al wat ouder, vermoedelijk is er nu wel meer concurentie).
Ik verwacht dat je met wat zoeken en reviews lezen genoeg dopjes kan vinden van 30-50 euro van vergelijkbare kwaliteit.
(maar voor wat het waard is, als bijgeleverde dopjes is er volgens mij niks beters op dit moment)
Heb ook de Sennheiser Momentum in ear en die is wat verfijnder maar ik vind ze kwalitatief best goed maar pasvorm is heel belangrijk is me opgevallen.
https://www.gsmpunt.nl/ho...-galaxy-s8-crystal-clear/
Heb de kleur grey gekozen, dus dan wil ik de kleur wel mooi laten uitkomen
Of zouden jullie een andere aanraden ?
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
ik heb deze in bestelling staan, komt uit china, en heeft 12 euro verzendkosten.Frank!in schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:22:
Ik twijfel nog of ik deze ga kopen: https://www.amazon.de/Kle...rds=samsung+s8+panzerglas
Vraag me altijd af wat het verschil nou is bij die merken. Deze zijn 13 euro, maar in nederland van een ander merk zijn ze weer 25 euro.
ja ja, kan nog wel even duren denk ik voor hij er is, maar dan laat ik het weten hoe hij is
(zo goede morgen, dacht dat ik op de laatste posting reageerde, maar was laatste van page 1)

[ Voor 7% gewijzigd door ppeterr op 25-04-2017 08:47 ]
Verwijderd
Op de site van dbrand.Duurt wel 2 weken voor dit hier is maar is de moeite om te wachten.Weg met vingerafdrukken.
Verwijderd
Weet ik nog niet goed,ga nu case bestellen (s8+ komt vrijdag) en zal wel zien als skin er is.Mooier zo dan zonder case maar als ie valt....Geert1976 schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:53:
[...]
zit ik ook naar te kijken. Ga je je telefoon alleen met zo'n skin gebruiken? Of als nog een hoesje/case erbij?
Panzerglass bij de mediamarkt ook geprobeerd.038Robijno schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 19:55:
[...]
Ik raad het jou ook af.. Ik heb er € 30 voor betaald bij mediamarkt.
Wel een ander merk (cellulair line).
Telkens als je op het glas drukte aan de bovenkant en onderkant hoor je een plastic geluid, erg irritant. En ik had hem er precies goed opgelegd.
Zelfs folie past niet eens. De zijkanten plakken niet!
NIET DOEN!
Scherm reageert erg wollig en een swipe down op de notificatiebalk werkt uberhaupt niet.
Dank je. Ik zie dat ze voor de S8 wel 10 verschillende soorten hebben....LongShave schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:51:
[...]
Ik bestel al jaren al mijn screenprotectors (voor de camera, smartphone etc.) bij schutzfolien24 in Duitsland. Ook voor de S8 hebben zij een ruim aanbod screenprotectors
Dat moet nog blijken, heb hem nog niet ontvangen. Maar ik denk wel dat het makkelijk gaat zijn, want een glazen protector is nooit zo moeilijk te bevestigen.
Als er maar geen luchtbellen komen...NickAlan schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:20:
[...]
Dat moet nog blijken, heb hem nog niet ontvangen. Maar ik denk wel dat het makkelijk gaat zijn, want een glazen protector is nooit zo moeilijk te bevestigen.
Weet iemand hoe ik een foto van het hoesje kan plaatsen?
Is echt rotzooiCrew One schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:55:
[...]
Panzerglass bij de mediamarkt ook geprobeerd.
NIET DOEN!
Scherm reageert erg wollig en een swipe down op de notificatiebalk werkt uberhaupt niet.
Zorgt dit ook voor extre goede grip om je telefoon? Dat is wat ik vooral mis.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:08:
[...]
Op de site van dbrand.Duurt wel 2 weken voor dit hier is maar is de moeite om te wachten.Weg met vingerafdrukken.
Ja zeker weten. Ik heb nu een skin van slickwraps op de achterkant. Gewoon een concurrent van dbrand. Helemaal top want je telefoon blijft nu gewoon liggen op een schuin vlak ipv dat hij weg glijdt door het glas. De telefoon is nog niet binnen, maar ik heb wel al een skin besteldjopie schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:24:
[...]
