Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Autodesk Inventor, div. programmeren. Verder Als mediaplayer. Meerderde schermen 2/3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 400/500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3TB USB 3.0 Desktop.
USB3.0 HUB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD
Processor, geen flauw idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, maar ik sta open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het is mijn eerste keer dat ik een pc samen probeer te stellen, ik heb er de ballen verstand van..
Graag jullie hulp en suggesties. Over of het moederboard wel past,
of ik de juiste processor heb gekozen? Juiste videokaart. Alvast bedankt voor jullie hulp
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Autodesk Inventor, div. programmeren. Verder Als mediaplayer. Meerderde schermen 2/3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 400/500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3TB USB 3.0 Desktop.
USB3.0 HUB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD
Processor, geen flauw idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI, maar ik sta open voor suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het is mijn eerste keer dat ik een pc samen probeer te stellen, ik heb er de ballen verstand van..
of ik de juiste processor heb gekozen? Juiste videokaart. Alvast bedankt voor jullie hulp
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-7100 Boxed | € 120,40 | € 120,40 |
| 1 | MSI B150 GAMING M3 | € 109,- | € 109,- |
| 1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 8G | € 214,94 | € 214,94 |
| 1 | Corsair Graphite 230T Windowed Black | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Cryorig H7 | € 35,99 | € 35,99 |
| 1 | Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15 | € 51,38 | € 51,38 |
| 1 | Antec HCG-520M | € 69,- | € 69,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 668,71 | |