Hallo medetweakers,
Het begon mij op te vallen dat ik minder fps had in games en ik vroeg mij af hoe zou dit nou komen? Ik keek vervolgens op mijn GPU-Z en ik zag tot mijn verbazing dat daar stond dat crossfire uitgeschakeld was. Ik ging vervolgens naar mijn Radeon settings omdit weer aan te zetten. Hier bleek echter de gehele functie tot crossfire te zijn verdwenen. Dus ik ga kijken bij het infoknopje bij mijn Radeon settings en tot mijn verbazing staat mijn 1e videokaart uitgeschakeld. In Windows apparaatbeheer staat hij als correct werkend in het lijstje. Iemand een idee hoe ik mijn ene kaart weer kan gaan gebruiken?
Ik heb hetzelfde probleem als deze: [CrossFire] Eén kaart lijkt uitgeschakeld
met als enige verschil dat mijn moederbord eerst wel normaal crossfire draaide.
Mijn Specs zijn:
CPU: AMD FX-8350
MB: Asrock 970 extreme4
GPU's: saffire R9 290X referentie model
RAM: 16gb
Opslag: 1tb HDD en 2tb SSHD
Het begon mij op te vallen dat ik minder fps had in games en ik vroeg mij af hoe zou dit nou komen? Ik keek vervolgens op mijn GPU-Z en ik zag tot mijn verbazing dat daar stond dat crossfire uitgeschakeld was. Ik ging vervolgens naar mijn Radeon settings omdit weer aan te zetten. Hier bleek echter de gehele functie tot crossfire te zijn verdwenen. Dus ik ga kijken bij het infoknopje bij mijn Radeon settings en tot mijn verbazing staat mijn 1e videokaart uitgeschakeld. In Windows apparaatbeheer staat hij als correct werkend in het lijstje. Iemand een idee hoe ik mijn ene kaart weer kan gaan gebruiken?
Ik heb hetzelfde probleem als deze: [CrossFire] Eén kaart lijkt uitgeschakeld
met als enige verschil dat mijn moederbord eerst wel normaal crossfire draaide.
Mijn Specs zijn:
CPU: AMD FX-8350
MB: Asrock 970 extreme4
GPU's: saffire R9 290X referentie model
RAM: 16gb
Opslag: 1tb HDD en 2tb SSHD
[ Voor 10% gewijzigd door commanderG op 20-03-2017 00:45 ]