Macbook Pro retina scherm problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik wil een tweedehands 2014 of 2015 model Macbook Pro aan gaan schaffen.
Ik weet dat bij de 2012 modellen met retina scherm problemen zijn met de coating.

Hebben de 2014 en/of 2015 modellen hier ook last van, of is dit ondertussen opgelost?
En zijn er nog andere punten waar ik rekening mee moet houden met deze modellen? Ik denk bijv. aan de videokaart problemen waar de macbook's door de jaren vaak last van hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:49
De 15" uit 2015 valt vrijwel overal buiten de boot als het gaat om problemen. tenminste, daar ben ik nog geen issues van tegengekomen die jij hierboven wel noemt (met de 2012 heb ik zelf ook gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het 2015 model heeft inderdaad problemen met de coating, en dat wordt opgelost door Apple als je hem langsbrent. (Met aankoopbonnetje.)

Macbook Pro 2015 is over het algemeen een goed apparaat, zowel de 13 als 15" varianten.
Kan zo uit m'n hoofd geen noemenswaardige problemen noemen. (Behalve die met m'n eigen 2015 13", maar dat was gewoon een clusterfuck en bizar probleem waar we nog steeds niet van weten wat 't in godsnaam was. :P Apple heeft die gratis vervangen.)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sssensss
  • Niet online
@WhatsappHack in de eerste zin bedoel je 2012 i.p.v. 2015 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
sssensss schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:03:
@WhatsappHack in de eerste zin bedoel je 2012 i.p.v. 2015 neem ik aan?
Nee ik bedoel echt 2015. Dat was toch ook je vraag, of het 2015 model er ook last van heeft? :)
Zie ook Coating Macbook Pro 2015 laat los?

[ Voor 11% gewijzigd door WhatsappHack op 28-03-2017 22:53 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sssensss
  • Niet online
Ik dacht dat je met die eerste zin reageerde op de post van supernathan94, vandaar mijn reactie.

Maar ik zie dus dat het 2015 model het probleem ook nog heeft, ze hebben dit na al die jaren nog niet onder controle. Heel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:49

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Het is niet zo dat elke Macbook dit probleem heeft. Ik heb zelf 2 Macbook Pro's Mid-2014 thuis liggen en hebben beide geen problemen met de coating.
En ik denk niet als een device 2 jaar oud is dat de coating alsnog ineens los gaat laten. Natuurlijk moet je hem wel met de juiste middelen schoonmaken, als je alcohol houdende producten gebruikt kan het natuurlijk misgaan.
Pagina: 1