Zorgt dit ook voor extre goede grip om je telefoon? Dat is wat ik vooral mis.
ben erg benieuwd naar je bevindingen !!schoorl84 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:45:
Ik heb eindelijk een hoesje gevonden die met een glasplaatje kan
Weet iemand hoe ik een foto van het hoesje kan plaatsen?
Hier een spigen slim fit, en panzer glass case friendly moet nog komen.
Laat maar zien !
Verwijderd
Ik heb van een medewerker bij de Mediamarkt onlangs gehoord dat ze voor 5 euro de bij hun gekochte screenprotector er op plaatsen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:04:
Kan je bij mediamarkt nederland een screenprotector laten plaatsen met zo'n apparaat dat protector erop zet.Iemand ervaring hiermee?
Overigens, je moet je afvragen of je je geld überhaupt wilt uitgeven aan een (dure) screenprotector:
http://www.theverge.com/c...ld-glass-screen-protector
Ik heb het nu en het is helemaal top
Celly GELSKIN690 5.8'' Mobiele-telefoonhoes Transparant mobiele telefoon behuizingen https://go.bol.com/p/9200000075784806
[ Voor 43% gewijzigd door schoorl84 op 25-04-2017 20:37 ]
NIET DOEN TROEPVerwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:04:
Kan je bij mediamarkt nederland een screenprotector laten plaatsen met zo'n apparaat dat protector erop zet.Iemand ervaring hiermee?
Zie eerdere reactie's
Ik overweeg zelfs om helemaal geen screenprotector te nemen. Zie mijn vorige post met de link naar het artikel.
Was ik zeer tevreden over.
Ik heb een pleuris hekel aan cases (merendeel zijn plastic condooms, bulky en 99% van de cases zijn gewoonweg spuuglelijk), maar dit is ECHT een zeer aan te raden hoesje voor de minimalisten onder ons.
Ik had hiervoor de Spigen Thin Fit voor mijn S8. Deze Cafele is nog veel dunner, je hebt werkelijk niet eens door dat er een hoesje om heen zit. Tevens kan ik zelfs met deze Cafele case beter uit de voeten (unlocken gaat dus veel beter) dan mijn Spigen Thin Fit.
Nogmaals, dit hoesje biedt enkel bescherming tegen krasjes. Voor mij meer dan genoeg,
€4,25 heb ik er voor betaald.
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.yiBDje
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 25-04-2017 22:05 ]
ik heb de panzerglass al weggedaan bij het vuilCrew One schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:55:
[...]
Panzerglass bij de mediamarkt ook geprobeerd.
NIET DOEN!
Ik heb geen ervaring met een apparaat wat de screenprotector er op plakt, wel met een medewerker van de Mediamarkt die een screenprotector voor mijn S7 Edge liet uitsnijden uit een stuk folie door een snijplotter, en vervolgens deze met de hand op mijn S7 Edge heeft geplakt. Ik heb daar hele goeie ervaring mee, hij zit er nu ongeveer 3 maanden op en is nog steeds super mooi...Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:04:
Mocht hij ooit wel lelijk worden dan ga ik het meteen weer laten doen...
Verwijderd
Ik had deze ook gezien. Eerst had ik een zachte maar helemaal waardeloos. In het midden is het totaal niet stevig waardoor hij doorbuigt met pakken. Je kan dan beter een hard case hebben. Nu heb ik deze besteld.Geert1976 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:02:
wow! vandaag mijn ultra dunne Cafele case binnen via AliExpres. Dit is écht een onwijs strak ulta (!!) dun hoesje. Ik heb ook dit zelfde hoesje voor mijn iPhone 7.
Was ik zeer tevreden over.
Ik heb een pleuris hekel aan cases (merendeel zijn plastic condooms, bulky en 99% van de cases zijn gewoonweg spuuglelijk), maar dit is ECHT een zeer aan te raden hoesje voor de minimalisten onder ons.
