Nee dat maakt niet uit. Hieronder een deel van de laatste mail wisseling met AVM Duitsland 30 juli j.l.
En ik ben echt niet te enige gebruiker die dit probleem bij AVM neergelegd heeft. Het is ruim voldoende bekent daar en bij XS4ALL en AVM Nederland en bedrijven die de 7851 verkopen. Google maar even op XS4ALL gebruikers groep.
De meeste Siemens Giga sets werken sowieso niet, met de 7851 via DECT. Wat je wel kunt doen is het Siemens basisstation koppelen met FON1 of FON2.
=======================
Uw supportaanvraag hebben wij onder de Ticket-ID 1292615 met de volgende informatiue voor u opgenomen:
Produkt:
FRITZ!Box 7581
Thema:
Slecht te verstaan
Detaillierte Beschreibung:
Geachte heer, mevrouw,
Via onze 7581 en Fon C5 toestellen zijn we regelmatig slecht te verstaan of is het gesprek slecht te horen.
Na een reboot van de 7581 is het probleem weer over. Om met +/- 2 weken weer terug te komen. Op de Fritz Fon's C5 draait de nieuwste firmware versie 02.03.92
Met een Fritzbox 7369 die ik hier ook heb staan, hebben wij dit probleem niet. Wanneer komt er een nieuwe Fritz OS versie die dit oplost?
De Beta versie draait zodat ik onze DECT200 switch kan aanmelden . Met de voorgaande 06.83 versie precies hetzelfde probleem. HD telefonie uitzetten lost niets op.
Vriendelijke groet,
U ontvangt binnenkort een antwoord van ons
Met vriendelijke groeten uit Berlijn
Uw AVM-Support-Team
==================