Keyboard toets werkt niet mee

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn keyboard is pas nieuw en als ik een spel wil spelen, werkt de "r" toets niet helemaal mee.
Stel bijvoorbeeld sprinten met R en springen met Spatie. Druk ik tegelijk in, dan spring ik niet. Terwijl als ik een andere toets instel voor sprinten het wel lukt. "Reloaden" werkt ook niet.
Typen met "r" werkt wel gewoon.

De keyboard die ik heb is Sharkoon SkillerPro

Bedankt alvast.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 16:05
In principe is dat de rollover, je kan namelijk maar een paar toetsen tegelijkertijd inhouden. Wil je dit probleem oplossen, dan zul je moeten overstappen naar een mechanisch toetsenbord, dat N-key rollover ondersteunt (kun je 26 toetsen tegelijkertijd indrukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dit toetsenbord zou moeten gemaakt zijn voor games.
Op internet heb ik wat opgezocht en dit zou als het goed is een 16 roll over moeten hebben.
En ook al had ik dat, dan zou het vreemd zijn dat ik bijvoorbeeld niet kan herladen op een spel, wat maar 1 toets nodig heeft.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2017 10:02 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 16:05
Je toetsenbord is gemaakt voor games als in: het heeft macro-toetsen en een gaming look. Meer kun je er niet van verwachten in ieder geval. Ik zie in een andere tweaker review dat die rollover functie erin moet zitten maar niet is verwerkt.

Mocht je de overstap naar een Mechanisch toetsenbord willen maken: ikzelf heb een (smaller formaat) Drevo Gramr 84 gehaald met Outemu brown switches. Typen en gamen bevalt mij hier zeer prettig mee, ondanks dat dit chinese (cherry) namaak switches zijn en deze specifiek bedoeld is voor het typen. Het heeft mij via Amazon.de €40 gekost.

Voor meer informatie omtrent mechanische toetsenborden: Het grote mechanische toetsenborden topic