Ik had hiervoor de Spigen Thin Fit voor mijn S8. Deze Cafele is nog veel dunner, je hebt werkelijk niet eens door dat er een hoesje om heen zit. Tevens kan ik zelfs met deze Cafele case beter uit de voeten (unlocken gaat dus veel beter) dan mijn Spigen Thin Fit.
Nogmaals, dit hoesje biedt enkel bescherming tegen krasjes. Voor mij meer dan genoeg,
€4,25 heb ik er voor betaald.
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.yiBDje
https://nl.aliexpress.com...iginal-3/32800979315.html
Graag heb ik ietsje dikker vanwege het vallen op de hoeken.
Als dat niets is neem ik die van 4,25 wel.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Verwijderd
Zelfde verhaal als met mijn Aygo X-Pure. In Nederland wordt dit tegengehouden vanwege veiligheid op de weg. Anders kan je heel je telefoon klonen op het scherm. Mirrorlink is nog steeds te beperkt.MisterChaoSs schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:40:
Is er toevallig iemand in dit forum die over een Seat Leon (Style Connect 2015) beschikt? Middels de Full Link technologie in de auto kan je apps spiegelen in de boordcomputer, zoals spotify en Google Maps. Ik krijg dit echter niet aan de praat met de S8. Seat verkoper zegt dat ik de Android Auto app nodig heb, die niet in Nederland beschikbaar is. Heb via APK (als ik mij niet vergis) de app weten te installeren, maar momenteel werkt het nog niet...
Misschien dit testen? Vind het net pas. YouTube: MirrorLink Samsung How-to mirror all apps
Met een S7 schijnt het te werken. Dus met een S8 dan ook lijkt mij.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2017 12:21 ]
Bedankt voor de tip! Mijn order (neo Hybrid + crystal hybrid) is zojuist ook aangekomen bij mailboxde. Nu wil ik net het bedrag voor Het doorzenden overmaken, maar zie dat bij mij het over temaken bedrag €8 is ipv €4,87. Had je verder op iets speciaals gedaan/doorgegeven? Zie namelijk zo snel alleen Maar duurdere verzend opties.lakigucci schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:52:
@harjanD
[...]
Zojuist is mijn bestelling van Amazon.de bij mailboxde aangekomen. Verzendkosten zijn maar €4,87! Veel geld bespaart op mn 2 spigen cases dus!
Zeker een aanrader dus als je goedkoop spigen Cases zoekt.
Ik had : Czech Post - Ordinary Mail, Without Insurance gekozen als verzend optie. Misschien is jouw doosje groter / zwaarder?harjanD schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:22:
[...]
Bedankt voor de tip! Mijn order (neo Hybrid + crystal hybrid) is zojuist ook aangekomen bij mailboxde. Nu wil ik net het bedrag voor Het doorzenden overmaken, maar zie dat bij mij het over temaken bedrag €8 is ipv €4,87. Had je verder op iets speciaals gedaan/doorgegeven? Zie namelijk zo snel alleen Maar duurdere verzend opties.

Daarom ga ik er gewoon denk ik niets opzetten en hopen voor het beste...
Im notorious
Same here. Ik vertrouw erop dat gorilla glass z'n werk doet.Thenotorious schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:55:
Als ik zo iedereen zijn reactie's lees over screenprotectors kan ik eigenlijk concluderen dat er geen screenprotector is die de hele voorkant bedekt zodat ie niet zichtbaar is, plastic of glas.
Daarom ga ik er gewoon denk ik niets opzetten en hopen voor het beste...
Ja precies, ervaring met mijn vorige telefoons met Gorilla glass heeft wel geleerd dat het niet veel uitmaakt maar met zo een halve screenprotector of bulky hoesje verpest je ook heel het design van je telefoon, en dat is toch ook een van de hoofdredenen waarom ik de S8 heb gekocht..lakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:59:
[...]
Same here. Ik vertrouw erop dat gorilla glass z'n werk doet.
Im notorious
Deze bedekt toch de hele voorkant http://www.skinomi.com/sk...one-screen-protector.htmlThenotorious schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:55:
Als ik zo iedereen zijn reactie's lees over screenprotectors kan ik eigenlijk concluderen dat er geen screenprotector is die de hele voorkant bedekt zodat ie niet zichtbaar is, plastic of glas.
http://i65.tinypic.com/710l5d.jpg
Blijft grappig dat je voor 8 euro iets uit china kan laten komen.
