Mykronoz Zetime op kickstarter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10 17:11
Volgens mij heeft tweakers hier nog geen aandacht aan gegeven? Toch wel een van de smaakmakers van het afgelopen MWC 2017:

https://www.kickstarter.com/projects/1282890542/zetime-worlds-first-smartwatch-with-hands-over-tou/

Afbeeldingslocatie: https://thetechportal.com/wp-content/uploads/2017/02/zetime-e1488005875375.png

De kickstarter was binnen no-time gefund, ondertussen is het tienvouddige doel gehaald. Ben toch wel benieuwd naar dit echte hybride concept.

Afbeeldingslocatie: https://urbanwearables.technology/wp-content/uploads/2017/02/mykronoz-hybrid-smartwatch-image-600x386.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Voor het melden van nieuwsberichten hebben we een heel erg mooi knopje op de Frontpage, namelijk Tip de redactie. Daar kunnen dit soort dingen mooi gepost worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorstad
rens-br schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:24:
Voor het melden van nieuwsberichten hebben we een heel erg mooi knopje op de Frontpage, namelijk Tip de redactie. Daar kunnen dit soort dingen mooi gepost worden.
Dank, ik heb naar zo'n topic gezocht, maar kwam alleen op een oud 2014 tip de redactie topic. Kennelijk niet goed genoeg gezocht.... Ondertussen ook op de juiste plek getipt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:29
Sinds de downfall van Pebble zit ik op zoiets te wachten. Ik ben benieuwd.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Time2 gebacked en niet doorgegaan, dan deze maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Bijna 10.000 backers ondertussen, waarvan 230 uit Nederland. Op dit tempo gaan ze dik 2 miljoen binnen halen.

Wellicht toch maar een eigen topic aanmaken?

(Tweakers heeft er zelf nog steeds geen aandacht aan gegeven......)

[ Voor 18% gewijzigd door voorstad op 11-04-2017 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
voorstad schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:20:
Voel je vrij om een eigen topic aan te maken in: Wearables, Accessoires en Overige. Het topic kan er dan bijvoorbeeld zo uit komen te zien: [Samsung Gear S3] Ervaringen & Discussie. Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben, stuur me dan gerust een DM.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 11-04-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb zelf net een Mi band 2 sinds kort. Een leuke gadget maar beperkt in mogelijkheden.

Ik zie dit ook als een gadget en ik vraag me af in hoeverre ik het ook daadwerkelijk zal gaan gebruiken.

Verder heb ik het gevoel dat tegenwoordig alles maar kickstarter is. Zelf maar 3 projecten gebacked maar deze liepen/lopen eigenlijk allemaal moeizaam, dan wel door teveel hooi op de vork, slecht management, weinig tot geen feedback, doel uit het oog raken etc.

Persoonlijk wacht ik liever zonder risico om later een keer het toestel te zien en te proberen. Dat het dan uiteindelijk 199 euro retail kost ipv. 139, so be it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37
voorstad schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:20:
Bijna 10.000 backers ondertussen, waarvan 230 uit Nederland. Op dit tempo gaan ze dik 2 miljoen binnen halen.

(Tweakers heeft er zelf nog steeds geen aandacht aan gegeven......)
Het staat op onze radar, maar we zoeken altijd een nieuwsaanleiding. Op het moment dat dit topic werd geopend was het project al een tijdje bezig en hadden veel sites er al over geschreven. Dan kiezen we ervoor om een nieuw moment af te wachten, waarop er weer nieuws is.

Dat zou het behalen van een bepaalde mijlpaal kunnen zijn en in ieder geval de eindscore. Het is zeker een interessant project :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Xtuv schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:25:
[...]

Het staat op onze radar, maar we zoeken altijd een nieuwsaanleiding. Op het moment dat dit topic werd geopend was het project al een tijdje bezig en hadden veel sites er al over geschreven. Dan kiezen we ervoor om een nieuw moment af te wachten, waarop er weer nieuws is.

Dat zou het behalen van een bepaalde mijlpaal kunnen zijn en in ieder geval de eindscore. Het is zeker een interessant project :)
Dan had ik jullie al eerder moet tippen ;-(

Maar binnenkort 10.000 backers, nieuwswaardig genoeg?

Ik vind de combinatie van EN wijzers EN smartwatch-lcd wel uniek en dat zou wat mij betreft al een berichtje waard zijn. In plaats vande zoveelste "gelekte" foto van de verpakking van de nieuwe Apple watch ofzo ;-)

Ik hoop dat ALS jullie een berichtje schrijven, dit nog binnen de kickstarter tijd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:12

Pierre

Van nature lui!

Mooi ding, ook maar gedaan na jaren zonder horloge vind ik deze erg mooi. De teruggave van de Belastingdienst :9 daar maar aan besteed.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorstad
Hier mag een slotje op: er is nu een officieel Ervaringen en Discussie topic.

[MyKronoz Zetime] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord / TFV & AWM

Geniet

Het lijkt erop dat ze vandaag over de €2 miljoen euro heen gaan.
Is die gebeurtenis voldoende voor een bericht, misschien samen met de live Q&A van morgen?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Eens!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dtNaAq8apt5C0sdoDSPcozWg/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
darkrain schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:11:
Het lijkt erop dat ze vandaag over de €2 miljoen euro heen gaan.
Is die gebeurtenis voldoende voor een bericht, misschien samen met de live Q&A van morgen?
En ze lijken een week later de $3 miljoen grens te gaan passeren. Gisteren is er meer dan $203.000 euro in 1 dag gestort door 877 backers, Dat is een hoger bedrag dan op dag 1 van de campagne. En dat zonder enig nieuwsbericht van Tweakers... 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Hij staat in de lijst van op te pikken onderwerpen. Als ze vandaag nu even door die grens van 3 miljoen gaan kan het mooi berichtje worden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorstad
Olaf schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:44:
Hij staat in de lijst van op te pikken onderwerpen. Als ze vandaag nu even door die grens van 3 miljoen gaan kan het mooi berichtje worden. :)
Zal wel morgen worden denk ik.... 15.000 backers gaan ze wel halen vandaag.

[ Voor 6% gewijzigd door voorstad op 19-04-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Ha, leuk artikel!

nieuws: Crowdfundcampagne smartwatch met fysieke wijzers levert miljoenen dol...

Niet meer op de 3 miljoen gewacht?
Pagina: 1