Inbraakgolf in auto's

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:09
mark-k schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:07:
[...]

"Veiligheidsfolie" noemen ze het. Totdat je een keer uit je auto gered moet worden en je je leven kwijt bent ipv je tas.
Ik denk dat bij een redding er iemand in de auto zal zitten toch? Dan zullen de portieren ook niet op slot zitten.
Overigens is folie naar binnen toe braakwerend maar niet naar buiten toe, dus ben je nog bij je positieven om je zelf te redden dan kun je de ruiten wel altijd naar buiten doorslaan.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:11
Theo74 schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:09:
Ik denk dat bij een redding er iemand in de auto zal zitten toch? Dan zullen de portieren ook niet op slot zitten.
Overigens is folie naar binnen toe braakwerend maar niet naar buiten toe, dus ben je nog bij je positieven om je zelf te redden dan kun je de ruiten wel altijd naar buiten doorslaan.
Als die redding nodig is vanwege een ongeval of zo, dan mag je hopen dat je nog genoeg bij bewustzijn bent om de ruit door te slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
vanaalten schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:59:
[...]

Als die redding nodig is vanwege een ongeval of zo, dan mag je hopen dat je nog genoeg bij bewustzijn bent om de ruit door te slaan...
Redding is door derden van buiten af, dan mag jij in de auto buiten bewust zijn toch?
Dan is het in de meeste gevallen zo dat de auto bereden is en de portieren open zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:23
Theo74 schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:02:
[...]

Redding is door derden van buiten af, dan mag jij in de auto buiten bewust zijn toch?
Dan is het in de meeste gevallen zo dat de auto bereden is en de portieren open zijn.
Veel autotypes hebben een instelling dat de deuren op slot gaan als er sneller gereden wordt dan x-aantal km/u. Daarnaast de kans groot dat je het portier niet kan openen door waterdruk van buiten of een door water defectgeraakt mechanisme.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
Ik geloof dat TS zo'n luxe auto niet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:32
TNW schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:56:
[...]

Voor zover ik weet mag je niet zomaar camera's op de openbare weg richten zonder de juiste vergunningen. Grote kans dat het bewijs dan niet geldig is.

Ik vraag me ook af wat het effect is van opnames maken. Die figuren verkennen waarschijnlijk een buurt, komen dan later terug, jatten de boel kaal en zoeken een nieuwe wijk, wellicht in een totaal andere regio.
Om ze te kunnen aanpakken moet je met toestemming video's/foto's maken, en deze met een multinationaal team delen. Maar dat moet dan wel gebeuren.
Excuus voor de late reactie, was even op vakantie ;-)

Je hebt gelijk, maar er is een verschil tussen praktijk en theorie O-)
Voor het bedrijf waar ik werk heb ik een aantal camera's die de de openbare weg filmen. Ik heb vanuit de politie de vraag gekregen wat ik daarmee kan zien en ben later vriendelijk bedankt voor het meewerken. Of het als bewijs kan dienen doet soms niet ter zake, beelden geven ook vaak een inzicht in werkwijze van personen wat indirect weer als bewijs kan dienen.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:23
Theo74 schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:35:
Ik geloof dat TS zo'n luxe auto niet heeft...
Als mijn barrel dat al heeft... Fiat Punto uit 2007... Sorry! GRANDE Punto. Moet natuurlijk wel indruk maken...

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Pagina: 1 2 Laatste