Daarnaast wil ik ook nog een doorzichtige bestellen, kan ik een beetje varieren
https://www.gsmpunt.nl/ho...-galaxy-s8-crystal-clear/
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Heb je ervaring met deze of iemand anders hier op het forum? Want er zijn veel screenprotectors die beweren dat ze de hele voorkant bedekken terwijl het niet zo is.EJSEJS schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:04:
[...]
Deze bedekt toch de hele voorkant http://www.skinomi.com/sk...one-screen-protector.html
Im notorious
Een vraag die gelijk bij me opkomt is, Hoe houden deze plak protectors zich in 't water.. En ja ik ga zeker een keer onderwater filmenThenotorious schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:13:
[...]
Heb je ervaring met deze of iemand anders hier op het forum? Want er zijn veel screenprotectors die beweren dat ze de hele voorkant bedekken terwijl het niet zo is.
Pizza!
Zojuist een liquid screenprotector laten installeren. Kan tot op heden geen goede screenprotector vinden die casefriendly is. Hoop dat dit zo goed werkt. We wachten het af en als iemand een screenprotector heeft gevonden die samen kan met de spigen neo hybrid dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Wesley Hofma
Die gaat na Koninginnedag (voor t geval die valt) eraf en wachten op de cover van Ali.
Zorgt de zachter binnankant van Clear View of led cover nou dat er nu minder kans is op krassen op scherm? (Evt zand en stof) uitgelsoten.
Even logisch gezien kan er natuurlijk gemakkelijk vuil tussen zo'n klepje komen en wrijven tegen 't scherm. Zacht of hard.. Volgens mij ben je dan nog beter af met allee een back cover imho.Eek2nd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:12:
Heb net mn screen protector van Ali binnen.. echt waardeloos.. is gewoon stuk plastic met lijm aan de randen.. dus moet hard drukken op de scherm..
Die gaat na Koninginnedag (voor t geval die valt) eraf en wachten op de cover van Ali.
Zorgt de zachter binnankant van Clear View of led cover nou dat er nu minder kans is op krassen op scherm? (Evt zand en stof) uitgelsoten.
De meeste glasprotectors plakken alleen aan de zijkant waardoor je harder op het display moet drukken. Dat is geen fijne oplossing en bovendien ziet die screenprotector ook zo los als je hem in je broekzak stopt.
De originele Samsung screenprotectors (plastic folie) zijn ook prima, maar van die tempered Glass moet je wegblijven. Een alternatief is de liquid screenprotectors, schijnt namelijk ook erg goed te zijn.
hi!
I know..lakigucci schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:24:
[...]
Even logisch gezien kan er natuurlijk gemakkelijk vuil tussen zo'n klepje komen en wrijven tegen 't scherm. Zacht of hard.. Volgens mij ben je dan nog beter af met allee een back cover imho.
Heb op mn 6 zowel de clear cover als view cover (dus flip met raampje) ivm met (wel een goede) temp. Glass.
Alleen laatst met Clear cover toch laten vallen en (gelukkig maar ) de screen protector verbrijzeld.
Zo'n dikke bumpers vind ik weer lelijk.. kan ik net zo goed een niet zo dure en mooie telefoon kopen
Binnen en het hoesje zit perfect, je hebt niet eens door dat er een hoesje omheen zit. Grip krijg je ook veel meer met frosted blackstane schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:08:
[...]
Mooi ding! Wil je zodra je hem hebt foto's maken (ook met toestel erin)? Ben erg benieuwd!
Hoesje s8 https://imgur.com/gallery/ODZgE
Add me op Stadia: Gloogle
Heb zelf ook zoiets. Maar mij toch nog iets te gladjes.Pukson schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:55:
[...]
Binnen en het hoesje zit perfect, je hebt niet eens door dat er een hoesje omheen zit. Grip krijg je ook veel meer met frosted black
Hoesje s8 https://imgur.com/gallery/ODZgE