Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop gemiddeld gebruik max €400

Pagina: 1
Acties:

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:56

Bommes

Capo del formaggio

Topicstarter
Voor mijn vrouw zoek ik een laptop:

Wat ga je met je laptop doen?
Office gebruik, internetten, wat filmpjes op youtube en uitzending gemist maar vooral shoppen veel online shoppen... :P

Wat is je budget?
Max €400

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop gaat normaal niet veel mee, echter wanneer we met de camper weg gaan gaat het ding zeker mee.
Accu duur is niet echt belangrijk, gewicht dus ook niet maar een beetje een stabiele stevige laptop zou wel fijn zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
We hebben nu al jaren een Dell inspiron 15, bevalt goed echter begint toch wel kuren te vertonen vandaar de vervangings wens.
Ik ben geen Medion fan, heb ooit vroeger een laptop en ook nog een monitor van dit merk gehad beide bevielen niet echt goed.
Numpad is geen vereiste.
15 inch is het gewenste scherm formaat.

De BBG budget laptops februari heb ik door zitten spitten daar komen goede tips naar voren binnen ons budget.
Daar sprong voor mij deze er uit die niet in de PW staat:
Lenovo 310-15 80TT0023MH

15.6" 1920x1080
Intel Pentium N4200
4Gb DDR3L
128Gb SSD
Prijs: 349€
http://shop.lenovo.com/nl...d/300-series/310-15-inch/

Andere optie:
pricewatch: Lenovo Ideapad 310-15IAP 80TT002VMH
Echter als ik het goed begrijp is daarvan de cpu net wat minder dan de eerste Lenovo.

Laatste optie die ik er uit gefilterd had gaat €100 over budget. Dat is het overwegen waard maar dan wel voor een echt flinke stap betere laptop.
pricewatch: Acer Aspire ES1-572-33MH
Alhoewel ik niet echt een Acer fan ben maar indien echt beter dus wel het overwegen waard.

Misschien even ter verduidelijking, ik kan echt nooit kiezen en krijg al stress van al deze opties en lijstjes.
Dat is niet als smoesje om geen diepgaand onderzoek te doen maar ik kan in de supermarkt al niet kiezen tussen 5 pakken melk.
Dus "bare with me please" :+

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:04

NoTimeRemains

I know

is dit niets?

This is the Way.

Verwijderd

Bommes schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:13:
Voor mijn vrouw zoek ik een laptop:

Wat ga je met je laptop doen?
Office gebruik, internetten, wat filmpjes op youtube en uitzending gemist maar vooral shoppen veel online shoppen... :P

Wat is je budget?
Max €400

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop gaat normaal niet veel mee, echter wanneer we met de camper weg gaan gaat het ding zeker mee.
Accu duur is niet echt belangrijk, gewicht dus ook niet maar een beetje een stabiele stevige laptop zou wel fijn zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
We hebben nu al jaren een Dell inspiron 15, bevalt goed echter begint toch wel kuren te vertonen vandaar de vervangings wens.
Ik ben geen Medion fan, heb ooit vroeger een laptop en ook nog een monitor van dit merk gehad beide bevielen niet echt goed.
Numpad is geen vereiste.
15 inch is het gewenste scherm formaat.

De BBG budget laptops februari heb ik door zitten spitten daar komen goede tips naar voren binnen ons budget.
Daar sprong voor mij deze er uit die niet in de PW staat:
Lenovo 310-15 80TT0023MH

15.6" 1920x1080
Intel Pentium N4200
4Gb DDR3L
128Gb SSD
Prijs: 349€
http://shop.lenovo.com/nl...d/300-series/310-15-inch/

Andere optie:
pricewatch: Lenovo Ideapad 310-15IAP 80TT002VMH
Echter als ik het goed begrijp is daarvan de cpu net wat minder dan de eerste Lenovo.

Laatste optie die ik er uit gefilterd had gaat €100 over budget. Dat is het overwegen waard maar dan wel voor een echt flinke stap betere laptop.
pricewatch: Acer Aspire ES1-572-33MH
Alhoewel ik niet echt een Acer fan ben maar indien echt beter dus wel het overwegen waard.

Misschien even ter verduidelijking, ik kan echt nooit kiezen en krijg al stress van al deze opties en lijstjes.
Dat is niet als smoesje om geen diepgaand onderzoek te doen maar ik kan in de supermarkt al niet kiezen tussen 5 pakken melk.
Dus "bare with me please" :+
Waarom niet gewoon een chromebook? Dat volstaat voor hetgeen jij wilt doen:

pricewatch: Acer Chromebook 14 CB3-431-C5K7

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:56

Bommes

Capo del formaggio

Topicstarter
Thanks mee genomen in het vergelijk.
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:42:
[...]
Waarom niet gewoon een chromebook? Dat volstaat voor hetgeen jij wilt doen:

pricewatch: Acer Chromebook 14 CB3-431-C5K7
Ben ik ouderwets genoeg als ik denk dat zonder internet verbinding een Chromebook niet werkt??

Thanks voor deze extra tip, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn vrouw niet gaat kunnen wennen aan iets anders dan een Windows omgeving.
Deze optie valt dus af.

[ Voor 17% gewijzigd door Bommes op 20-03-2017 12:02 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.