Toon posts:

Eigen PC bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een aantal mooie onderdelen bestellen maar heb wat hulp nodig bij het assembleren maar vooral het proces erna.

eenmaal in elkaar wat dan,.... ik zie een windows key voor 18 euries te koop maar hoe werkt dat ? hoe installeer ik de windows ? en wat erna.

een voor 1 de drivers installeren ? en in welke volgorde ?

excuus als ik in het verkeerde topic zit btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-10 08:52
Dit is het verkeerde forum volgens mij moet je bij Harde Waren -> Desktop Aankoopadvies zijn. Verder lijkt me dat er genoeg tutorials zijn om het installeren van Windows uit te leggen. Meestal is het CD/DVD/USB prepareren en dan gewoon je computer aanzetten. Drivers kan je gewoon online vinden. Maar tegenwoordig vind Windows al heel veel en hoef je eigenlijk alleen je grafische kaart drivers maar te updaten.

In het andere forum staat heel veel al uitgelegd hierover dus ga vooral lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Niet alleen het verkeerde subforum, maar waarschijnlijk ook het verkeerde forum voor deze vragen. Hier op GoT valt het installeren van Windows en drivers onder basiskennis. Daarnaast wordt, ook voor minder algemene zaken, op zijn minst verwacht dat men zelf voldoende onderzoek doet en aan de minimale eisen qua inzet voldoet, zoals omschreven in zowel de policy als het beleid.

Opzoeken hoe dit moet, en het vervolgens uitvoeren, is heel eenvoudig. Of je kunt het laten doen bij dezelfde webshop die de boel assembleert, of door een mede-tweaker maar daarvoor hebben we V&A. Daarnaast is je topic over het nieuwe systeem nog gewoon open, dus vragen die daar betrekking op hebben kunnen daar ook gewoon bij. Om deze redenen gaat dit topic dicht.

[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 24-03-2017 15:44 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Dit topic is gesloten.